רקע מותג: שאנל

“פשטות היא הפתק של כל האלגנטיות האמיתית”-קוקו שאנל

שאנל הוא בין אחד מבתי האופנה הצרפתים הידועים ביותר-הלוגו "c'" באופן מיידי מוכר לחובבי אופנה וחובבי יופי כאחד. היום, לשנל יש אימפריה של יוקרה מוכנה ללבוש תארו בגדי עור, מוצרי עור, משקפי שמש, ויופי. אבל איפה הכל התחיל?

הכל התחיל ב קצת חנות על Malesherbes שדרות בפריז, 1909-ומשם, החל לגדול לתוך אלגנטי צרפתית אופנה מותג אנו להודיע גם היום.

שאנל: התחלות הפריזאיות

Chanel Shopfront in Paris

תופרת מיומנת, "קוקו" צ 'אנל ", נכנסה לראשונה לייצור כובעים ואבזרים לפני שיצרה את חתיכות היוקרה האייקוניות שאנו מכירים את מותג שאנל כיום.

ההצלחה של שאנל גדלה לאחר סיום מלחמת העולם הראשונה-מה ששונה ממנה מבתי אופנה אחרים באותה תקופה היה שקוקו שאנל הייתה חלוצה באופנה של נשים. היא היתה מתה על שבירת גבולות-אתוס שהמותג שאנל עדיין נושא היום.

Coco chanel שבר את הקרקע על ידי המציע בגדי יוקרה אופנתיים ללא צללית סלעית ורזה, לטובת חתיכות אופנתיים, ספורטיביים בחומרים כמו ג 'רזי וריון.

היא הייתה חלוצה ברעיון של אופנה שלא דורשת סמטאות כדי להיראות טוב, מחזיקה באתוס של אלגנטיות פשוטה שעדיין עוברת דרך הורידים של שאנל כיום.

הנה כמה טריוויה-ידעת שהיוצר של שמלה שחורה מקורית היה קוקו שאנל עצמה?

שאנל יופי

Chanel Makeup Flatlay

אשראי: alice_gao/אינסטגרם

אבל לצד יצירת השמלה השחורה הקטנה, חליפת שאנל ציוץ ו תיק 2.55 , קוקו שאנל ידע את הכוח של האיפור יחד עם סגנון ללא דופי. היא אמרה פעם, "אם אתה עצוב, אם אתה מאוכזב באהבה, לשים על האיפור שלך, לתת לעצמך קצת יופי, ללבוש שפתון, ולתקוף."

קוקו השיקה קו השפתון של שאנל 1924-חלק מהגוונים הללו עדיין נוצרים היום, כולל פיראט, אחד השומנים האדומים הנמכרים ביותר בעולם . עוד אייקוני יופי של chanel הוא לא הבושם לא 5-ניחוח אהוב על ידי רבים בעולם מאז שלה יצירה 1921 .

יופי שאנל הוא הכי אהוב היום כפי שהיה לפני שנים-לשני המוצרים שלעיל עדיין יש מעמד קלאסי, לצד מועדפים מודרניים כמו "סוליל דה שאנל" ו "סופר-instable la crème main".

Chanel La Creme Main flatlay

קרדיט: cyndlekomarovski/אינסטגרם

שאנל ואחריות חברתית

שאנל ממשיך לשבור גבולות, במיוחד כאשר מדובר תמיכה נשים. החיבה (זה "יסוד" בצרפתית, fyi!) שאנל מתמקדת בהרמת נשים בכל רחבי העולם. קוקו שאנל האמינה בכוחם של נשים ואתוס זה משתקף בהחנאל-משימתם היא "לשפר את התנאים הכלכליים והחברתיים של נשים ונערות מתבגרות ברחבי העולם".

Pyramid of Change Fondation Chanel

אשראי: www.fondationchanel.org

הארגון נוצר ב-2011, שנל לסייע לנשים ברחבי העולם לטובתם ארוכת הטווח; ההתמקדות שלהם היא לשפר את הגישה לחינוך, משאבים כלכליים, עידוד מנהיגות, מתן שירותי בריאות, והשפעה על אמנות ותרבות באזורים מושפעים.

מאז הקמתה, חברת chanel תומכת ב-45 פרויקטים ב-35 מדינות ברחבי העולם ועזר בהעצמת אלפי נשים ברחבי העולם-דבר שקוקו שאנל תהיה גאה בו.

לצד מטרות חברתיות, שאנל נוקט בפעולה כשמדובר בסביבה עם יוזמה שנקראת משימה 1.5 °-התוכנית שלהם להפחתת פליטות הפחמן של המותג האופנה בעשר השנים הבאות, פלוס כחלק אופנה אופנה כדי להגן על הסביבה.

Chanel Carbon Footprint explanation

אשראי: www.chanel.com

שאנל למעשה כבר פחמן נייטרלי מאז 2019 (יי!) כך שכל אלה צעדים נוספים בלהפוך עוד יותר בר קיימא ופחות משפיע על הסביבה. עבורנו, זה אומר שינויים כמו אריזה שונים, מופחתת-אריזת פחמן (כגון בושם gabrielle), או אריזה למילוי חוזר.

בטווח הארוך, זה אומר שינויים אינטנסיביים כמו מעבר לאנרגיה מתחדשת, השקעה בפתרונות מבוססי טבע, והגנה על קהילות פגיעים-עכשיו אלה הם צעדים שמותג שאנל יכול להיות גאה בו.

הדבר הטוב ביותר ביוזמות אלה הוא שכל מוצר של שאנל הולך לתמוך בהם-כך שאתה יכול להיות בטוח שאתה למעשה לעשות שינוי, לא משנה מה קנית. איזו דרך נהדרת לקבל את ענייני היופי שלכם-על ידי קבלת קצת מכדור הארץ.

אל תשכח לבדוק את שלנו שאנל אוסף כדי # gybaio עם קצת מגע של פילנטרופיה היום!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום