כיצד להיפטר צלקות אקנה-טיפולים ותרופות אחרות

אקנה צלקות יכול להיות די מייאש, אבל יש מקווה! להיפטר אלה מרקם אזורים וכתמים כהים לא כפי מרתיע כמו שאתה חושב.

עם את ימין טיפולים ותרופות אחרות, אתה יכול להיות בדרך עור חלק יותר באופן סביר במהירות. להיפטר אקנה כתמים לעתים קרובות דורש רב פנים גישה-שלך מלא טיפול משטר עשוי לכלול מקצועי-לטיפול בעור, כמו גם רגיל אקנה צלקת טיפול פגישות.

הנה שלנו אולטימטיבי מדריך כדי להיפטר אקנה צלקות עבור חלק וזוהר.

אבל במקום הראשון-מה נחשב אקנה צלקת?

Acne scar texture close up photo

מה הוא אקנה צלקת?

אקנה צלקות הוא נפוץ מאוד. באוסטרליה, זה חשב כי 40% של אנשים חוו שלהם ראשון אקנה צלקת על ידי ההעשרה שלהם שנים. זה הרבה אנשים יחסית מוקדם בחיים!

אקנה צלקות הם בדרך כלל שנגרם על ידי חזר דלקתי אקנה נגעים כגון ציסטות, גושים או papules כי להגיע עמוק לתוך עור של שכבות וצורה מזיקים קולגן סיבים. סיבים אלו לגרום רקמות סביב להם להתכווץ, וכתוצאה מכך גלוי כניסה על עור, נותן "קרח פיק" או "קרון" מראה.

בהשוואה לאחר דלקת היפרפיגמנטציה, אשר גם מופיע לאחר אקנה, אמיתי אקנה צלקות משפיע שלך עור של מרקם-לא רק עור טון.

למרבה המזל, טיפולים זמינים היום כדי לעזור להפחית אקנה צלקות, כגון לייזר התחדשות, פילינג כימי, ומיקרו דיקור. בזמן תוצאות להשתנות בין אנשים, בהתמודדות עם הבעיה ראש בראש השקעה לטיפולים יעילים יכול באופן משמעותי לשחזר שלך ביטחון ועור בריאות.

SK-II Facial Treatment Clear LotionSK-II פנים טיפול ברור קרם Piterah
זה עדין בבית פילינג פיל משתמש את כוח של חומצה סליצילית, חומצה לקטית, וחומצת מאלית כדי להחליק את המראה של אקנה צלקות ולחדש עור.

סוגים של צלקות אקנה

אקנה צלקות תוצאות מפני פגיעה עמוק שכבות של עור רקמות. יש אמיתית סוגים של אקנה צלקות: קרח-פיק, קרון, מתגלגל, וצלקות hypertrophic.

כל סוגים של אקנה צלקות מגיבים באופן שונה טיפול בשל שלהם עומק ופרט מאפיינים. החלקת עור החוצה עבור טובה יכול לעתים קרובות דורש מקצועי הערכה, טיפול, ראויים לטיפוח העור בבית.

קרח-פיק צלקות

אלה הם עמוק, צר, מגולען צלקות היוצרים כאשר העור כבר עמוקה פגום על ידי אקנה. אלה צלקות לקבל שמם שלהם מראה-זה די ממש נראה כמו קטן קרח פיק יש פגום את עור.

קרון צלקות

אלה הם רחב יותר, יותר זוויתי צלקות עם חד אנכי קצוות כי גם טופס באזורים שבו העור כבר עמוקה פגום על ידי אקנה. הם יכולים להופיע על פנים וגוף והם בדרך כלל רדוד כדי בינוני עומק. הם סוג הנפוץ ביותר של אקנה צלקות.

Elizabeth Arden Peel and Revealאליזבת ארדן גלוי הבדל לקלף ולחשוף התחדשות מסכה
אליזבת ארדן גלוי הבדל לקלף ולחשוף התחדשות מסכת הוא עטור מסיכת כי מטרות עור מרקם וכתמים כהים עבור בעליל עור זוהר.

מתגלגל צלקות

העצומים אלה, גל-כמו מדוכא אזורים של עור יש מעוקל קצוות לגרום להם להיראות כמו גבעות. הם יוצרים בשל רקמה סיבית להקות מתחת לעור וקולגן אובדן.

צלקות Hypertrophic

אלה העלה או keloid צלקות בצורה כאשר מדי הרבה קולגן מיוצר באזור של פציעה, כגון מפני אקנה חמור נגעים. הם לעתים קרובות אדום או סגול ויכול להיות מגרד או כואב.

Dermalogica Clear Start Breakout Clearing Liquid PeelDermalogica ברור להתחיל הבריחה סליקת נוזל לקלף
גיבש עם סליצילית חומצה, זה פילינג פיל כתובות הגורם אקנה צלקות: פצעונים עצמם.

דרכים שונות כדי להיפטר צלקות אקנה

אקנה צלקות יכול להיות מקור משמעותי של מבוכה ואכזבה, אבל את טוב החדשות יש שפע של דרכים כדי להפחית שלהם מראה! הנה המדריך שלנו דרכים שונות כדי להסיר צלקות אקנה.

תרופות טבעיות עבור צלקות אקנה

יש הרבה הציע טבעי, בבית תרופות עבור צלקות אקנה באינטרנט, כולל אלה עשויים מיץ לימון, סודה לשתייה, או חומץ תפוחים. האמת היא, אלה תרופות טבעיות יכול לעשות יותר נזק מתועלת.

כל שלוש תרופות ב-home הנ "ל הם ph הלא נכון עבור העור שלך. הם גורמים נזק למחסום העור שלך, מה שהופך את העור שלך יותר נוטה לפרידות, רגישות ואדמומיות-ההפך הגמור של מה שאתה מנסה להשיג.

אנו מציעים לקבל מקצועי קבוע טיפולי פנים ושימוש נכון מוצרים skincare כראוי כדי להסיר צלקות אקנה מן העור.

Dermalogica The Peel Power-Up Skin Care Set Limited EditionDermalogica את קליפת כוח טיפוח עור סט מהדורה מוגבלת S22
נסה את דרמאלוגיקה את כוח העור טיפול להגדיר עבור תוצאות אמיתיות במקום לנסות תרופות טבעיות מזיקות אקנה.

קרם להסרת צלקת אקנה

ישנן דרכים רבות לטיפול בצלקות אקנה, עם קרם להסרת צלקת אקנה להיות אחד היעילים ביותר. קרמים אלה מנוסחים בדרך כלל עם מרכיבים חידוש העור כגון רטינול כדי להגביר את מחזור תאי העור.

תהליך זה מחליק את הפרידות, מפחית את הסיכון של הצלקות, ומחליק את מרקם העור נראה לעור נטול צלקת. מרכיב נוסף skincare שעובד להסרת צלקות הוא חומצה סליצילית. זה לפעמים מופיע בקרמים להסרת אקנה הודות ליכולת שלה unclog נקבוביות מחדש את העור.

קליפה כימית לטיפול באקנה

אחד הטיפולים הטובים ביותר להסרת צלקות אקנה הוא קליפה כימית. סוג זה של מוצר skincare כולל לעיתים קרובות חומצות אלפא הידרוקסיות וחומצות ביתא הידרוקסיות, מרכיבים אפקטיביים שמגרים תאי עור מתים ומגרים את ייצור הקולגן הנכון.

אחד מאוד מועיל מרכיב skincare כדי לרכך את המראה של צלקות אקנה הוא חומצה Malic. את היתרונות של חומצה מאלית ב skincare כוללים מרקם העור חלק יותר, הפחתת המראה של צלקות אקנה. זה לא פלא שזה מרכיב כוכבים בהרבה קלילים כימיים, בבית ובספא.

חלק ממוצרי עור של כוכב אשר כוללים חומצה מלאית הם מגלמים קליפה רב-חומצה, דפיקות וריסק נעורים & מסכת exfoliate. פילינג murad משתמש נוסחה ייחודית, דו-פאזה כדי לקלף את העור, לאורך זמן, להפחית את המראה של צלקות אקנה.

קילוף נעורים & exfoliate הוא מסכת טיפול שצריך לשטוף לאחר השימוש. יש לו יתרונות דומים לעור, בזכות פילינג, נוסחה פילינג, נוסחה.

Murad Replenishing Multi-Acid Peelמלמל פילינג רב חומצה
פילינג רב-חומציות הוא פילינג עדין ויעיל שמחבר את היתרונות של חומצות פילינג שונות כדי ליצור קליפה מזין כמו שמעולם לא ניסית בעבר.

טיפול צלקת אקנה מקצועי

ישנם כמה סוגים של טיפול צלקת אקנה כדי לנהל את המראה של צלקות אקנה.

התוצאות משתנות בהתאם לסוג הצלקות שיש לך וכמה נזק בעור נגרם, ובמקרים רבים, כמה סבבים של טיפול כדי לשחזר ולחדש את העור.

שני הטיפולים המקצועיים הנפוצים ביותר עבור צלקות אקנה כי קוסמטיקאית יכול לבצע הם microdermabrasion וטיפול לייזר.

Dermabrasion להחיות את העור עם קריסטלים מיקרוסקופיים. קריסטלים אלה יוצרים תחושה מיידית של חלקות אבל גם לעזור לעודד ייצור קולגן לרכך את המראה של צלקות אקנה.

טיפול לייזר הוא דרך יעילה נוספת כדי להסיר צלקות אקנה. בסוג זה של טיפול, הלייזר מכוון את הדרמיס ואת האפידרמיס כדי לעודד את עיצוב הקולגן וייצור קולגן חדש.

זה אומר שזה מאוד יעיל לתיקון בעיות טקסטורה הנגרמת על ידי צלקות לעור חלק, ללא רבב. לייזר הוא קורס טיפול מועדף עבור צלקות אקנה כחלק מהיופי אקנה צלקת הפנים.

ענייני יופי העידו טיפול בצלקת אקנה

טיפול בצלקת באקנה אישית שלנו הוא טיפול פנים ייחודי ומותאם לצרכים שלך. כלים מקצועיים המשמשים להתמקד בשיפור העור והפחתת הנראות של כל צלקות אקנה על העור.

הלקוחות שלנו היו מאוד אסירי תודה על הטיפול הזה, שכן הוא עזר להחזיר את הביטחון שלהם ולגרום להם להרגיש יותר בנוח בעור שלהם.

הטיפול מתחיל בניתוח עור מפורט באמצעות מכונת הויזה שלנו, החושפת את כל דאגות או תחומי השיפור. המטפלים שלנו המנוסים לאחר מכן לספק ייעוץ מותאם אישית כדי להבין כל הצעדים שאתה כבר לוקח כדי לטפל בצלקות באקנה שלך.

במהלך הטיפול, האסתטיקן שלנו ישתמשו בטכניקות מקצועיות וכלים כגון: טיפול קל הוביל, עירוי אולטרסאונד, עיסוי הקרקפת ועיסוי ידיים כדי ליצור חוויה טיפולית מרגיעה.

אז, אזור היעד (לרוב הלחיים או המצח) מטופל עם לייזר ריפאקס, לייזר יעיל אשר חוזר לחיים את העור למראה זוהר וחלק. עוד בונוס של טכנולוגיה לייזר זה הוא שזה בטוח עבור גוונים עור כהה, הבטחת העור עדיין נראה עשיר וקורן תוך החלקה משם אקנה צלקות.

לקוחות שקיבלו את הטיפול הזה נתנו לנו משוב פנטסטי על התוצאות. רבים העירו על כמה חלק העור שלהם נראה לאחר פגישה אחת בלבד! הם גם מעריכים כי זה העידו פנים כתובות ספציפי חששות, עוזר יעד עיקש אקנה צלקות בפרט משופר עור כולל. אנחנו כל כך נרגשים כאשר הלקוחות מרוצים מהתוצאות שלהם!

אזכורים

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום