ניחוחות היוקרה הטובים ביותר לגברים

ברוכים הבאים לעולם שבו תחכום פוגש בחקירה חושית, שבו מסורת מתפרשת עם חדשנות, והיכן כל ריח מספר סיפור.

ממלכת ניחוחות המותרות של גברים היא מסע מרתק אל תוך אמנות הריח, שבו הבשמים היוקרתיים ביותר מקדישים את מלאכת היצירה שלהם ליצירת ריחות שמתעלים מעל הרגיל. הניחוח הנכון לא רק ריח את העור; זה הופך גלימה בלתי נראה של ביטחון, תקשורת שקטה עדיין חזק של אישיות, סמל של אלגנטיות.

הבלוג הזה פוסט מתעמק לתוך העולם הזה של יוקרה ואומנות, התמקדות על כמה ניחוחות זכר הטוב ביותר של ניחוחות מן בתי ניחוח ידועים. אנו נחקור את ההיסטוריה, הקומפוזיציה והאלמנטים הייחודיים של כל ריח, תוך מתן הדרכה על בחירה ויישומים, ומבטיח שכל קורא ימצא התאמה ארומטי המושלם.

הבנת הבושם הטוב ביותר לגברים

כשזה מגיע ל בשמים לגברים יש משהו באמת מיוחד במלאכות ותשומת לב לפרטים שמבדיל אותם. ריחות אלה הם אצרו בזהירות באמצעות החומרים הטובים ביותר, לייצר יצירות מופת הריח המעוררים תחכום, עידון, וביטחון.

לובש ניחוח מפואר הוא לא רק על ריח טוב; זה על ביצוע הצהרה של סגנון ולכידת תשומת לב. רוב הסיכויים, אתה קונה בושם עבור הבחור המיוחד בחייך-וכמובן, אתה רוצה שהוא מריח מדהים! עימנו את הבחירות המובילות שלנו, לקחנו צלילת עמוק לתוך משפחות ניחוח כדי לעזור למצוא את הבחירה הטובה ביותר עבורך.

ניחוח משפחות וסירות

כדי להעריך את העולם של ניחוחות יוקרה, זה חיוני כדי להבין את הניחוח משפחות וההערות השונות שמגדירות אותם.

ניחוחות מסווגים לארבעה עיקרי ריח משפחות: וודי, מזרחי, טרי, ופרחוני. לכל משפחה יש מאפיינים ייחודיים ומעוררת רגשות ספציפיים. בתוך משפחות אלה, פתקים שונים מתחברים כדי ליצור פרופילי ריח שובה מספרים סיפור כדי ליצור את הבושם הגברי הטוב ביותר.

ניחוחות וודי

ניחוחות אלה מאופיינים בתווים חמים, ארמאטיים ורימטיים כמו דארווד סנדווד ו וסטיבר . הם מריחים בדיוק כמו עץ המתואר. קל לזהות והם ניחוח מוכר בבושם של גברים בגלל הריח שלהם "הגבריות" קלאסית "שלהם.

ניחוחות אוריינטליים

ניחוחות מזרחיים ידועים בזכות הערעור האקזוטי והחושני שלהם. הם כוללים פתקים עשירים, כמו וניל, תבלינים, שעועית טונקה. עוד ניחוח מזרחי הוא ענבר. פתקים אלה נוטים להיות התחממות מתוקה-לא בהכרח גברית, אבל בשילוב עם הערות ריח אחרים, יכול ליצור בושם שהוא מחוץ לעולם הזה.

ניחוחות טריים

ריחות טריים הם מרגירים ומרוממים, בדרך כלל מורכבים מפרי הדר, מימיים וצמחי מרפא. הם מספקים הילה נקייה ואנרגטית. יש בהחלט משהו נקי ו "פשוט קפץ החוצה" על סוגים אלה של ניחוחות-מושלם עבור ריח אפטרא.

ניחוחות פרחוניים

אולי תופתעו לגלות כי פתקים פרחוניים אינם בלעדי בושם של נשים-אבל זה נכון. כאשר יחד עם משפחות ריח אחרים על ידי בושם מומחה, ריחות פרחוניים יכולים ליצור ניחוח גברי ללא ספק. לחלק הבשמים הטובים ביותר של הגברים יש הערות פרחונית! דוגמאות של פתקים פרחוניים כוללים שושנת עמק, לבנדר וג 'סמין.

ניחוחות יוקרתיים קלאסיים לגברים

אצור בקפדנות מבחר של בשמים של גברים מפוארים מבתי בושם ידועים כמו בולגרי, דיור, ו-hermes. המותגים האיקוניים הללו ביססו את עצמם כמנהיגים בתעשייה, מרבים את החושים עם אומנות יוצאת הדופן שלהם, תערובות מעודנות, וערנות נצחית. להתפנק בקולקציה שלנו ולחוות את האומנות ואת התחכום שמבדיל את מותגי הניחוח הקלאסי הזה.

Bvlgari Man In Black Eau De Parfum

Bvlgari בשחור הוא ניחוח יוצא דופן שמערבב תבלינים חמים, יער יקר, ועור, יצירת הילה מפתה ואניגמטית. הוא פולט כוח וביטחון, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת לאירועים מיוחדים. הבושם הזה נוצר עבור בולגרי על ידי אלberto morillas והוא ניחוח של גברים חלק ומהנה.

את התווים הפותחים של תבלינים, רום, הטבק, לשלב עם הצלילים האמצעי של איריס פרחוני, tberose לפני ייבוש לטונקה, עץ גואיאק, ובנזואין כדי ליצור בושם גברי אך פרובוקטיבי. בעל חיים שחור יש אריכות ימים יוצאת דופן, שנמשך על העור עד שמונה שעות.

השילוב האינטימי של הערות עושה bvlgari שחור בוצי, עדיין ניחוח חם זה מושלם עבור הסתיו והחורף.

Bvlgari Man In Black Eau De Parfum

bvlgari אדם בשחור דה בושם
השילוב של עור עם תבלינים וטבק לעורר תמונות של טרקליני סיגר וויסקי בלעדי וחליפות ויסקי וחליפות לחץ טריים-האולטימטיבי במותרות של גברים.

לחץ לקנות

Dior Sauvage Eau de Parfum

דיור Sauvage הוא מודרני קלאסי שמגלמת גלם גבריות. ההרכב הטרי והפיקנטי שלה משלב את ברגמוט, אמברוקסן, וודי, יצירת ריח שובה ומגנטית. רבים מתארים את זה כמו ניחוח גברי טרי, נקי, בזכות השילוב שנוצר במומחיות של ניחוחות על ידי דמארכיה פראנסה.

המחמאות ישפכו בכל פעם- דיוור Sauvage au de parfum הוא ניחוח רב תכליתי מושלם לכל אירוע. זה קל ללבוש, ניחוח יומיומי מעודנים מספיק לאירועים מיוחדים, גם! ניחוח טרי, נקי נמשך על העור שלך עם אריכות ימים מעולה. סאורבאז 'או דה פארם עובר דרך ארוכה, עם מילוי יוצא דופן. זהו אחד הבשמים הטובים ביותר לגברים.

Dior Sauvage Eau de Parfum
dior פרא דה בושם
סלאוויג 'או דה פארם הוא ניחוח חושני ומהיפנוזה לגברים. ברגמוט קלברי ופלפל סיצ 'ואן משתלבים כדי ליצור ארומה עם מתובל, הנושאת הגבריות המרדנית.

הרמס טרי ד 'הרמס בושם

Terre d'hermes Parfum הוא יצירת מופת אשר לוכדת את מהות הטבע. עם הרכב שלך, citrussy שלה של כתום, פלפל, ו vetiver, זה יוצר הילה מעודנת ונצחית. ניחוחות הטריים והטריים מושלמים באביב ובסתיו.

נוצר על ידי מאסטר בושם ז 'אן-claude ellena, hermes terre d'hermes בושם embotie האיש המודרני. הפרי הדר בשילוב עם עטי ובנזובין יוצרים ניחוח ייחודי עם עומק. זה בושם הרמס הוא ריח חתימה עבור רבים, כפי שהוא מאוד תכליתי לכל יום ולאירועים מיוחדים.

Terre d'hermes Parfum הוא מושלם עבור הג 'נטלמן המודרני המעריך את האלגנטיות ואת התחכום. מתואר בשלוש מילים, הוא ארטי, מעודן, וחסר זמן.

Hermes Terre D'Hermes Parfum
הרמס טרי בושם
הרמס terre d'hermes parfum הוא ניחוח וודי, אוזניים לגברים. הוא פותח עם פתקים עליונים של ברגמוט ואשכוליות, ואחריו הערות ביניים של עגל ופצ 'ולי, ופתולי בסיס של עור וענבר. זה ניחוח רב תכליתי כי ניתן ללבוש עבור כל אירוע.

ניחוחות יוקרה עכשוויים לגברים

בתחום של ניחוחות יוקרה עכשוויים, ישנם כמה שמות שבאמת בולטים.

ורסאצ 'ה עם אומנות איטלקית איקונית ועיצובים נועזים, מציעה מבחר מעולה, אשר לוכדת את מהות הגבריות המודרנית. טום פורד, הידוע בשל טעמו העדינות שלו ותשומת הלב לפרטים, מספק ניחוחות מרתקים שמניעים את הביטחון ואת קסם. ובואו לא נשכח על נרקיסו רודריגס, שיצירותיו ללא מאמץ למזג חושניות ועידון, משאיר רושם מתמשך בכל מקום שאתה הולך.

לחקור את העולם של ניחוחות יוקרה עכשוויים ולצאת למסע ריחני שמדבר אל האינדיבידואליות והסגנון שלכם.

ורסאצ 'ה לאדם neilette

ורסאצ 'ה לשפוך homme הוא ניחוח טרי ומרענן, לוכד את המהות של קסם Mediterean ים. בשילוב של תווי הדר, נרולי, צדרוד, הוא מפרים ביטחון ואמירות. זה הריח המושלם לאדם המודרני שמעריך תחכום וסגנון.

ניחוח אייקוני זה נוצר על ידי אלברטו מוראס הוא מושלם האביב והקיץ עבור גברים. הערות ריח טרי ותוסס הם אידיאליים לבשת היום. ורסאצ 'ה לשפוך homme eau de toilette הוא ניחוח טרי ורב תכליתי כי הוא בטוח לגרוף המחמאות.

Versace Pour Homme Eau De Toilette

ורסאצ 'ה לאדם
ורסאצ 'ה שופכים homme eau de toilette כולל תערובת מושלמת של פרחים, הדרים, ופתקים מוסרים כדי ליצור בושם קלאסי.

לחץ לקנות

טום פורד טבק וניל דה בושם

טום פורד ניחוחות יכול ליצור פולקסים, וטום פורד ואנל eau de Parfum אינו יוצא מן הכלל. הבושם של גברים זה הוא ניחוח מפנק ומפואר המשלב את החום של טבק, וניל שמנת, ותבלינים. הוא יוצר ניחוח בלתי ניתן לעמוד על העור. ניחוח זה מושלם עבור אלה המחפשים ניסיון ריח עשיר.

טום פורד ואנל eau de Parfum לחלוטין מאזן חריף ומפתה. ניחוח זה אידיאלי עבור הסתיו והחורף, במיוחד עבור לילות בחוץ. התוים העמוק, החושני הופכים את זה 'כבד' כי טוב יותר מתאים הרפתקאות בלילה. טום פורד ואניל (באנגלית: tom ford טבק vanille) הוא אחד ניחוחות האייקוניים ביותר מבית הבושם העכשווי.

Tom Ford Tobacco Vanille Eau De Parfum

טום פורד טבק וניל דה בושם
טום פורד ממציאה טבק קלאסי עם שעועית בטונקה שמנת, וניל, קקאו, אקורדים פירות יבשים ו sap עץ מתוק-עבור רושם מודרני, עשיר ועשיר של ביטחון וכוח.

לחץ לקנות

נרקיסו רודריגז בשבילו

בעולם של ניחוחות, נרציסו רוקדריגס, בזכות השילוב הייחודי של אלגנטיות ופשטות, תוך שהוא מעניק את הסגנון האייקוני של המותג. בשנת 2007, הניחוח הזה הוא מחווה לגבריות נצחית. הוא כולל קומפוזיציה נועזת של מוסק בליבו, משופרת על ידי עלה סגול עזים ועלים סגולים, תוך יצירת מיזוג אטמוספרי מזכיר יום גשום ביער שופע.

בהתחשב עומק ואת מגניב רעננות שהוא מעורר, Rodrigu רודריגז בשבילו הוא מתאים ביותר עבור סתיו וחורף עונות. זו מחווה משכרת לגברים המעריכים דקויות ותחכום, מציעים חווית ריח שמתארחת, כמו סוד לחש רק אתה מחזיק את המפתח.

נרסיסו רודריגס לו שחור
נרסיסו רוקדריגס בשבילו "bleu noir eau de toilette" הוא ניחוח של גברים שמשמח את החושים עם פתיחה חזקה ופיקנטי שמתייבש עד ריח מוזר אייקוני שנרסיסו רוקדריגס ידועים.

לחץ לקנות

נישה יוקרה ניחוח בתים

הם ידועים בזכות האומנות והמסירות היוצאת מן הכלל שלהם לאמנות, הבתים האלה יוצרים סיפורים וזכרונות דרך ניחוחות שלהם. בשנת 1870, הוקמה בעיר לונדון בשנת, היא חובקת מורשת עשירה ורוח חדשנית. כל אחד מהניחוחות החתימה שלהם מספר סיפור ייחודי, ולוכד את המהות של בריטן עם תערובות מתוחכמות, אקסצנטריות וחד-isex.

הפנייה לאיטליה, Nasomatto, כלומר "אף משוגע", דוחף גבולות. נוסד על ידי alessandro גואלטירי, בית זה מבוסס על אמסטרדאם הוא בעל ריכוז גבוה, בשמים בבקבוק ייחודי שנועדו לעורר נושאים ספציפיים.

אחרון אבל לא פחות, אמונה, בית בושם מבוסס פריז עם שושלת היכרויות חזרה 1760, הוא נערץ על ידי שימוש במרכיבים טבעיים הטובים ביותר, טכניקת עירוי מסורתית עברה דורות. מהקליינטלה המלכותית ועד לאנשי ים מודרניים, אמונה נותרה סמל ליוקרה בעולם ניחוחות היוקרה.

של פנהליגון

של penhaligon, בית הבושם הבריטי המשוער, עומד בתור משואה של אלגנטיות מעודנת וolfactory בעולם הבשמים. המותג עוקב אחר שורשיו חזרה עד סוף המאה ה-19, כאשר ויליאם פנהליגון, ספר מקשטים, ומאוחר יותר את הבושם האישי של ויקטוריה ויקטוריה, פתחה את החנות הראשונה שלו ברחוב ג 'רמין. המותג ביצע קדימה את המורשת המלכותית הזו, בשילוב עם מחויבות בלתי מתפשרת לאומנות יוצאת דופן, אל תוך היום.

כל אחד מהניחוחות של הפנהליגון הוא שילוב של מסורת ויצירתיות, ומציג מגוון של ריחות המקרינים תחכום וחוסר זמן. קומפוזיציות שלהם, כגון זר בלנהיים, תערובת פריך ומרעננת של פירות הדר ודרים, ואת האנדימון, עם היתוך שלו חם להפליא של תבלינים, נושאים בתוך כל טיפה, משקפת את השטיחים העשירים של המורשת הבריטית ודינמיות מודרנית.

Penhaligon's Endymion Cologne

האנדימון של פניליון קלן
ניחוח של גברים זה הוא איזון מושלם של מודגש ומעודן, עם התווים העליונים של לבנדר, ברגמוט, מרווה, מנדרין תפוז הממזג בצורה חלקה עם תווי הלב של קפה וגרניום.

לחץ לקנות

נאסומאטו

Nasomatto (nasomatto), בית בושם אוונגרד המבוסס על amsterdam, ידוע בעולם של הנישה הבשמים, חדשנות ואסתטיקה ייחודית.

הבית נוסד על ידי האלסנדרו גואלטירי, אשר, אחרי שנים של יצירת ריחות עבור מותגים אחרים, החליט להשתחרר מהציפיות הקונבנציונליות והקים Nasomatto-איטלקית ל "אף משוגע"-כדי לחקור את השטחים הלא ממופים של הריח.

כל אחת מיצירות נסווטטו היא פסל של מפעל-נרטיב מעורר של חוויות ורגשות עמוקות של החיים. בניגוד מסורתי בשמים שנוטים להניח את הרשימות והלחנה שלהם, Nasomatto עצמו במידה מסוימת של מיסטיק. כל ניחוח מנוסח בקפידה, מאתגר את הלובש כדי לפתוח את הניואנסים והעמקים הנסתרים בפנים.

Gualtieri של בושם יצירות כגון שחור Afgano, עם המשכר שלה לערבב של קטורת, קפה, ו קנביס, או את אוורירי עדיין נועז נועז סליחתך, הווה חקר חושי לתוך אמנות של חוש ריח. הבשמים הללו בריכוז גבוה, ששוכנים בבקבוקים מינימליסטיים אך הם בעלי השפעה מסוימת או תגובה רגשית, לעיתים קרובות דוחפים את גבולות הבשמים המסורתיים.

שחור אפגאני אקסטט דה פארם Nasomatto
זה בושם מעושן, מפתה מ Nasomatto מושלם עבור לילות תאריך בזכות הערות מרדני של עור. זה ניחוח גברי, אולי אכפת לי.

לחץ לקנות

אֲנִי מַאֲמִין

אמונה, בית ניחוח מבוסס בפריז, מוערך בהיסטוריית בושם. נוסדה בשנת 1760 על ידי ג 'יימס הנרי, הבית הוא אחד מהבישים היחידים שנותרו בבעלות המשפחה, עם שושלת יוקרתית אשר עברה את אמנות היצירה של ריח מאב לבן במשך 260 שנים.

במשך מאות שנים, קריד זכתה לשבחים בינלאומיים על מחויבותה למלאכה המכובדת זמן רב. תהליך זה מבטיח את שלמות החומרים הגולמיים ומאפשר לשבריו לשמור על מורכבות מלאה.

המפורסם בזכות השימוש בתמציות טבעיות באיכות הגבוהה ביותר, ניחוחות של אמונה מייצגים את פסגת בושם היוקרה. מנחות בולטות כגון אוונטוס, תערובת מתוחכמת של תווים פירותיים ועצי, ומי הרים ככסף, מעוררים אוויר הרים טריים ונחלים נוצצים, להציג את התחכום של המותג ברעננות, שהם גם קלאסיים וגם עכשוויים.

כל ריח הוא מעורבב בקפידה ביד, בעקבות טכניקת עירוי בת מאות שנים, עדות למחויבות הבית לאיכות יוצאת דופן.

[] מי בושם מים הרים
הניחוח של גברים איקוני הזה ממנות שמנת עם ניחוח טרי ומתוחכם.

לחץ לקנות

בחירת ניחוח היוקרה הנכון עבורך

בעת בחירת ניחוח יוקרתי, לשקול את הטיפים הבאים:

סגנון והעדפות אישי
בחר ניחוח אשר מתיישר עם הסגנון האישי שלך ואת ההודעה שברצונך להעביר. אתה מעדיף משהו טרי וממריר או חם וחושני?

אירועים ועונות
לשקול את האירוע ואת העונה בעת בחירת ניחוח. ריחות קלים וטריים הם אידיאליים עבור חודשים היום וחמים יותר, בעוד ניחוחות עשירים יותר ומתאימים לאירועי ערב ולעונות קרות יותר.

כימיה עור
ניחוחות יכולים להריח שונה על כל אדם עקב שינויים בכימיה בעור. בדיקת ניחוחות על העור שלך כדי לחוות איך הם מפתחים ולתקשר עם כימיה הגוף שלך.

בושם לגברים: נקודות מפתח

פינוקים ניחוחות היוקרה של גברים היא דרך יוצאת דופן להעלות את נוכחותכם ולהשאיר רושם מתמשך. בין אם אתם מעדיפים ריחות קלאסיים, נצחיים או יצירות אוונגרדיות, עולם ניחוחות היוקרה מציע מספר עצום של אפשרויות לחקור.

גילוי ריח החתימה שלך הוא מסע אינטימי ואישי המאפשר לך לבטא את הסגנון הייחודי שלך ולעשות הצהרה של אלגנטיות מעודנת. אז, קחו את הזמן לחקור ניחוחות שונים, להתנסות עם הערות ומשפחות, ולמצוא את ניחוח היוקרה של גברים הטובים ביותר שמהדהד עם האישיות שלך ומגביר את הנוכחות שלך.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום