הבדל היוקרה: סחלב האימפריאלי של גרלן

כבר כיסינו את מה שעושה guerlain voyale רויאל [_0127_11] [_017 in to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to to grint ]Guerlain שמשתמשת במרכיבים בלעדיים ואיכותיים להפליא! המרכיב המפורסם הנוסף שמוסיף את הטאץ' היוקרתי לגרלן הוא תמצית סחלב - לא מכל סחלב ישן! הנה איך גרלן יוצר את The Luxury Difference עם Orchidée Impériale.

guerlain orchidee imperiale essence-in-lotion product image on white backgroundGuerlain Orchidée Impériale Essence-in-Lotion | 187 דולר
תמצית קלת משקל זו מכינה את העור שלך עם הכוח של הצערת מולקולות סחלב לזוהר נטול פגמים וזוהר.

סחלבים: ההבדל הקיסרי

Guerlain orchidee imperiale cream promotion image

קרדיט: GUERLAIN/INSTAGRAM

אני יודע מה אתה חושב - למה סחלבים? תוך כדי מחקר אחר תמציות בוטניות חזקות לניסוח איתן, מדענים ב-Guerlain גילו על מינים נבחרים של סחלב שחיו למעלה ממאה שנים. עבור צמחים עדינים כמו סחלבים, זה עניין גדול - אז מה היה הסוד לאריכות החיים שלהם?

כדי לברר זאת, החוקרים ב-גרלן יצרו סחלב משלהם של הצמחים הצומחים בשוויץ, אשר צמחו בתנאי הצמחים הללו בשוויץ. סביבות בסין.

הטכניקה שלהם? הם שיכפלו את הסביבה המקורית ככל האפשר ופשוט נתנו לסחלבים לגדול פרא - מבטיחים שהם עדיין יכילו רבים מאותם פיטונוטריינטים חיוניים שהיו להם אילו גדלו בסביבתם הטבעית.

לחוקרים נדרשו 15 שנים של איסוף דגימות והמתנה, אבל ארבעה מיני סחלבים יוצאי דופן נבחרו בשל מולקולות התחדשות הסחלב הייחודיות שלהם, והם נמצאים כעת בקו Orchidée Impériale. 

Guerlain orchidee imperiale eye cream product image on white backgroundקרם עיניים של Guerlain Orchidée Impériale | 286 דולר
קרם עיניים זה מבית Guerlain רותם את הכוח של תמציות סחלב עבור תחתית העיניים בהירות וצעירות.

Gastrodia elata & פלנופסיס מקסים ל- יש עוצמה להפליא מחדשת תאים ו-נוגד חמצון שמאיץ את הכוחות החיצוניים של גורמי סטרס, מגנים על העור. תמיכה בהתחדשות התאים הטבעית של העור שלך עוזרת לשמור על עור בריא וזוהר - אז אין זה פלא שהם כללו את המינים הנדירים האלה. 

זן שלישי מפרו, Cycnoches cooperi סחלב יש גם יכולת ייחודית להתגונן  מפני גורמי לחץ סביבתיים כגון חשיפה ל-UV וזיהום לעור צעיר וזוהר.

דנדרוביום נובל , המין האחרון שנבחר על ידי חוקרי גרלן, נצפה כיעיל במיוחד בהוספת זוהר לעור ובסילוק קהות - במיוחד כאשר הוא נוסח עם פפטידים המזינים את העור!

לקיחת התמציות הללו, מדענים של גרלן יצרו את קו טיפוח העור Orchidée Impériale - שנוסח למיצוק העור, להבהרת היפרפיגמנטציה ולהוסיף זוהר צעיר עוצמתי לעור!

Guerlain orchidee imperiale oil product image on white backgroundשמן Guerlain Orchidée Impériale | 450 דולר
בשילוב עם העוצמה של למעלה מ-20 שמנים נדירים, שמן פנים זה מזין ומגן על העור מפני מתח סביבתי.

Guerlain & קיימות

guerlain orchidee imperiale rich cream promotion image with white orchid petals

קרדיט: GUERLAIN/INSTAGRAM

עכשיו, כשהחוקרים בודדו את המולקולות מטפחות העור המוסתרות בתוך הסחלבים, השלב הבא היה להבטיח שיהיו תמיד להיות סחלבים - גם אם גרלן לא השתמש בהם כמקור לטיפוח העור שלהם. 

החשיבות של רכישת חומרי הגלם החזקים הללו באופן בר-קיימא לחלוטין עם מינימום נזק לסביבה היא בלב כל טיפוח העור של Guerlain - כך שבדיוק כמו עם Abeille Royale, ל-Guerlain יש יד ישירה בתמיכה בגננות סחלבים, תוך שמירה על פרחים אלה לדורות לבוא. 

guerlain orchidee imperiale cleanser product image on white backgroundGuerlain Orchidée Impériale קצף ניקוי עשיר | 154 דולר
נקה בעדינות את העור עם תכשיר הניקוי היוקרתי והקצף הזה.

במשך למעלה מעשר שנים, גרליין תמך בייעור מחדש במחוז יונאן בסין. מותג היוקרה הזה התחייב לשתול סחלבים מדי שנה בשמורת הטבע של הר טיאנצי, ועד היום נטעו למעלה מ-10,000 צמחי סחלבים, מה שמבטיח שהיופי הטבעי שלהם לעולם לא יתפוגג מהאזורים שהם אנדמיים אליהם. 

עכשיו כשאתה יודע איך גרליין יוצר באופן בר קיימא את ההבדל היוקרתי, האם תנסה את טיפוח העור המדהים שלהם?

guerlain orchidee imperiale rich cream product image on white backgroundקרם עשיר של Guerlain Orchidée Impériale | 610 דולר
נעול לחות לעור חלק ומוצק יותר עם הכוח של מולקולות אריכות ימים של סחלב.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום