איך לבלות עם יקירים בזמן בידוד עצמי

עם כל מה שקורה עכשיו בעולם, איך היית מרגיש אם אמרתי לך שאתה יכול לבלות את יום השמש עם המשפחה שלך אפילו אם אתה לא באותו בית? זה נראה לא שגרתי אבל יש לנו את תוכנית יום השמש המושלמת לכל המשפחה תוך בידוד עצמי.

פשוט בצע את 4 השלבים האלה כדי ליהנות זמן עם יקיריכם, יש כמה צחוקים ולהיות אהוב על העיניים של כולם.

תפני 1. להוריד אפליקציית וידאו שכולם יכולים להשתמש

הדרך הטובה ביותר לשתף רגע ביחד (בלי להיות ביחד) היא בטלפון. נעלמו הימים שבהם חבל הקווי היה ארוך מספיק כדי לנסוע מהמטבח לסלון, עכשיו הסמארטפונים שלנו עושים את כל העבודה ומאפשרים לכם לדבר עם יותר מאדם אחד באותו הזמן בכל העולם.


הרכבנו רשימה של אפליקציות שאתם יכולים להשתמש בסמארטפון, בטאבלט או במחשב שלכם. כל מה שאתה צריך הוא חיבור אינטרנט טוב (* nbn כלול ברשימה, למרבה הצער)

זום:
אפליקציית שיחות וידאו, המשמשת בעיקר לעסקים אבל הוא טוב כמו כל אחד להתחבר בכל מכשיר. חינם 40 דקות בכל פעם.
להוריד כאן: אתר זום / / חנות תפוחים // // Google לשחק אפליקציות
מסיבת בית:
צ 'אט וידאו קבוצתי כדי לעזור לך ולחברים שלך להיות יחד כשאתה לא ביחד. חופשי ויש לו את היכולת לשחק משחקים בו זמנית.
להוריד כאן: חנות תפוחים // // Google לשחק אפליקציות
הנבטים:
בדומה זום שבו אתה יכול להסתובב עם המשפחה שלך על שיחת חנתון Google, זה בחינם, אבל דורש כל אחד יש הגדרת חשבון gmail והוזמן.
התחבר כאן: הגדרת חשבון gmail // // להתחבר לצופים


האפליקציות האלה נהדרות לגרום לכם להרגיש שאתם באותו חדר, לצחוק יחד ולבלות רגע משפחתי טוב מכל רחבי העולם.

תאי 2. להגדיר את הזמן המושלם לכולם להצטרף

חשוב לקחת בחשבון שכמה משפחות הן סיכון מוקדם כאשר אחרים מעדיפים לקום מאוחר. בחרו פעם אחת לפחות יום אחד לפני לוודא שכולם יהיו חופשיים. אם אתם לא גרים באותה עיר או מדינה, היזהר בהבדל הזמן. אם אתה רוצה קצת עזרה בתכנון איחוד המשפחה, אתה יכול להשתמש Timeanddate.com כדי לראות באיזו שעה זה בכל הערים בהשוואה לשלך כך שאף אחד לא צריך להישאר ער מאוחר בלילה או לקום מוקדם מדי בבוקר.

3. נתח משהו טוב יותר מ שוקולד

רק בגלל שאתה משוחח על וידאו זה לא אומר שאתה לא יכול לאכול ארוחה או לשתות ביחד (אני מתכוון שזה 5 איפה שהוא!) היא יוצרת אווירה חמה יותר ורגועה יותר ומרגישה בדיוק כמו שכולם באותו החדר.

אם אתם רוצים להעלות את האנטה גם אתם יכולים לשחק משחקים כיפיים עם המשפחה. מסיבת בית האפליקציה יש כמה כבר הזכירו, אבל עוד אחד טוב לבדוק גם הוא plato ( חנות תפוחים / חנות לשחק גוגל ) אשר מציע הרבה יותר משחקים לשחק עם החברים או המשפחה שלך.

אם אתם כמונו, אנחנו אוהבים לבלות זמן בזיכרונות ולהביט לאחור בזכרונות ותמונות. משהו קשה לעשות כאשר כולם לא ביחד, אתה יכול להגדיר חשבון עם האפליקציה המדהימה הזו 23 סנאפס ( חנות תפוחים / חנות לשחק גוגל ). זה אלבום משפחתי שבו אתה יכול להציל את כל הרגעים הטובים שלך באינטרנט ולשתף אותם עם האנשים החשובים בחייך. זו האפליקציה המושלמת להורים או סבים לאסוף ולשתף תמונות מכל הרגעים המיוחדים בחייהם. כל אחד יכול לשתף תמונות או קטעי וידאו ואתה יכול גם להדפיס את האהובים עליך.

4. [בונוס] איך להיות אהוב המשפחה

זה לא ירגיש כמו שאסטר בלי מתנה קטנה עבור יקיריכם. בזמן שאנחנו יכולים רק לקוות שמישהו ישלח לנו כמה ארנבות, זה לא אומר שאתה לא יכול לשלוח משהו לאלה שאתה אוהב. אני בטוח שאנשים תמיד שמחים לקבל קופסת שוקולד טובה או זר נחמד. פרחים לכולם לשלוח באמת זרי פרחים סל גורמה יש הרבה אפשרויות מזון שונות לשלוח. אם זה קצת מאוחר מדי להזמין ולקבל לפני שאסטר, אתם יכולים גם להציע להם כרטיס מתנה למשהו שהם אוהבים. פרזי הוא אחד נהדר עם הרבה הצעות, או אם אתה מחפש דרך לטפל בעצמך מתנה מהיופי . הדרך המושלמת לתת להם לבחור קוסמטיקה האהובה עליהם!


אנו מקווים כי כולם יש את ההזדמנות כדי להתחבר עם מישהו מיוחד במהלך זה קשה זמן. להישאר בטוח ומאושר לכם מכל אחד מאיתנו בענייני יופי.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום