עיגולים כהים מתחת לעיניים: גורם & כיצד להפחית אותם

סוג זה של מעגל אפל מטופל בצורה הטובה ביותר על ידי הגדלת זרימת הדם באזור העין. זה מושג בקלות עם עיסוי-עם או בלי כלים-או באמצעות שימוש קרם עיניים ניסח עם מרכיבים לעורר מחזור, כגון קפאין.

חום מתחת לעין עיגולים

עיגולים חומים מתחת לעיניים נגרמות על ידי הצטברות מלנין, פיגמנט שנותן לעור את צבעו. סוג זה של מעגל כהה הוא מטופל בצורה הטובה ביותר עם מרכיבים skincare אשר לווסת את ייצור מלנין.

תוכן העניינים

  • 1. כמה מן הטובים ביותר כדי להגיע כולל ויטמין c, רטינול, ונוגדי חמצון כדי לנסות ולהמם את העור סביב העיניים למנוחה.
    • Perricone md ויטמין c בהבהרת סרום עיניים סרום מרוכז זה למעגלים כהים משתמש בכוחו של אסטרים ויטמין c כדי לדעוך צללים כהים ולתמוך בייצור קולגן, הבהרת המראה של עיניים עייפות.
    • ב. איך להיפטר עיגולים כהים מתחת לעיניים
  • 2. אז, מהם המוצרים הטובים ביותר לדעוך על צלליות עיניים?
    • Perricone md ויטמין c בהבהרת סרום עיניים אנחנו סביב בדיוק מה יהיה (ולא יעבוד) כדי להפחית עיגולים כהים.
    • ב. טיפול טבעי לחוגים כהים
  • 3. מה קורה אם אתה שם עיגולים כהים ותרופות טבעיות יחד?
    • האמת היא, לא יותר מדי. תרופה טבעית עבור עיגולים כהים הוא שמן קוקוס.
    • עם זאת, אין מדעי כתבי עת כי להוכיח כל קישור בין קוקוס שמן והקלת עיגולים כהים. כל שיפור במעגלים כהים יכול להיות פשוט פלצבו.
    • מעסה את קוקוס שמן-או כל מוצר אחר-לתוך אזור undereye מסייע לקדם זרימת ומסייע את גוף reabsorb משתהה המוגלובין. יש סיבה נוספת שאולי תרצה להימנע מהתרופה הביתית כביכול.
    • שמן קוקוס הוא שמן כבד למדי-מיישמים אותו על העור הדק מתחת לעיניים יכול לגרום למיליה, אשר ניתן להסיר רק על ידי איש מקצוע. לא תודה!
  • 4. עיסוי עין איריס עין

Young woman applying eye cream

כלי עיסוי מתחת לעיניים פורצי דרך זה משכפל טיפול עיניים ברמת ספא ממש בבית עם פולטות T-קולי ייחודי, מצבי עיסוי כדי להפחית את המראה של שקיות עיניים ואפילו לרכך את סימני ההזדקנות.

קרם עיניים האם אתה מחפש דרך כדי להפחית את המראה של עיגולים כהים ושקיות מתחת לעיניים שלך? הפתרון יכול להיות פשוט כמו השקעה בקרם עיניים.

קרמים עיניים נועדו במיוחד כדי לעזור לחות, לספק ולהבהיר את האזור סביב העיניים, יכול אפילו למנוע סימני הזדקנות. אם אתה תוהה כיצד להחיל קרם עיניים לקבלת התוצאות הטובות ביותר, זה קל.

Dermalogica Awaken Peptide Eye Gel Before & After השתמש באצבע הטבעת שלך כפי שהיא נוטה להיות החלשה ביותר.
נקודה קטנה על האזור סביב העיניים שלך ולהשתמש בתנועות הקשה העדינות כדי להפיץ אותו באופן שווה על פני העור, תמיד עובד מהפינה הפנימית החוצה בכיוון עם האצבעות והתנועות שלך.

אם אתם מחפשים את קרם עיניים הטוב ביותר באוסטרליה , ענייני יופי חנות.

אוסף שלנו בקפידה של קרמים עיניים כולל מוצרים לדעוך עיגולים כהים בזכות חומרים מוכחים מדעית כגון ויטמין c, פפטידים, & קפאין כדי לשחזר מראה נח על העור שלך. עין החלמתה של קייהל קרם עיניים יעיל זה קרם עיניים של עיגולים כהים, קווים עדינים ושקי עיניים עם נוסחה מלאה בנוגדי חמצון. נוגדי חמצון טבעיים כגון תמצית מטאטא של הקצב להדק את העור, מפחית את המראה של שקיות עיניים למראה נח.

סרום עיניים

סרום עיניים הם בין העיגול האפל ביותר תחת טיפולי עיניים זמינים. סרום עיניים בדרך כלל ארוזים עם מרכיבים ייחודיים שמפחיתים את הדלקת ונפיחות של האזור, כגון קפאין ופפטידים, תוך מתן נוגדי חמצון שממלאים על עור עדין. יש להם מרקם קל אשר שוקע בקלות לתוך העור, והוא יכול אפילו להיות שכבות עם קרם עיניים לטיפול יעיל אשר דועגים כהים תוך זמן קצר.

Murad Vita-C Eyes Dark Circle Corrector Before and After סרום עיניים כמו להכריז על בקרת גיל הסרום עיניים חיוני לספק פתרון קל ויעיל עבור אלה המבקשים להפחית את העיגולים הכהים מתחת לעיניים-נותן לך חלק למראה מתחת לעיניים עם מרקם משופר וטון.
סרום דבורים רוויל זהב עין אייטק עין אייטק סרום

לסרום העין הזה יש מרקם קל ורענן, אשר שוקע במהירות לתוך העור שלך, מרגיע נפוח מתחת לעיניים ודעך את המראה של עיגולים כהים.

המוליך bestpoke, מייעל יישום משפר את ספיגת מרכיב. עין מסכות

לזרוק את פרוסות המלפפונים ולהגיע לקבלת טיפולים אלה אפקטיביים מעגל כהה!

עין מסכות , עשוי קירור הידרוג 'ל, לעזור כדי depuff וחלק תחת עיניים. הם גם מנוסחים עם חומרי לחות ומזין שונים שמרככים קווים עדינים ומבריקים מעגלים כהים. מוצרים יעילים אלה להישאר תחת העיניים, ולספק טיפול מרענן בברכה תוך הברקה ביעילות עיגולים כהים.

אפילו אם לא קיבלת 8 שעות של שינה יופי אתמול בלילה, מסכות עיניים יכולות לעזור לך להיראות כמו שעשית!

פלאטצ 'ולוגיה®מאירה ג 'ל עיניים פלאטצ 'ולוגיה®מאירה ג 'לים עיניים מאירות עיגולים כהים בזכות נוסחה עשירה נוגדת חמצון.

הסרת עיגולים כהים: טיפים מרכזיים

הסרת עיגולים כהים היא פשוטה מספיק עם העור הנכון!

אם אתם מנסים להיפטר מהעיגולים הכהים אחרי כמה לילות מאוחרים או להאיר עיגולים כהים תורשתיים שנגרמו על ידי פיגמנטציה לדלג על תרופות הביתה ולעשות עציפה עבור מוצרי טיפוח מוכחים שמבהירים מעגלים כהים בזכות מרכיבים רבי עוצמה כגון פפטידים וויטמין C לזוהר נח, צעיר.

Perricone MD Vitamin C Ester Brightening Eye Serumלקבל את ענייני היופי שלך בסדר (ולקבל את שנת היופי שלך) עם בחירת העור שלנו עבור עיגולים כהים!
אזכורים

https://www.medicalnewstoday.com/articles/325989

https://my.clevelandclinic.org/health/symptoms/23128-dark-circles-under-eyes https://www.healthline.com/health/dark-circle-under-eyes https://gloskinbody.com.au/blogs/the-skincare-blog/the-3-types-of-dark-circles-under-the-eyes-and-how-to-treat-them

תפני 1. https://www.foreo.com/mysa/27-ways-get-rid-dark-circles-and-bags-under-

FOREO Iris Eye Massager

תפני 2.

Kiehl's Midnight Recovery Eye Cream

3.

Guerlain Abeille Royale Gold Eyetech Serum

4.

Patchology Flash Patch
מסכות ג'ל אלו כוללות ויטמין C ותה ירוק, שני מרכיבים יעילים המפחיתים את המראה של עיגולים שחורים ושקיות עיניים.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום