טונר וערפילי פנים 101: המדריך שלך ללחות עור ברמה הבאה

האם אתה צריך להשתמש בערפל פנים אם אתה כבר משתמש בטונר?

למרות שגם ערפל פנים וגם טונר יכולים לשפר את הבריאות הכללית של העור, תפקידיהם בטיפוח העור שונים. אם אתה נשאר לעתים קרובות תוהה מתי להשתמש, וכיצד להשתמש בערפל פנים וטונרים - במיוחד עכשיו כששניהם זמינים בבקבוקי ספריי - הנה מדריך קצר עבורך.

אנחנו צוללים לעומק על ההבדלים בין שני המוצרים, כיצד להשתמש בטונרים וערפילי פנים בצורה ובסדר הנכונים, וכן כיצד תוכל לבחור את הטונרים וערפילי הפנים הטובים ביותר שיאזנו ויספקו את הסוג הנכון של הידרציה. 

 

best toners and face mists

 

מה תלמד בבלוג הזה

 

טונרים לעומת. ערפילי פנים

הנה דרך קלה לנסח את זה: משתמשים בטונר לפני האיפור ובערפל לפנים לאחר הנחת האיפור.

טונרים

מריחת טונר היא חלק חיוני משגרת טיפוח העור. בשימוש לאחר ניקוי, טונרים - הנקראים גם עפיצים - נכנסים לעניין של ניקוי עמוק וכיווץ הנקבוביות שלך. טונרים עוזרים ליצור מראה חלק יותר.

טונרים נראים כמו מים, אבל הם עמוסים בגליצרין, חומצות, נוגדי דלקת ונוגדי חמצון. מרכיבים אלה יכולים לחדור במהירות כדי להעניק לחות לעור ולהסיר תאים מתים.

חשוב על טונר כ"פריימר" שעוזר לעור לספוג סרום ולקרמים טוב יותר. כאשר אתה משתמש בטונר, אתה עוזר להחזיר את מצב החומציות הטבעי של העור ואת רמות הלחות. כשהפנים נקיות יותר ולחות יותר, מוצרים יכולים לעשות ביעילות את מה שהם צריכים לעשות בעור שלך.

 

ערפילי פנים

מצד שני, ערפילי פנים שימושיים כשאתם צריכים להתרענן במהלך היום, אבל הם עוזרים מעט לנקבוביות. ידוע גם בתור תרסיסי פנים, ערפלים לפנים עשויים עם מרכיבים מזינים כמו תמציות פירות, שמנים אתריים וויטמינים כדי להעניק לפנים שלך פרץ מיידי של הידרציה. ערפל פנים הוא חובה אם אתה צריך איסוף באמצע היום לעור יבש, פנים עייפות ואיפור כל היום.

שמור את שניהם במחסן שלך - את הטונר לחידוש העור היומיומי, ואת ערפל הפנים ללחות בכל מקום ובכל זמן.

 

טונרים וערפילי פנים לסוגי עור שונים

הוספת טונר וגם ערפילי פנים לטקס הטיפוח שלך מאפשרת להתמודד בקלות עם בעיות ספציפיות בעור כמו ייבוש, שמנוניות וגירוי. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מוצר חיטוב ולחות לסוג העור שלך.

 

טונרים וערפילי פנים לעור שמן

מצא טונר שמתמודד עם עודפי חלב בעדינות. חפש מרכיבים מרכזיים כמו חומצות בטא הידרוקסיות, חומצות אלפא-הידרוקסיות, גליצרין וחומצה סליצילית שכן הם עוזרים לנקות את הנקבוביות, לקלף את העור ולשלוט בייצור החלב. באשר לערפילי פנים, שקול אפשרויות ללא שמן וללא סיליקון כדי למנוע הצטברות שמן ונקבוביות סתומות.

 

אנו ממליצים:

 

oily skin toner

 

טונר מאט נטול אלכוהול זה עם אפקט מאט מיידי מבהיר את העור, מסיר עודפי חלב ומעדן את הנקבוביות.

 

toner for oily skin

 

 טונר זה המבוסס על נוסחת pH פיזיולוגית מנקה ביסודיות גוונים ומרענן עור יבש, גם אם הוא עדין ורגיש. טונר מרענן זה מכיל תמצית תירס ו-d-panthenol אשר מגבירים את רמות הלחות ומחזירים את הנוחות לעור.

 

oily skin face mist

 

ערפל קל ומחדש, מרווה ומרענן באופן מיידי עור יבש, לחוץ ומשעמם. כולל תמיסת לחות, ספריי פנים חלבי ורדים זה הופך מתחליב חלבי עשיר בחומרים מזינים לערפל חסר משקל/קל משקל.
 

טונרים וערפילי פנים לעור יבש

דלגו על הטונרים המבוססים על אלכוהול מכיוון שהם עלולים להתייבש מאוד. בחר טונרים עם מרכיבים לחות כמו ויטמין E, קמומיל, תה ירוק וחומצה היאלורונית. לערפילי פנים, ד"ר סאמר ג'אבר מ-Washington Square Dermatology ממליץ על מוצרים המושרים בשמנים.

 

אנו ממליצים:

 

 

 

dry skin toner

 

 מכיל תמצית טיליה מרגיעה שמבהירה את העור, מסירה עודפי חלב ומשלימה את תהליך הניקוי. הטונר כולל שמן קיק שיגרום לעור שלך להרגיש רך וגמיש.

 

 

toner for dry skin

 

 טונר הלחות הזה כולל פורמולה משיי קלה שמקלפת ומלחות את העור בו זמנית. השילוב של AHA ו-Pitera מספק את חידוש העור ויתרונות שמנמנים. זה עוזר להסיר זיהומים נוספים ולמצק את הנקבוביות לאחר הניקוי, תוך שהוא מעניק לעור שלך את הלחות הדרושה לו.

 

 

dry skin face mist

 

תערובת טעימה של מי פרחי rosa centifolia ושמן חמניות. מנחם ומרכך את העור תוך כדי לחות וחיטוב העור.

 

 

טונרים וערפילי פנים לעור משולב 

עור משולב זקוק לאהבתם של מרכיבים מחטיאים ומלחות. חפש טונרים וערפילי פנים הכוללים מרכיבים כמו אלוורה, קמומיל, לוז מכשפה ושמנים טבעיים.

 

אנו ממליצים:

 

 

combination skin toner

 

פורמולת לחות רכה כמשי זו משחררת ומזינה את העור. מרטיב את העור באופן מיידי לאחר פילינג. עשוי עם תמצית דבש ותמצית שקדים מתוקה שמותירה את העור עם לחות, מקורר ולחות.
combination skin face mist
כולל מינרלים ויסודות קורט יקרי ערך המעניקים תחושת רעננות נפלאה ומרגיעים במהירות עור לחוץ. ניתן גם לרסס על העפעפיים ולהשתמש מעל המייק אפ.

 

טונרים וערפילי פנים לעור רגיש

אם העור שלך נוטה להידוק וגירוי, רוב הסיכויים שלא תגיעי לטונר. אבל יש טונרים ש למעשה מקלים על רגישות העור. לכו על טונרים עם אלוורה, לוז מכשפה, מי ורדים, גליצרין ושמני פרחים - מרכיבים קשים לזיהומים אך עדינים לעור.

 

אנו ממליצים:

 

 

 

sensitive skin toner

 

תחליב החיטוב הזה מיוצר באהבה וורד צרפתי, סחלב סגול, תמצית סנט ג'ון וויטמין E. תחליב עדין זה מנקה ומעניק לחות לעור ומותיר אותו רך וזוהר.
sensitive skin face mist
נוסחה עם חומצה היאלורונית, מי ורדים, דבש שיטה ושמן שקדים מתוקים, מרענן את העור, תחליב חלב ורדים עדין ויוקרתי זה מפיץ לחות לעור 24 שעות, מעניק לחות נוחה, ומעניק לחות נוחה לעור. עור רך ועור זוהר.

 

עם כל השלבים הדרושים לטיפוח העור, אתה עלול להתנער מהצורך בטונרים וערפילי פנים. עם זאת, מוצרים אלה הם אחד הסודות להשגת עור גמיש, זוהר וצעיר! אל תחמיצו את הלחות ברמה הבאה לעור שלכם - כלול טונר וערפל פנים למוצרי הלחות הגביע הקדוש שלך!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום