6 רכיבי skincare מדהים אתה צריך לדעת

רדיפת פתרונות טיפוח יעילים וטבעיים מעולם לא היה חשוב יותר, במיוחד מכיוון שפלאי טבע אלה יכולים לטפל בדאגות עור כגון הזדקנות, שבירות, דהות ויובש.

כשאנחנו מנווטים בעולם העור, עלינו לחקור מרכיבים המציעים יעילות וגם אותנטיות.

בפוסט בבלוג הזה, אנחנו ניקח מסע מאיר לתוך עולם של ארבעה מרכיבים מדהימים-שמן מקדמיה, שמן עץ התה, ומירטל לימון-כולם מרושמים בקפידה על ידי מותגי יופי ממותגים ובינלאומיים כדי ליצור מוצרי טיפוח יוקרתיים ויוקרתיים.

שמן מקדמיה

מקדמיה שמן, אמיתי מתנה מהטבע, מתגאה עשיר הרכב הכולל נוגדי חמצון, ויטמין E, ומזין חומצות שומן. זה trifecta של אלמנטים תורם שלה תועלת יוצאת דופן עבור לטיפוח העור.

כשמדובר החלקה העור, שמן מקדמיה שולט העליון, חודר עמוק לתוך העור ונעל לחות. הימצאותו משקם נמשך לשיפור גמישות העור תוך כדי שימוש גם מגן מפני ההשפעות המזיקות של רדיקלים חופשיים. זה מתאים במיוחד לסוגי עור בוגר, יבש ושילוב.

זו הסיבה Minenssey גיבשה את התחדשות Superfood פנים Elixir עם מקדמיה שמן, לצד אחרים טיפוח צמח שמני חוחובה שמן זרעי קמליה זרעי שמן כדי באינטנסיביות עור לחדש שלך.

Minenssey Rejuvenating Superfood Facial Elixir
מיננססי התחדשות מזון-אלישר פנים
זה אליקסיר מטפח עור ממיננססי הוא מושלם עבור מחיאות כפיים ישירות לעור או מעורבב עם קרם לחות האהוב עליך על ידי שמן מקדמיה.

ולא רק הפנים שלך יכולים להפיק שמן לחות זה טבעי. נוסחה נוספת של המיננססי המסייעת לרכך ולמצב את העור הודות לשמן מקדמיה הוא קרם גוף minenssey.

זה מקסים קרם גוף מנעולים לחות לעור עם מרית של בוטסטים מקומיים מדהימים, כולל שמן מקדמיה, תמצית שיבולת שועל ושמן קוקוס כדי לשמור על העור שלך מרגיש סופר רך וחלק, מן הראש ועד הבוהן.

Minenssey Body Lotion
תחליב גוף minensey
נוסחה זו כוללת שמן חוחובה ושמן אגוז מקדמיה, אשר ידוע ביכולתם להגן על מחסום הלחות ולספק לחות לאורך זמן. אלה שמני גם לתרום שמירה על עור מוצקות ואלסטיות, שמירה על מראה עור צעיר ותוסס.

שמן עץ התה

שמן עץ התה, הנגזר מעלים של עץ המeleuca, הוא מרכיב הכוח הידוע בשל הטרפנים שלו ואת תכונות אנטיבקטריאליות יוצאות דופן.

פלא טבעי זה הוא אבן הפינה במאבק באקנה, מה שהופך אותו מרכיב יקר עבור אלה עם שמנוני, אקנה, ואפילו עור רגיש. טבע אנטי דלקתי של שמן עץ התה מרגיעה עור מגורה, מפחית אדמומיות ומקדמת עור רגוע ומאוזן.

כמרכיב רב-תכליתי, שמן עץ התה מתמודד עם בעיות עור שונות. היכולת שלה להפחית את הדלקת עושה את זה יעיל בטיפול פריצות, פגמים, בעוד המאפיינים האנטי-בקטריאליים שלה לסייע במניעת הצרות בעתיד.

דרמאלוגיקה , אחד מהמותגים הקליניים הגדולים בעולם, תפס את כוח האקנה-וריצ 'ן של שמן עץ התה במספר מוצרי טיפוח, כולל microfoliant dermalogica microfoliant.

נוסחה ייחודית זו אבקת-אל-הקצף כוללת מרכיבים כדי לחדד את העור, כולל שמן עץ התה.

Dermalogica Daily MicrofoliantDermalogica Daily Microfoliant
סקראב הפנים האיקוני הזה משתמש בכוחו של שמן עץ התה, חומצה סליצילית, ועוד כדי לנקות את העור ולהפחית את עוצמת הפריצה.

קקדו שזיף

שזיף kakadu, פנינה אמיתית של הנוף האוסטרלי, הוא יקר לתכולת ויטמין C ללא תחרות. שזיף kakadu יש 100x ויטמין c התוכן של תפוזים, מה שהופך אותו לאחד המקורות הטבעיים הטובים ביותר של נוגדי חמצון מדהים.

כתוצאה מכך, kakadu plum אידיאלי עבור אלה עם גוונים של עור משעמם, בוגר, או לא אחיד, המציע מגע שינוי עור ההזדקנות. ויטמין C יתרונות העור על ידי עוזר לדעוך את המראה של כתמים כהים ולעודד את ייצור הקולגן הטבעי של העור, מה שהופך אותו לאחד המרכיבים טיפוח העור הטובים ביותר.

שזיף kakadu הוא מרכיב skincare שהכי מנוסח סרמים ומחות לחות. אחת העולות שלנו להגיע אליו הוא אינקה אורגנית מגבר ויטמין C בוסטר. זהו מוצר skincare רב תכליתי כי ניתן להחיל ישר על העור עבור השפעה מקסימלית, או לשמש מגבר קרם לחות.

INIKA Organic Kakadu Plum Vitamin C Booster
אריקה אורגני אקאדו
המאיץ skincare זה מנוסחת עם 25% קקדו. זה supercharged נוגד חמצון תוכן עושה INIKA אורגני קקדו שזיף ויטמין C מגבר אידיאלי עבור דהייה כתמים כהים, התבהרות פיגמנטציה, קולגן רמות בעור שלך.

קרם לחות האהוב עלינו עם קקדו? קרם יום נוגד חמצון + יום נוגד חמצון. איקו הוא עוד מותג skincare אוסטרלי מדהים המתמחה מוצרים טבעיים אך יעיל ניסח עם בוטסטים הטובים ביותר באוסטרליה יש להציע.

קרם יום זה כולל superstar kakadu plum, כמו גם בנפת ותמציות פלאנל לבן תמציות כדי להפוך את זה קרם לחות אוזי כחול אמיתי.

iKOU Phyto + Antioxidant Day Creme
איקו פיטו + יום נוגד חמצון
קרם יום זה מ-ikou עובד קשה כדי להגן על העור מפני גורמי הלחץ החיצוניים של היום. ליקו פיטו + נוגד חמצון יום ארוז עם חומרים נוגדי חמצון מבוססי צמחים מפרח פלנל לבן, קקאדו שזיף שמן זרעי פטל ושמן רוירך לעור זוהר, קורן.

לימון

מיראטל לימון הוא עץ אוסטרלי ייחודי בעל ריח איקוני, יש ריח לימון טרי, יש שאומרים שהוא מריח אפילו יותר כמו לימונים מאשר הפרי-והוא ארוז עם יתרונות לעור. זה עפיצה טבעית, המסייעת למזער את המראה של הנקבוביות, לווסת את רמות החלב של העור שלך. זה גם באופן טבעי אנטי דלקתי, מפחית אדמומיות וגירוי נראה לעור בריא.

לימוני גם יש יכולות נוגדות נוגדות חמצון טבעיות, עוזר לנטרל רדיקלים חופשיים מזיקה כי תהליך של הזדקנות מוקדמת. כמרכיב מקיף, לימון מתאים לכל סוגי העור.

לקבל את כל היתרונות של בוטנית אוסטרלי זה-כולל את הארומה המדהימה-עם קיאו של מלח אורגני. גרגירי המלח הטבעי של גרגירי המלח, ובנוסף הם ידידותיים לסביבה כפי שהם בסופו של דבר מתפרקים במים. האפוס הזה פילינג גוף משאיר את העור מרגיש רך וחלק, בזכות לימון, שמן מקדמיה ומלח ים.

iKOU Organic Lemon Myrtle Salt Scrub
שיקו לימון אורגני לימוני שיחי
שיקו לימון אורגני לימוני קרש משתמש במלח טבעי שמפרק בעדינות עם מים, מה שהופך אותו לאידיאלי לעור רגיש באופן טבעי לכל הגוף. סמיך לימון צנית יוצר ניחוח דמוי ספא לפינוק מפנק, ממש בבית.

קוויאר ליים

סיד קוויאר או סיד אצבע, הוא צמח הדר שגדל באופן אקספוננציאלי בפופולריות הן בטיפוח והן במטבח. אני יודע מה אתם חושבים-למה קוראים לזה סיד קוויאר? זה לא קוויאר את הביצה?

ובכן, זה נקרא סיד קוויאר בגלל הצורה של עיסת-במקום הדרים טיפוסי בו הוא מעוצב כמו טיפה, פרי סיד קוויאר יש עיסת מעגלית מושלמת שנראית בדיוק כמו קוויאר!

כשמדובר על העור, המרכיב הטבעי הזה מכיל מספר יתרונות-קילוף, הבהרה, והגנה נוגדי חמצון הם הסיבות העיקריות להוסיף את זה לשגרת העור שלך! זה מרכיב טיפוח כל-ראדר נהדר, ואנחנו מציעים שכל סוגי העור יכולים להוסיף את זה לשגרת העור שלהם.

פיטופוזה אורגני המחדש הוא פילינג פנים ביתי, הרועד את כוחו של סיד קוויאר כדי להאיר את העור ומרקם חלק. תכונות הפילקלף של קוויאר סיד יוצרות נוסחה יעילה שמשלטת את תאי עור מתים וחושפת את הזוהר האמיתי של העור.

INIKA Organic Phytofuse Renew™ Exfoliator
SINGLE-DOMAING™אקליטור
תערובת של חלקיקי במבוק, קילוף טבעי, חומצות אלפא הידרוקסיות להחלקת עור עובדים במקביל כדי להשמיץ תאי עור מתים נקבובים, זיקוק את המרקם של העור ומפחית את הסבירות של שבירות.

עוד מוצר skincare יוקרתי עם המרכיב המדהים הזה הוא תיקון חומצה אומורוביצה. טונר פילינג זה מנוסח עם אצבע סיד כדי לחדש את העור, ומשאיר אותו מרגיש חלק מאוד לגעת ולחשוף קצת זוהר רציני!

Omorovicza Acid Fix
חומצה אומורוביצה לתקן
טיפול פילינג זה פוגע בכוחו של סיד קוויאר, חומצה גליקולית, וחומצה היאלורונית כדי לספק עור חלק וזוהר לחלוטין.

חימר אוסטרלי לבן

רשימה זו אינה שלמה בלי אחד מהחומרים הטובים ביותר שיש-חימר. חימר לבן הוא סוג של חימר קאולין. זה סוג של חימר הוא מעולה בקליטת עודף שמנים וזיהומים מפני עור, ומותיר אותו טרי ושמן-משלוח.

מרכיב skincare הוא אידיאלי עבור שמן, שילוב, עור נוטה לאקנה. זה סופג מאוד, סילוק רעלים חימר הוא אידיאלי עבור ניקוי העור ואיזון ייצור נפט.

הדרך האהובה שלנו לקבל את היתרונות של המרכיב הזה היא עם מסיכת חימר -והבחירה העליונה בענייני יופי היא מסכת המיננססי לחות. סט מסכה זו מכילה 9 מנות ארוזות בנפרד של מסכה יעילה זו, הבטחת רעננות בכל פעם שאתה צריך לאסוף אותי!

Minenssey Australian Hydrating Clay Mask Set
מינסי אוסטרלי לחות מסיכת פלסטלינה
מסכת פלסטלינה זו ממינסי נארעה בחימר לבן אוסטרלי, צורה טהורה של חימר קאלולין, אשר ללא מאמץ סופג שמנים וזיהומים.

נקודות מפתח

מוצרי טיפוח העור האוסטרלי הם חלק מהטובים ביותר בעולם! סיבוב זה של ששת המועדפים שלנו-ועוד המוצרים המובילים שלנו-הוא רק קצה הקרחון כשזה מגיע אל הדברים הטובים האלה.

לגלות את הכוח של שמן מקדמיה, לילך עץ התה, שזיף קדיו לימון כשהם להחיות את העור שלך ולהרים את פולחן העור שלך. לחוות את הסינרגיה של הטבע והמדע, וקחו את הצעד הראשון לכיוון יופי חסר ערך.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום