איך לטפל בעור רגיש: הטוב ביותר לשימוש

אם העור שלך מקבל בקלות מגורה אם אתה כל כך כמו להסתכל על זה לא נכון, ייתכן שיהיה לך עור רגיש. בכל הרצינות, עור רגיש היא בעיה שמשפיעה על רבים מאיתנו ומשפיעה על איך אנחנו בוחרים את מוצרי טיפוח העור שלנו.

Try Before You Buy

אבל מה זה עור רגיש מלכתחילה? הבנת הדאגה הזו של העור עוברת דרך ארוכה כדי לוודא שאנחנו מטפלים היטב בעור רגיש מלכתחילה. הנה המדריך שלנו למה שזה אומר שיש לו עור רגיש.

מהו עור רגיש?

Woman taking care of sensitive skin

יש הרבה דעות על מה המשמעות של עור רגיש-האם זה סוג העור, מצב העור, או זה רוזצאה? עבור רוב, עור רגיש פירושו כי העור שלך נוטה להגיב בצורה גרועה למוצרים מסוימים-זה יכול להופיע כמו אדמומיות, גירוי, או יובש יתר.

בדרך כלל זה כל שלושת אלה ביחד-אולי עם שבירות-שיכולים להצביע על העור שלך מרגיש קצת רגיש. אבל מה גורם לרגישות מלכתחילה? לתשובה יש הרבה שכבות, ובסופו של דבר, הכל פשוט תלוי תפני.

זה סרום לעור רגיש מפני Dermalogica מנוסח עם תמצית שיבולת שועל יותר כדי להפחית רגישות עמוק מימה עור שלך.

אני יודע, זה נשמע סופר wishy-washy-אבל חשוב לזכור שהרגישות היא בדרך כלל לא מצב קבוע שהעור נמצא. עור רגיש יכול להיגרם על ידי שימוש במוצרים לא נכון לעור שלך, פילינג יתר, חשיפה לשמש, ואפילו מרכיבים מסוימים של טיפוח העור.

מכיוון שאין תמיד סיבה אחת מוחלטת לעור רגיש, היא יכולה להפוך אותו למצב של עור מסובך. ידעת שאין דרך רשמית לבדוק או לאבחן עור רגיש כסוג של עור? רבות מהדרכים עור רגיש יכול להופיע מתוארים בכתבי עת כנושאים משלהם. לדוגמה, יובש מופיע כ "קסרוזיס", בעוד אדמומיות של העור נקראת "אריתמא".

עם זאת, אלה המתרחשים יחד הם בדרך כלל מה שהיינו חושבים עליו כעור רגיש ומגיב-והאמת היא, זה לא בסדר. אם העור שלך יש סימנים אלה-במיוחד מיד לאחר שימוש בסגאלה-אתה עשוי להתמודד עם עור רגיש:

  • תחושה של יובש
  • עוקץ בכל נקודה בשגרת העור שלך
  • אדמומיות גלויה לאחר החלת skincare
  • פילינג, עור יבש
  • פריצות איפה אתה לא בדרך כלל יש אקנה

אז עכשיו כשאנחנו יודעים איך בעיות רגישות יכולות להופיע על העור-מה אנחנו אמורים לעשות בקשר לזה? איך אנחנו בוחרים את הטוב ביותר ניקוי פנים לעור רגיש? לקטוף את הטוב ביותר מוצרים לטיפוח העור לעור רגיש מתחיל עם מחפשים את הטוב ביותר לטיפוח העור מרכיבים המסייעים להפחית רגישות במקום הראשון.

מסכות גיליון כמו זה מ dr. jart + עבודה כפולה כדי להרגיע את העור ולהפחית את אדמומיות עם כוח של מרכיבים כמו panthenol.

איך לטפל בעור רגיש

כשמדובר בטיפול בעור רגיש, שימוש במרכיבים הנכונים ילך דרך ארוכה. תמצאו שסרומים הטובים ביותר לעור רגיש יכולים לכלול אחד (או כולם) של מרכיבים אלה כדי ליצור מוצר טיפוח יעיל, מרגיע במיוחד, עור כועס מסף.

חומרי טיפוח העור הטובים ביותר לרגיעה בעור רגיש

הטיפול הטוב ביותר בעור רגיש מתחיל בחיפוש אחר החומרים הנכונים לשימוש. מרכיבים מרגיעים ללכת דרך ארוכה כדי להרגיע סימנים קיימים של גירוי ועוזר לחזק את העור כך שהוא פחות רגיש, בעתיד.

תמצית שיבולת שועל

אתה יכול להיות מופתע לראות את זה טבעי תמצית ברשימה, אבל תמצית שיבולת שועל הוא אחד המרכיבים הטבעיים הטובים ביותר להגיע כשמדובר עור רגיש! תוכלו לראות את זה מוקפץ על רשימות רכיבים כמו תמצית avena sativa, וללוות המון יתרונות לעור רגיש.

כאשר נכללים בסרום לעור רגיש, תמצית שיבולת שועל עובדת קשה כדי להפחית את הדלקת בעור, מרגיע את האדמומיות לספר על זוהר לחות ובריא. זה גם טוב מאוד בהחזרת רמות הלחות בעור, תמיכה במחסום הלחות שלך-עוד חלק חיוני של העור שלך.

את הטוב ביותר ניקוי פנים לעור רגיש סוחף איתו זיהומים ללא stipping עור-וזה בדיוק מה זה ניקוי Dermalogica עושה.

פנתנול

מרכיב זה הוא חובה לסוגי עור רגישים. ידוע גם בשם פרו-ויטמין b5, פנתנול הוא humectant חזק שעובד פלאים לעור רגיש. קרם לחות וסמים לעור רגיש הם הדרך הטובה ביותר להפוך את המירב של העור מרגיע זה.

Panthenol עובד באופן דומה מאוד לתמצית שיבולת שועל-כלול בקרם פנים לעור רגיש, Panthenol מפחית דלקת בעת ובעונה אחת לחיזוק לחות העור.


ניסח במיוחד לעור כועס, מגורה, מסכת שמנת זו מעבודות צפות קשה לשמור על אדמומיות במפרץ ולטפח עור רגיש.

קרמידס

כשמדובר בטיפול בעור רגיש, רוב האנשים חושבים על קרמידים כמרכיב העור הראשון שמגיע לו. קרמידס הם מושלמים לטיפול בעור רגיש-הם עוזרים לשקם את שכבת השומנים הטבעית של העור שלך, הגדלת לחות וגירוי מרגיע.

הטוב ביותר בשימוש קרמים פנים לעור רגיש, Ceramides לעזור לחדש את העור להפחית גירוי-חייב להיות בכל שגרת עור רגיש.

להרגיע את העור, מוטרד עם קרם ceramide עשיר זה מ dr. ג 'ארט +.

חמאת שיאה

חמאת שיאה היא מרכיב טיפוח העור במיוחד אשר עובד קשה כדי להפחית גירוי על ידי העור לחות מאוד. חמאת שיאה יוצר חומת בין מגורה עור והעולם החיצון כדי לעזור עור להתאושש ולהגן על עצמו חיצוני מגרים.

מרכיב עליון נוסף שמאפיינים בקרם הפנים לעור רגיש, חמאת שיאה הוא יותר מסתם קרם לחות. על ידי יצירת לחות, מגן שכבה של העור שלך, זה נותן שלך עור את הסיכוי הטוב ביותר כדי לרפא ומונע גירוי התרחשות נוספת.

זה היום קרם לחות מן אדמומיות רגועה ומlists העור שלך את ההגנה שהוא צריך בשעות היום.

אסיאתית

כשמדובר בטיפול בעור רגיש, צ 'נטלה אסיאטיקה הוא מרכיב של כוכב-על מנת להגיע אליו. היא עמוסה במולקולות אנטי-דלקתיות שמפחיתות אדמומיות ותומכות בבריאות העור.

זה גם עוזר להגביר את כוחות הריפוי של העור שלך; סנצלה אסיאטיקה יש יתרונות מוכחים על להפחית את המראה של הצלקות, תודה

הסרום הנמכר ביותר של הצהרתי מפני עור רגיש מנוסח עם פנתנל וסנטלה אסיאטיקה כדי להרגיע ולהגן על העור.

ניאצינאמיד

אין עור עבור רשימת עור רגישה מלאה ללא להזכיר ניאצינאמיד . מרכיב skincare זה עושה הכל-כולל עוזר להרגיע את העור הרגיש . הוא עושה זאת על ידי חיזוק מחסום הלחות הטבעי של העור. זה חשוב לעור רגיש, עוזר לו להחזיק עד כי כל-חיוני אשר מפחית את הרפות ומדוחת את העור מפני גורמי לחץ חיצוניים!

ניסח עם ניאצינאמיד ו-Centella asiatica, ערפל פנים זה מ-dr. ג 'ארט + מרגיע עור מגורה, מגביר את הידרציה לעור זוהר ובריא.

עכשיו שאתה יודע את החומרים הטובים ביותר כדי לעזור לעור רגיש, אנו מקווים לבחור את השגרה כי צרכי העור שלך היא אדמונית קלה. או, אם אתה רוצה לקחת קיצור דרך כדי ליצור את שגרת העור שלך לנסות את חידון העור שלנו. כל מה שאתה צריך לעשות זה לספר לנו את מטרות העור שלך ואנחנו ממליצים בדיוק מה שאתה צריך כדי להגיע לשם!

Skin Analysis

המוצרים שהוזכרו:

  • דרמאלוג אולטרה מרגיע-מרגיע
  • ד "ר. ג 'ארט + דרמסיכת פתרון
  • טיהור דרמאליים עור
  • שקט עקר™מסיכת הצלה מנחם
  • Dr. ירט + קרם קרמידין
  • שקט עקר™קרם יום הגנה גלובלי
  • ד "ר. ג 'ארט + סיקאפיאר נמר עשב מרגיע
  • הצהרתי איזון אנטי גירוי
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום