רקע מותג: la prairie

כשאני אומר, אתם בטח חושבים על לפחות אחד מהדברים האלה: שוקולד, שעונים מפוארים, ואלפס מושלגים יפים. עם זאת, יש עוד דבר אחד שאתם צריכים לחשוב עליו: מותג יופי יוקרתי בשם לה פראירי. לה פרירי החלה ב-montreux, switzland כמרפאת בריאות ויופי ברמה גבוהה ששירות ידוענים, מנהיגים בעולם ואפילו מנהיגים דתיים. למעשה כיף, האפיפיור pius xii פעם קיבל טיפול שם! אתם עדיין יכולים ללכת למרפאה היום-או, אתם יכולים לתת למרפאה לבוא אליכם בצורה של לה פראירי עור.

מרפאת לה ערבה

Clinique La Prairie Original Location image

אשראי: אינסטגרם/קלינקלפריירי

סיפורה של לה פרירי מתחיל ב-1931, כאשר ד "ר פול ניההאן הצטרפו לקליניק לה פראיררי, ספא יוקרתי ומעבדה המבוססת במונטרו, עיירת נופש על שפת האציל. באותה תקופה, קליניק לה פארור כבר היה כבר ספא בריאות מבוסס-אולם, העבודה של ד "ר ניהס" היא מה שמה את זה על המפה העולמית.

כשד "ר ניהאנס הצטרף לקליניקה לה פראירי, הוא כבר היה איש מקצוע רפואי ידוע, שהיה מוכן לנסות את הטיפולים החדשים והאחרונים כדי לשפר את רווחתם של המטופלים שלו.

הוא פיתח טיפולים המבוססים על טיפול סלולרי שיטת הטיפול הזו הפכה לעמוד השדרה של כמעט כל הטיפולים הקליניקה לה. בהתחלה, לא היה ל-niehans תמיכה רבה לשיטות שלו עד שהוא היה מסוגל להגדיל באופן דרמטי את אחד החיים של החולה שלו. על ידי להגדיל באופן דרמטי אני מתכוון שהיא חיה עוד 40 שנה מאושרים ובריאים כאשר אנשי מקצוע רפואיים אחרים הסכימו שלא נשאר לה הרבה זמן!

זה היה עניין גדול ויצר תמיכה בגישה של ד "ר ניהס"-הוא היה ממשיך להיות חלוץ הטיפול בתאי תאי בקליניקה לה פרייר. בתחילה, טיפולים אלה נועדו לשפר את בריאות החולים של החולים, אבל עם הזמן, הבינו שיותר ויותר מחפשים אנטי אייג 'ינג יתרונות.

La Prairie Skin Caviar Essence in Lotion image

La prairie caviar העור מהות | $365
המטריצה עם מים קוויאר ו-la prairie, תמצית זו מגבירה את שאר שגרת הטיפוח שלך.

מתחם סלולארי בלעדי

La Prairie Skin Caviar jar image
אשראי: אינסטגרם/לפרויירי

המיקוד עבר לפיתוח טכניקות ומוצרים שהאיטו את תהליך האנטי-הזדקנות, ומזה נולד לה פררי. עכשיו, הם שומרים את הנוסחה ואת הפיתוח של מרכיב זה תחת עוטפת כדי להבטיח בלעדיות, אבל הנה היתרונות העיקריים של המתחם התאי הבלעדי:

  • שיפור תהליך התחדשות העור
  • לשפר את יכולת העור לשמור על לחות
  • להגביר את תהליכי תיקון העור
  • לחזק את ההגנה הטבעית של העור

עכשיו, לקוחות של קליניק לה prairie היו מרוצה מהתוצאות שהם קיבלו מטיפולי המרפאה, שהם שאלו אם יש דרך להם לשמור על התוצאות בבית. מזה, מותג לה פררי שאנחנו יודעים היום נולד. הלוגו הנוכחי של la prairie הוא למעשה תמונה של מיקום הקליניקה לה המקורית!

La Prairie White Caviar skin serum image

קוויאר לבן לה פררי אור סרום | $805
את לבן קוויאר מאיר סרום עוזר לדעוך וגוון עור לא אחיד גיל כתמים על עור מושלם.

la prairie skincare.

La Prairie Caviar bead texture image

אשראי: אינסטגרם/לפרויירי

בעוד שהמתחם התאי האקסקלוסיבי הוא * עדיין * סוד צמוד, הצוות ב-la prairie שמר על החדשנות של ד "ר ניהס" ו "רוח חלוצית בלב-1987, הם פיתחו את קו קוויאר של העור. זה היה משחק מחליף כשזה הגיע קוסמטיקה! לפני כן, המחשבה על העור במערכת המסירה מקוטשת הייתה למעשה מדע בדיוני.

קו קוויאר העור נקרא על שם שני דברים: למעשה מכיל תמצית קוויאר, ולצימוקים ייחודיים לקוויאר. המדענים שעבדו על מוצר זה קיבלו השראה מלהקת הדגים העגולים בצורה מושלמת, ורצו לשלב את הצורה המעוגלת כמחווה למרכיב המקורי. זה לא היה שום קוויאר רגיל, או-הביצים האלה נקטפו מחסן שהועלו במים הטהורים והנקיים.

עכשיו, קוויאר אולי נראה לנו די נורמלי עכשיו כמרכיב טיפוח יוקרתי-אבל בימים אלה, אנחנו חייבים את זה לגמרי ל-la prairie ואת הנכונות שלהם לחדש עם החומרים הטובים ביותר שהם יכולים למצוא-משהו שהמותג לה פררי עדיין עושה עד היום! חאבייר העור הוא רק אחד מקווי העור הרבים המכילים מרכיבים מפוארים, כגון זהב ופלטינה, כולם מנוסחים במתחם סלולארי בלעדי למגע זה.

La Prairie SKin caviar liqiud lift serum image

לה prairie העור caviar נוזל להרים | $800
אחד המוצרים הראשונים שיש בו חרוזי קוויאר הייחודי של לה פררי, סרום זה מעליות וחברות.

La prairie הוכיחה את עצמה כאחד המותגים הטובים ביותר, תוך שימוש בשילוב של החומרים הטובים ביותר לצד קומפלקס המרכיבים הייחודיים שלהם-אז למה אתה מחכה? לקבל את ענייני היופי שלך בסדר עם לה פרירי !

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום