ניקוי פנים הטוב ביותר עבור אקנה ועור נוטה לפריטים

יותר מ 85% של האוסטרלים יש אקנה נוטה -זה הרבה של ארה"ב! פצעונים יכול להיות כזה מדכא ולהוביל בעיות עור כגון באופן קבוע מתוח נקבוביות הודעה-אקנה סימנים-אשר שניהם להתעכב על עור הרבה יותר מאשר פצעונים.

חלק מאיתנו לעשות כל זה לוקח כדי ברור שלנו אקנה נוטה! כל דבר השקעה תרופות ניקוי פנים הקנייה חומצה סליצילית -חדור מוצרים הוא משהו הרבה מאתנו ניסה במסע שלנו עבור ברורה יותר וזוהר.

עם זאת, יש אחד לעתים קרובות התעלם עדיין השלב הקריטי כי את הבסיס של שלך כל שגרת טיפוח-ניקוי. אקנה נוטה יש ספציפי זקוק ניקוי ושימוש הנכון (או הלא נכון) אחד יכול לעשות הבדל עצום שלך שגרת טיפוח.

למצוא איך לבחור את הטוב ביותר מוצרי טיפוח עור אקנה , כולל איך להרים את תכשיר הניקוי הנכון עבור שלך עור סוג!

Woman on a pink background with a towel on her head washing her face with a foamy cleanser

תוכן העניינים

איך לבחור פנים ניקוי לאקנה נוטה עור

כאשר מדובר בבחירת את הטוב ביותר ניקוי פנים אקנה נוטה, שני דברים צריך להיחשב: שלך עור סוג והסוג של אקנה כי לך עסק עם. הנה פירוט של כמה נפוץ מצבים של סוגים שונים של אקנה עם סוגי עור שונים.

יבש אקנה נוטה

זה נכון-אנשים עם עור יבש יכול יש אקנה, מדי! זה בגלל להיות יבש הוא עור סוג בזמן שיש אקנה הוא מצב עור. יש כמה דרכים שונות כי עור ועור תנאים יכול חפיפה-וזה רק אחד של אותם.

אנשים עם יבש, אקנה נוטה יכול לעתים קרובות מרגיש בקלות התייבש על ידי ניקוי פנים עבור אקנה, במיוחד אם הם יש מרכיבים כגון סליצילית חומצה או קאולין קליי. אלה עם עור יבש צריך חלופי אקנה טיפול ניקוי עם עדין, לחות ניקוי.

זה עוזר כדי להפחית יובש ועדיין מיקוד פצעונים עבור ברור עור.

כאשר מחפש את ניקוי הפנים הטוב ביותר עבור יבש אקנה נוטה, שלנו יופי צוות מציע שאינו קצף, קרם ניקוי או ניקוי חלב מבוצר עם Niacinamide, חומצה היאלורונית, או גליצרין כדי לעזור לשמור על העור להתייבש. אחד המועדפים שלנו הוא את Dermalogica UltraCalming ניקוי.

זה מרגיע ניקוי עוזר תמיכה יעילה נגד אקנה שגרה על ידי הפחתת גירוי ולהבטיח כי יבש עור נשאר התייבשות.

לחץ כדי לקנות Dermalogica UltraCalming ניקוי

שמנוני אקנה נוטה עור

ג 'ל ניקוי הם הבחירה הנפוצה ביותר עבור שמנוני, אקנה נוטה. הם יכולים להיות מועשר נגד אקנה מרכיבים , כגון BHAs אחרים כימי פילינג. קניות עבור הטובה ביותר ניקוי פנים אקנה שמנוני נוטה הוא ולא פשוט; זה עור סוג יכול לסבול יותר עשיר קצף מוצרים לטיפוח העור מ יבש עור כדי להשאיר אותו מרגיש נקי ורענן-ומוכן לכל אקנה טיפולי.

רגיש אקנה נוטה עור

אתה יכול להיות רגיש, אקנה נוטה אם כל אקנה טיפול מגרה עור שלך ולא ניקוי פצעונים. במקרה זה, שלך הטוב ביותר טיפ לבחירה הטובה ביותר ניקוי פנים רגיש אקנה נוטה עור הוא כדי פוקוס על אנטי דלקתי מרכיבים כגון Centella Asiatica ותמצית שיבולת שועל.

אלה אדמומיות-הפחתת, עור-מרכיבים מרגיעים לא רק להרגיע מגורה עור, אבל הם גם לעזור למזער אדמומיות שנעשה שנגרם על ידי פצעונים במקום הראשון. אחד ניקוי אידיאלי עבור זה FOREO מיקרו-קצף ניקוי. ניסח עם סיקה מרגיע, aka centella asiatica, הוא מטאטא משם זיהומים ללא גירוי העור.

פורמולה נטולת סולפט זו עושה שימוש בתמצית Centella Asiatica מרגיעה - תמצית בוטנית המפחיתה אדמומיות ומגבירה לחות לעור שנותר רענן ונקי, אך לעולם לא מגורה ויבש.

לחץ כדי לקנות foreo מיקרו קצף ניקוי

אקנה הורמונלי

אקנה הורמונלי יכול להיות מסובך כדי כתובת מאז את l Eading לגרום הוא הורמונים ולא חיצוני בעיות כמו חיידקים. עם זאת, מוצרים לטיפוח העור עבור אקנה יכול עדיין לעזור כדי למזער את המראה של פצעונים ולהפחית את הסבירות של צלקות.

ניקוי הפנים הטוב ביותר עבור אקנה הורמונלי הוא פחות או יותר כמו כל ניקוי לפדות. לחפש מרכיבים כגון לוז מכשפה או חומצה סליצילית כדי נקבוביות unclog, למזער את הדלקת, ותמיכה בריאה, ללא פרידה.

אחת הבחירות המובילות שלנו עבור ניקוי הפנים הטוב ביותר עבור אקנה הוא ניקוי קרם ניקוי קרם . זה לא להפשיט את העור של לחות בזכות קרם ניקוי נוסחה, עדיין היא מבוצרת עם שני מרכיבים לניקוי העור: שמן עץ התה וחומצה סליצילית.

תנכון עצור עצור, אך מרוד הוא אדייל לעזור להפחית את המראה של הפרוקות עם מורכב יעיל של מרכיבית העור.

לחץ כדי לקנות מלבין קרם ניקוי קרם

אקנה פטרייתי

אקנה פטרייתי הוא זיהום בזקיקי השיער של העור, מגיע בצורה של בליטות אדומות ולבנים, כי הם מאוד מגרדים אך ללא כאבים.

הדבר הבעייתי הוא שקשה באמת להבחין בהבדל. אקנה פטרייתי נראה הרבה כמו אקנה רגיל -אבל במקום חיידקים, זה נגרם על ידי גידול יתר של שמרים במיקרוביום של העור שלך. נפלא, אנחנו יודעים.

למרבה המזל, ניקוי הפנים הטוב ביותר עבור אקנה פטרייתי עדיין יש הרבה של אותם מרכיבים כמו מוצרים כי כתובות אמיתי. שמן עץ התה בעל תכונות אנטי מיקרוביאלית ו בחירה לניקוי כגון בינוני 8 מבהיר קצף ילך דרך ארוכה כדי לעזור לשמור את הפרידות האלה תחת שליטה.

תכשיר ניקוי הפנים המרענן והמבעבע הזה עוצב עם מרכיבים חזקים הפועלים יחד כדי לגרש עודפי שומן, לכלוך ולכלוכים, מבלי להסיר מהעור שלך את הלחות הטבעית שלו.

לחץ כדי לקנות medik8

אקנה בגיל העשרה

בגיל ההתבגרות אקנה הוא הסוג הנפוץ ביותר של אקנה ולעתים קרובות מתנשא שלה ראש במהלך גיל ההתבגרות. זה אולי נראה קשה לרפא, אבל כאשר שגרה טובה במקום כולל את המוצרים הנכונים ובחירת העור הוא ממוזער, העור יכול לחזור מהפרידות.

בנזוויל הוא טיפול ספוט מעולה לניהול פריצות בגיל ההתבגרות. עם זאת, אם אתה משתמש בו עבור אקנה, חשוב להימנע מטהרים הכוללים יותר מדי חומרים פעילים אחרים.

ניקוי הפנים הטוב ביותר עבור אקנה בגיל העשרה יוסח כדי לתמוך עור בריא, צעיר ללא הפשטה או גרימת יובש. הבחירה שלנו לתפקיד היא קצף ניקוי מבהיר.

זה מנוסח עם ניאסינמיד כדי להפחית את האדמומיות מן הפרידות, תוך הבהרת העור עם תמצית מנטה מים עבור עור נקי, אקנה.

קצף ניקוי מבהיר צעיר יוצר תהלוכת שופעת מושלם ללחיף זיהומים בסוף היום ומרענן את העור בכל בוקר.

לחץ לקניית קצף הבהרה

אני יכול לטהר פעמיים אם יש לי אקנה?

זה נשמע מנוגד-אינטואיטיבי ליישם יותר שמן לעור נוטה לפריטים, אבל באמצעות ניקוי שמן על העור שלך יכול לעשות הבדל עצום לפרידות שלך והנקבוביות שלך. אם אתה עדיין סומך על מגבוני איפור כדי להסיר איפור אבל יש פריצות עקשנים, זוהי שיטת טיהור שאתה צריך לנסות.

ניקוי כפול היא פשוט השיטה של עיסוי ניקוי על בסיס שמן על עור יבש, שטיפה אותו, ולאחר מכן באמצעות ניקוי קבוע לאחר מכן.

הצעד הראשון עוזר להסיר ביסודיות איפור (אפילו טוב יותר מגבונים איפור), לנקות עמוק כל שמנים, זיהומים נקבוביות. ניקוי מזור הם צורה אחרת של ניקוי שמן על בסיס שמן ואנשים מעדיפים אותם לעתים קרובות עבור נסיעות בשל גורם טופס נוח!

טכניקה זו נעשית בצורה הטובה ביותר בסוף היום כדי להסיר את ההקמה של היום ולהסיר את האיפור ביעילות-אפילו את הסוג העקשן עמיד למים.

ניקוי פנים הטוב ביותר לאקנה

אז, אני מקווה שסוג העור שלך צריך ליפול תחת אחת הקטגוריות שהזכרנו לעיל, מה שהופך את בחירת ניקוי פנים לסוגי עור שונים קצת יותר קל בשבילך.

עם זאת, אנחנו לא משאירים אותך לבד-לצד המוצרים האחרים שהצענו לעיל, הנה 8 אפשרויות מדהימות יותר עבור שטיפת הפנים הטובה ביותר לעור בהיר יותר.

1. דרמאלוגיקה התחלה ברורה הפריצה

Dermalogica Clear Start Foaming Wash

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: עור שמנוני ושילוב
אידיאלי עבור: שמן נוטה אקנה, אקנה פטרייתי, אקנה בגיל העשרה, אקנה הורמונלי

דרמאלוגיקה ברור להתחיל פריצה לשטוף קצף הוא מנקה ג 'ל קצף ניקוי ניסח עם שמן עץ התה ו חומצה סליצילית כדי לעזור לפרוק. חומצה סליצילית פועלת גם להפחתת דלקת, למזעור אדמומיות וקידום ריפוי העור.

ניקוי זה מכיל גם תמצית שורש ליקוריץ, מרכיב טיפוח מדהים המסייע לעור לעבור את תהליך ריפוי האקנה ומסייע בהסרת צלקות אקנה.

לחץ כדי לקנות דרמאלוגיקה ברור להתחיל קצף לשטוף

2. ניקוי מבהיר

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: עור שמנוני ושילוב
אידיאלי עבור: שמן נוטה אקנה, אקנה פטרייתי, אקנה בגיל העשרה, אקנה הורמונלי

מוראד הבהרת ניקוי הוא ג 'ל ניקוי כי הוא נהדר עבור שמנוני ושילוב הודות אחוז גבוה יותר של חומצה סליצילית -1.5%, כדי להיות מדויק. זה משאיר נקבוביות מחפש ממוזער ומפרך כדי להדוף פריצות.

לחץ כדי לקנות מלבין ניקוי

3. דרמאלוגיקה פעיל חימר

Dermalogica Active Clay Cleanser

מרקם: מטהר חימר
סוגי העור הטובים ביותר: עור רגיל, עור משולב, עור שמן
אידיאלי עבור: עור נוטה לאקנה שמנוני, אקנה פטרייתי, אקנה בגיל העשרה, אקנה הורמונלי, עור נוטה אקנה רגיש

דרמאלוגיקה פעילים של דרמאלוגיקה הוא אידיאל ניקוי מחמר מטהר מטהר, אשר מנוסח עם מתחם בלעדי התומך במחסום לחות. נוסחה עדינה, ניקוי רעלים מסייעת להסיר זיהומים מן העור ולספוג שמנים עודפים, ומשאירה את העור שלך מרגיש מעודן ורענן.

לחץ כדי לקנות דרמאלוגיקה פעיל חימר

4. נגד פגם פתרונות ניקוי ג 'ל מרפאת

Clinique Anti-Blemish Solutions Cleansing Gel

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: כל סוגי העור
אידיאלי עבור: שמן נוטה אקנה, אקנה פטרייתי, אקנה בגיל העשרה, יבש העור נוטה לאקנה, אקנה הורמונלי

ג 'ל אנטי דימום ג' ל הוא ניקוי מבוסס ג 'ל זה הכי טוב סוגי עור יבש, שמנוני ושילוב. ניקוי זה מטאטא משם זיהומים, משאיר את העור מרגיש טרי ומעודן. ניקוי זה מנוסח עם חומצה סליצילית כדי unclog נקבוביות ולהפחית את גודש לעור נקי.

לחץ כדי לקנות Clinique אנטי-פגם ניקוי ג 'ל

5. דרמאלוגיקה יומי גליקולית

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: כל סוגי העור
אידיאלי עבור: עור נוטה לאקנה, עור יבש נוטה אקנה יבש, אקנה הורמונלי

דרמאלוגיקה יומי גליקולית הוא פרצוואש ג 'ל זה נהדר לכל סוגי העור, במיוחד אלה בצד היבש. בנוסף להחלקת העור-החלקה על העור, חומצה גליקולית יכולה להימר את העור, על מנת להבטיח שהוא לעולם לא ירגיש פגום מדי או יבש לאחר ניקוי.

לחץ כדי לקנות דרמאלוגיקה יומי גליקולית

6. ג 'ל ניקוי יבש במיוחד

iKOU Ultra Cleansing Gel

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: כל סוגי העור
אידיאלי עבור: עור רגיש לאקנה עור, שמן נוטה לאקנה עור יבש, אקנה הורמונלי, אקנה הורמונלי, אקנה בגיל ההתבגרות

ניסח עם מרכיבים טבעיים בעדינות לנהל פריצות, איקו אולטרה ניקוי ג 'ל הוא אידיאלי לכל סוגי העור אפילו רגיש. נוגד חמצון עשיר של לימון אוסטרלי סמיך כלפי דלקת, בעוד שביול מקטין באופן טבעי מפחיתה את מספר cacnes, החיידקים האחראים בעיקר על פריצות.

לחץ כדי לקנות ikou אולטרה ניקוי פנים ג 'ל

7. קיהל פנים רגיש מנקה

Kiehl's Centella Sensitive Cleanser

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: כל סוגי העור
אידיאלי עבור: עור רגיש לאקנה רגיש

Kiehl של Centella ניקוי פנים הוא ג 'ל-מבוססים כי הוא עדין על העור הוא נהדר עבור עור רגיש. הוא מכיל centella asiatica כמרכיב פעיל, אשר מרגיע את העור ומשמר על מחסום לחות בריא-משהו חיוני עבור העברת אקנה!

לחץ כדי לקנות מנקה פנים רגיש של centella

8. דרמאלוגיקה פעילה ניקוי העור

Dermalogica Active Clearing Skin Wash

מרקם: ג 'ל ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: כל סוגי העור
אידיאלי עבור: שמנוני אקנה נוטה, יבש אקנה נוטה, אקנה הורמונלי, בגיל ההתבגרות אקנה

דרמאלוגיקה פעיל ניקוי העור הוא סבון פנים קצף כי הוא נהדר עבור שמנוני, קומבינציה ועור יבש הודות אנטי-בקטריאלי, אנטי אקנה כמו חומצה סליצילית. חומצה בטא הידרוקסית זו מנקה עמוק את הנקבוביות, ומפחית נפיחות וגירוי. המכשף מתווסף לתערובת זו כדי לחדד את העור, להדק את הנקבוביות עבור מרקם העור מעודן, מה שהופך את זה ניקוי אידיאלי עבור העור נוטה אקנה.

לחץ כדי לקנות דרמאלוגיקה פעיל ניקוי העור

9. תזרוק ורוד חימר לניקוי בר

Theseeke Pink Clay Cleanse bar

מרקם: בר ניקוי
סוגי העור הטובים ביותר: כל סוגי העור
אידיאלי עבור: שמנוני אקנה נוטה, יבש אקנה נוטה, אקנה הורמונלי, בגיל ההתבגרות אקנה

בר ניקוי זה מן heseke מטהר את העור ומפחית אקנה בזכות תערובת של חימר ורוד צרפתי, שמנים אתריים יעילים. במיוחד, גרניום ורד. מרכיב טבעי זה עוזר להפחית Cne-גורם חיידקים ולנהל ייצור נפט, משאיר את העור מחפש ולהרגיש מדהים.

לחץ כדי לקנות בר ניקוי חימר ורוד

ניקוי לעור ברור: נקודות מפתח

כשמדובר לבחור את ניקוי הפנים הטובים ביותר עבור פריצות, יש כמה אפשרויות מדהימות ללכת. אתה יכול לבחור ניקוי ניסח עם חומרי ניקוי העור, או לבחור עבור פנים עדינים המסייעים לתמוך שגרת skincare נגד אקנה.

ישנם ניקוי פנים לכל סוג עור כדי לעזור לך במסע שלך לנקות את העור. אז למה אתה מחכה? לקבל את ענייני היופי שלך בסדר (ועור בהיר יותר) היום!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום