101 יופי: מדריך 2021 שלך אל מסכות פנים

לאחר שהעור עבר תהליך יסודי של טיהור ופילינג, מגיע לו הפסקה קצרה כדי להירגע ולספוג את הטוב ביותר המסיכה . מסכות פנים הן מרכיב טיפוח העור עבור גמיש, קורן, זוהר.

אז, מה בדיוק הן מסכות, והיכן הן נופלים בסדר של שגרת העור שלכם? במדריך זה אנו לחשוף רק את זה, בתוספת סוגים שונים של מסכות פנים זמינים, אילו מסכות הן הטובות ביותר עבור סוג העור שלך.

מה תלמדו בבלוג הזה

מהן מסכות פנים?

עור הגיע עד כה. פתאום, קרם לילה הוא כבר לא השיא של חוויית טיפוח העור. אם אתה כבר מחזיק מוצר מסכת פנים ותהה “מה זה? מה זה עושה?" אתה לא לבד.

מסכות פנים מגיעות בצורות שונות-חימר, גליונות פנים, קרמים לפנים. כל מסכה כוללת מרכיבים שונים המספקים מספר יתרונות בעור, כולל לחות והזנה. Dr. nikhil dingra האביב של ניו יורק דרמטולוגיה הרחוב הדגישה את יתרונות גיליונות פנים . ד "ר dhingra הדגיש כי מסכות פנים" מספקות פרץ אינטנסיבי של חומרי הזנה וטיפוליים בצורה מרוכזת מאוד ".

מסכות להצעיר את העור של חומרים מזינים שאולי היו רגועים במהלך תהליך הניקוי והקלף. לחשוב על מסכות כמשקה התאוששות לאחר ריצה ארוכה-זה נותן לעור שלך את הידרציה זה צריך בדרך מהירה ויעילה.

5 סוגים שונים של מסכות פנים

מסכות פנים התפתחו לאורך השנים. 2021, ישנם כ-7 סוגים של מסכות פנים שיכולים לכוון חששות עור שונים. בטוח שזה נראה קצת מוגזם, אבל לא תצטרך להשתמש בהם כדי להשיג את הזוהר הטבעי הזה. בואו נלמד על כל אחד כדי להתחיל את התהליך של מציאת המסכה הנכונה עבורך.

מסכות גיליון

sheet masks face sheets

מסכת הגיליון היא אחת האפשרויות הבטוחות ביותר מסכת פנים. מחדיר עם סרום מרוכז מאוד, מסכת פנים מציעה הקלה מיידית כאשר לשים על. בעוד מסכות אחרות מכוונים חששות בעור ספציפי, מסכות גיליון יכול לשמש למטרות רבות-לחות, אנטי-הזדקנות, ורגישות העור המרגיע.

מסכות חימר

best clay masks

ידוע גם בשם מסכות בוץ, סוג זה של מסכה הוא אינטנסיבי. חימר מסכות [NL4] לעתים קרובות להשתמש בנטוניט וקאולין חימר-שניהם יש רכיבים כי יעד רעלים וזיהומים בעור. קצת מסכות-פלסטלינה יכול להיות ייבוש, אז err בצד בטוח אם יש לך עור יבש.

לקלף מסכות או מסכות פחם

best charcoal mask

עם מסכות פילינג, אתה מקבל את היתרונות של ניקוי וקילוף באחד. מסכות פופולרי לקלף יש רכיבי פחם בהם, אז אתה יכול לסמוך עליהם כדי לשאוב את הלכלוך מן העור שלך.

מסכות קרם

best cream masks

אהה, מסכות שמנת. גן עדן באמבט קטן. קרם עדין בשילוב עם חומרי לחות לחות, מה שמוסיף את זה על הפנים בלילה יעזוב אתכם עם עור רך, גמיש, זוהר וזוהר.

מסכות ג 'ל

best gel masks

עוד מוצר עור בהשראת שגרות טיפוח העור אסיה, מסכות ג 'ל לספק קירור, אפקט מרגיע לעור יבש ורגיש.

איפה מסכות פנים נופלים בשגרה שלך?

את שאלת הזהב (והיכן שעור יכול להתחיל להיות מסובך). ראשון, לזהות מה סוג של מסכת אתה הולך להשתמש.

אם אתם משתמשים במסכות פלסטלינה, פחם, או לכלוף-את המסכה לאחר ניקוי אבל לפני שאתם עושים את הצעדים האחרים לשגרה שלכם. בדרך כלל, זה בטוח כדי ללבוש מסכה לאחר קילוף-כל עוד את מסכת לא גם נועד עבור קילוף.

אם אתה משתמש קרם, ג 'ל, או גיליון מסכות, שימוש שלך פנים מסכת לאחר כל שלך עור טיפול צעדים יש לך שתי אפשרויות; ראשון אתה יכול בצע את אותו עצה לעיל, הוספת מסכת לאחר ניקוי (ופילינג אם זה כי זמן בשבוע) אבל לפני צעדים אחרים בשגרה שלך. לחלופין, אתה יכול להחיל אותו כמו השלב האחרון שלך הלילה-זמן שגרת טיפוח ולהשאיר בלילה.

הטוב ביותר פנים מסכות לסוגי עור שונים

הטוב ביותר פנים מסכות לעור יבש

הם אתה התמודדות עם יבש, כמעט-עור קשקשי? מסכות להצלה! Dr. יהושע Zeichner מפני ההר סיני בית חולים בניו יורק מדגיש את יתרונות של פנים מסכות לייבוש עור . הוא אמר“ לחות מסכות הם בדרך כלל עשירה במרכיבים כמו חומצה היאלורונית , אשר לספק מתפיחה אפקט מבלי לגרום כל נזק חיצוני עור שכבה.”

אם אתה מחפש פנים מסכות לעור יבש, חיפוש עבור מסכות עם במרכיבי לחות כמו גליצרין, חומצה סליצילית, חומצה היאלורונית, וחומצה סליצילית.

אנו ממליצים:

face mask dry skin

גיבש עם גליצרין וחומצה היאלורונית, זה ג 'ל מסכת עוזר עור לשחזר שלה לחות וזוהר על ידי שיפור את מחסום עור, ומניעת עור התייבשות.

dry skin face mask

תענוג אמיתי לייבוש עור. שילוב לחות, טיהור, והשפעות מרעננת של חומצה היאלורונית, ויטמין B3, וga דה של Vita Te טכנולוגיה, זה לילה ג 'ל מסכת moisturises את עור ומחזק את עור של חוסן.

הטוב ביותר פנים מסכות עבור שילוב עור

בחירת מסיכת פנים שילוב עור יכול להיות מסובך. אבל הנה טריק-לבחור נטולת מסכת לחות, ולשייך אותו עם פנים מסכת כי כתובות ספציפי עור חששות (e.g. מסכות הפנים אנטי-הזדקנות, התבהרות פנים מסכות, נקבובית-מזעור פנים מסכות.)

אנו ממליצים:

combination skin face mask
את הטוב ביותר פנים מסכות עבור שילוב עור צריך להיות יעיל אבל לא ייבוש. La Mer לחות פנים מסכות שניהם אנטי-הזדקנות ולחות. כולל כותנה מסיכת סרום עשיר בגליצרין, טורמלין, ו זרעי שומשום שמן.

face mask combination skin

L'Occitane's מרגיע פנים מסכת הוא אופציה נהדרת עבור יבש ועור שמנוני. זה הוא מועשר f Reshly הרים blackcurrants מפני את Ardèche, אשר הוא עשיר במגנזיום וסידן מינרלים חיוניים לעור פונקצית במיטבה .

הטוב ביותר פנים מסכות לעור רגיש

אם אתה אחד מאלה שיש להם עור רגיש, נוסף לבדוק על מרכיבים הוא חובה לפני קפיצות על מסכות מגמת. את הטוב ביותר פנים מסכות לעור רגיש צריך יש דלקת, ומרכיבים לרכך את עור בצורה עדינה.

אנו ממליצים:

sensitive skin face mask

זה במיוחד לחות מסכת נעשה ללא פרבנים, ו גופרה-מאוד אידיאלי מסכה לעור רגיש. הוא כולל אלוורה-מרכיב עם גבוהה אנטי דלקת ; וקלנדולה-רכיב כי מרפא גירוי ואדמומיות בעור.

sensitive skin face mask

עשיר בגליצרין , זה מסכת הוא באלם כדי הדגיש, מגורה עור. את מסכת הידרציה נותן את עור מיידית דחיפה של הידרציה. את השפעת לחות שplumps העור כדי להפחית את המראה של קווים דקים, מותיר את העור מרגיש רך ויש להם מראה צעיר.

הטוב ביותר פנים מסכות לעור שמן

אם הפנים שלך הוא ייצור יותר החלב מהרגיל , אתה צריך לא רק לחפש לחות מסכות, אבל עבור רעלים וחידוש מסכות גם כן.

אנו ממליצים:
oily skin face mask

להחזיר את איזון לעור שלך, כל תוך ביטול מזיקים זיהומים עם קלרינס SOS חימר מסכת. את מסכת מסיר מזהמים, וגורם לעור הדוק יותר רק 10 דקות. לבדוק שלנו מהיר טיפ עבור באמצעות חימר מסכות כאן.
oily skin face mask

מוצר המכיל במבוק פחם אבקה, GA-DE של פחם גמילה מסכת את עור, ומייד מספק מרגיעה. זה אור ונוח מסכת מעליות משם לכלוך אחרים עור מזהמים, וכתוצאה מכך מעודן, לתחייה ובריא לעור מראה.

הוספת פנים מסכת שלך שגרת טיפוח הוא חובה! אתה תהיה מופתע עד כמה שמנמן, צעיר וזוהר העור שלך להיראות ולהרגיש לאחר החלת.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו עור חידון !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום