6 מרכיבי טיפוח העור הטובים ביותר לעור יבש (ואיך לשכב אותם)

טיפוח העור לא חייב להיות מסובך, אבל אני יודע שזה יכול להיראות כך! יש כל כך הרבה מרכיבים מדהימים שם בחוץ, עד כדי להבין אילו מהם עובדים יחד נשמע מרתיע במיוחד. 

ובכן, זה המקום שבו אנחנו נכנסים! כבר הלכנו לפרטים על כמה ממרכיבי טיפוח העור הטובים ביותר שקיימים (ואיך הם עובדים), אבל בואו נסתכל מקרוב אילו מהם עובדים הכי טוב ביחד. היום, נדגיש כמה מהטובים ביותר עבור עור יבש

סרמידים + שמן פנים לנעילת לחות

בעוד ceramides הם נהדרים עבור כל סוג עור בודד, הם בהחלט זוהרים כשזה מגיע לעור יבש. הסרמידים למעשה מהווים חלק מהמבנה הטבעי של העור , והתפקיד העיקרי שלהם הוא לעזור לעור לשמור על לחות. עור מלא בלחות נראה זוהר וצעיר יותר מעור יבש ומיובש.

שילוב הכוח של סרמידים עם שמן פנים הוא מתכון נהדר להגברת הלחות בעור שלך! אתה יכול להשתמש בכל שמן פנים שאתה מעדיף, בין אם זה תערובת שמנים או שמן טהור. בעוד שסרמידים פועלים בתוך המבנה האמיתי של העור, שמנים עובדים בעיקר על פני העור. הם עוזרים לנעול לחות על ידי מניעת אובדן מים טרנס-אפידרמי, שהיא בעצם הדרך המדעית לעצור את התייבשות העור. 

ניתן להשתמש בשילוב הזה גם ביום וגם בלילה - במיוחד אם לא אכפת לך ממראה טלני במהלך היום.

Declare Nutrilipid Extra Rich Repair Cream image
קרם לתיקון עשיר במיוחד של Declaré Nutrilipid | 50 דולר
קרם הלילה הזה מבית Declaré ממלא את העור בתערובת של סרמידים וחמאת שיאה.

L'Occitane Immortelle Divine Oil image

L'Occitane Immortelle Divine Oil | 142 דולר
תערובת יוקרתית של שמנים צמחיים וסקולאן הופכת את השמן האלוהי L'Occitane Immortelle למזין במיוחד עבור עור יבש.

חומצה היאלורונית + חומצה פוליגלוטמית להגברת הידרציה

חומצה היאלורונית וחומצה פוליגלוטמית הם שני מרכיבים [_0127_1]2_5][0127_0]2_5][1_2_5][0_2_5][0_2_5][1_2_0] בעלי עוצמה עזה. שניהם פועלים כדי לשאוב מים לתוך שכבת הקרנית (השכבה העליונה של העור) כדי למלא אותה מלאת לחות. זה עושה שני דברים עיקריים - הם ממלאים באופן זמני קמטים, אבל גם מבטיחים שהעור יקבל לחות היטב מבפנים החוצה. 

שני אלה בשילוב הם חיזוק רב עוצמה לכל שגרת עור יבש - אתה יכול להשתמש בשילוב זה יום ולילה כדי להבטיח שהעור שלך יישאר לחות לאורך כל היום. ההזמנה שתבצע אותם תלויה בעיקר במרקמים של המוצרים שבהם אתה משתמש. אם שניהם סרומים, אתה יכול למרוח אותם בכל סדר שתרצה - אם אחד בקרם ואחד בסרום, יש למרוח קודם את הסרום. 

Dr Irena Eris Aquality Water Serum Concentrate

תרכיז סרום מים אקוויטי ד"ר אירנה אריס | $150
חומצה פוליגלומטית היא הכוכבת של הסרום המעניק לחות במיוחד - זהו חומר לחות רב עוצמה השואב מים לתוך העור. 

GA-DE Aqua Jolt Gel Cream for Dry Skin Image
תערובת של חומצה היאלורונית ותמציות סחלב עוזרות לנעול לחות לעור יבש.

חומצה היאלורונית + סקוואלן לזוהר מטומטם

אז, כבר סקרנו מה הופך את החומצה ההיאלורונית לכל כך פנטסטית לעור יבש - אבל מה אם היה משהו שאפשר למרוח עליה כדי לשפר אותה עוד יותר? 

Squalane מושלם עבור זה - בצורתו הטהורה, squalane נראה כמו שמן שקוף וקל משקל במיוחד. אחד הנכסים הגדולים ביותר שלו הוא העובדה שהוא לא מרגיש שמנוני בכלל, ובכל זאת מסוגל להעניק לחות אינטנסיבית לעור

הסיבה לכך שסקולאן כל כך טוב לעור היא שזהו מרכיב כמעט זהה לעור (בדיוק כמו חומצה היאלורונית וסרמידים). למעשה ישנן כמויות קטנות של סקוואלן בשמנים הטבעיים שהעור שלנו מייצר!

על ידי מריחת סקוואלן על גבי החומצה ההיאלורונית, אתה מבטיח שהעור שלך יכלול את כל היתרונות של חומצה היאלורונית, בתוספת תכונות הלחות העל של סקוואלן. 

L'Occitane Aqua Essence

L'Occitane Aqua Moisture Essence | $39
ארוז מלא בחומצה היאלורונית, התמצית הזו היא כמו משקה קריר של מים לעור יבש וצמא.

GA-DE Hydra Sublime Royal Pomegranate Oil image

GA-DE Hydra Sublime Royal Pomegranate שמן | 55 דולר
GA-DE מערבב סקוואלן עם שמנים צמחיים מזינים אחרים ליצירת שמן סופר לחות, מושלם לעור יבש.

פפטידים + סרמידים לאנטי-אייג'ינג וamp; הידרציה 

אין להכחיש ש-פפטידים הם פנטסטיים בכל הנוגע לגילאי[0_2_1][5_1][5_1_5][0_1_2][5_1_2][5_1_5_1][5_1_5_1] מדהימים בכל הנוגע לגילאים של _0127_5_3]! חומצות אמינו קטנות אלו מכוונות את תאי העור מה לעשות, כמו להגביר את ייצור הקולגן או אפילו 'הקפאה' זמנית של שרירים מתחת לעור להשפעה דמוית בוטוקס. הם מרכיב אנטי אייג'ינג רב עוצמה שעובד עבור רוב סוגי העור!

אם חששות העור שלך הם בעיקר עור יבש אבל אתה רוצה לזרוק קצת אנטי-אייג'ינג בתערובת, זה שילוב נהדר ללכת עליו. לצד השימוש בפפטידים, חידוש רמות הסרמיד מבטיח שהעור יישאר לחות ועמיד בפני ייבוש, מה שגורם לעור להיראות מבוגר ממה שהוא באמת. 

בניגוד לרטינול, פפטידים אינם מתכלים באור - אז אתה יכול להשתמש בשילוב זה גם בשגרת הטיפוח שלך ביום וגם בלילה!

Declare Age Essential Essence Image

הכרז על מהות חיונית של גיל | 85 דולר
פפטידים וחומצה היאלורונית מהווים שילוב חזק, מושלם לאנטי-אייג'ינג ולחות.

Dr Irena Eris Institute Solutions Neuro Filler image

פתרונות מכון ד"ר אירנה אריס נוירו מילוי מטריצת עור | $127
קו זה בדרגה קלינית מבית ד"ר אירנה אריס משתמש בסרמידים כדי לחזק את מחסום הטבע של העור לעור בריא יותר וצעיר יותר למראה.

ואפילו ניתן לערום את השילובים הנפרדים הללו זה על גבי זה. אתה יכול לעקוב אחר חומצה היאלורונית וחומצה פוליגלוטמית עם שילוב סרמיד/שמן פנים כדי להגביר באמת את שגרת הטיפוח שלך. אם אינך בטוח אם באמת יש לך עור יבש, עיין בספר האלקטרוני שלנו לסוג העור - זה אמור לפתור כל שאלה שיש לך ולעזור לעשות סדר בענייני היופי שלך! 

עדיין מחפשת את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום