טיפול בעור מותסס: מגמה או כאן כדי להישאר?

אני יודע-כשאני אומר את הביטויים "עור מותסס" או "תסס עור", זה כמעט רפלקס כדי לקמט את האף ולומר, "יו". המילה "פרנסה" בהחלט מעלה דימויים מנטליים במיוחד-במיוחד מהסוג המסריח. אבל האם חומרי טיפוח מותססים רק מגמה או שהם הולכים להישאר בסביבה?

הדבר הוא, זה סוג של לטיפוח העור כבר למעשה סביב במשך זמן רב וכבר עשה שלה סימן יוקרה יופי-אתה פשוט לא יודע זה. ברצינות-אחד ביותר קרמי פנים יקר מפורסם בעולם מכיל עור מותסס, והוא בדיוק למה זה כל כך יקר! אני יודע מה אתה חושב: אף אחד לא מריח העור שלך לא מריח כמו שהוא כבר מותסס, אבל סמוך עליי, הם שם. הנה ההתמוטטות של מה התסיסה בעור ומה הם יכולים לעשות לעור.

SK-II Facial Treatment Essence image

SK-II מהות טיפול פנים | $210
אחד המקורי (והמפורסם ביותר!) מוצרי טיפוח מותססים: מהות טיפול פנים.

מה הוא מותסס לטיפוח העור?

Bubbling liquid image

אז, מה זה עור מותסס, בדיוק? חשבו על זה כמוצר יופי חי. זה בעצם כמו פרוביוטי לעור שלכם-באותה דרך שבה יתרבו מעיים יזכו גם לעור.

אחת הקטגוריות הגדולות ביותר של תמציות skincare מותסס הם שמרים-לא, כי לא אומר שאתה יכול לעשות קצת שיפודי עם השמרים של אופה! כלומר, זה לא כאילו זה הולך לעשות את העור שלך כל נזק, בניגוד ל "האקי עור", אבל יש בהחלט דרכים טובות יותר כדי לקבל את היתרונות של עור מותסס!

כל מרכיבים מותססים שנוספו ל-skincare הוסרו לפני שהוסיף לנוסחה. לכן מוצרי טיפוח העור עם החומרים האלה לא בהכרח מריחים כמו קימצ 'י או kombucha-במיוחד אלה ברמה גבוהה יותר.

תסיסה נפוצות בשמרים כוללים גאלקטומיס וסאכרומיקס-שני אלה פופולריים במיוחד ביופי j וביופי k. עם זאת, יש כמה מותגים מפורסמים יותר המשתמשים בתסיסה מותססים (ואתה אולי לא יודע את זה)!

Creme de La Mer image

קרם הדגל אולטרה יוקרתי של המותג לה מר-הוא מרכיב עיקרי, מרק נס הוא תסיסה אצות חזק.

היתרונות של שיפודים מותססים

אז, מה עושים למעשה מרכיבים מותססים עבור העור? מה שמעניין הוא שלמרות שהתסיסה עצמם נגזרים ממקורות שונים, הם נוטים להיות נפוצים יתרונות לעור , כולל:

  • לחות עור מוגברת
  • להאיר גוון עור אחיד
  • תופעות נוגדות חמצון על העור
  • לעודד חידוש סקי
  • לרכך קווים וקמטים עדינים


Lancome Genifique Youth Activating Serum image

לנקום מתקדם בגניפיק נוער סרום | $160
עשיר בתסיסה של פידה כדי להצעיר ולרענן את העור.

תסיסה

הדבר המגניב על מסתננים מותססים הוא שאתה לא בהכרח צריך שהם יהיו מבוססים על שמרים כדי להיות יעילים! ניתן ליצור אותם עם יין אורז או תמצית אצות מותסס-אם שני אלה נשמעים מוכרים, זה בגלל שאני מתכוון SK-II ו לה מר בהתאמה. בואו נסתכל מקרוב על שני אלה מוצרי טיפוח מבוססי תסיסה מפורסמים אלה, ועוד שני מותגי יוקרה כי כנראה לא ידעת מרכיבים מותסס בשימוש

SK-II

יש SK-II ברור סיפור מותג איך הם גילו את התסיסה שלהם, ולמה זה כל כך יעיל. המותג יצר אייקוני תמצית עור ארוז עם פיתרה-סימן מסחרי-זה עורר הרבה מעתיקים ממותגים שונים, אבל עד כה, אף אחד לא ממש טובים כמו הדבר האמיתי!

המים

זה לעתים קרובות מפתיע אנשים כמו שאתה משתמש קרם דה לה מר אין באמת רמז או רמז שזה מוצר מותסס מותסס. גם, אנשים בדרך כלל מניחים שעור מותסס ניתן לנסח רק בתמציות מימי, כמו מהות הטיפול SK-II הפנים. עם זאת, the תהליך יצירת קרם יעיל המפורסם של לה מר כולל תסיסה אצות-תמצית-הוספת כל היתרונות של תסיסה כדי קרם דה לה מר.

לנקום

זה לא משהו שהיית מצפה מצג מותג יוקרה Lancôme אבל כל קו הגנייפיק מכיל שיפודים מותססים! במיוחד, זה יש מרכיב שנקרא ביפידה תסיסה Lysate, שמרים מבוסס מותסס תמצית. מחקרים מצאו כי התסיס עור מסוים זה מעודד את העור לתיקון עצמי, הפחתת המראה של קווים עדינים וקמטים-זה לא פלא למה הם יצרו קו טיפוח שלם המבוסס על זה!

estée lauder

Lancôme הוא לא המותג היחיד שאומצה תמציות מותסס. Fifida התסיסה של lysate luder מדי! קו תיקון לילה מתקדם אייקוני מדגיש את תמצית תוסס זה כמרכיב העיקרי מאחורי כל קסם אנטי אייג 'ינג בקו כולו, מוסיפים אותו בכל דבר מסרום ועד קרם עיניים כדי להבטיח כי העור שלך יכול לנצל אותו!

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Serum

Estée lauder מתקדם לילה תיקון עיניים סרום | $105
מבוצרת עם תסיסה ביפידה כדי לתקן ולחדש את אזור העין.

טיפוח מותסס בהחלט עובד פלאים לעור-אז למה אתם מחכים? קבל את ענייני היופי שלך כדי להוסיף כמה טוב עור מותסס לשגרה שלך.

הבונוס? גם הם נהדרים לכל סוגי העור!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום