שמפו הטוב ביותר עבור סוגים שונים של שיער

כשמדובר שגרת היופי שלך, זה חיוני לא להזניח את השיער ואת הקרקפת! טיפול העור שלך טוב אבל לחלוטין התעלמות השיער שלך הוא טקס יופי לא מאוזן אם אתה שואל אותנו. אז, הנה איך להתחיל עם הטוב ביותר ביופי לשיער שלך.

בדיוק כמו שגרה העור שלך מתחיל בניקוי טוב, אז כדאי לך טיפוח השיער שגרה. בגלל זה אנחנו כבר אספו את שמפו הטוב ביותר לסוגי שיער שונים בפוסט אחד!

בחירת זכות שמפו חיוני לשמירה על שיער בריא ויפה. לסוגי שיער שונים יש צרכים ייחודיים ודורשים ניסוחים ספציפיים כדי לטפל בחששות שלהם ביעילות. במאמר זה, נחקור שמפו עליון עבור סוגי שיער שונים, לעזור לך למצוא התאמה מושלמת לצרכים שלך.

Woman washing her hair with the best shampoo for her in the shower

השמפו הטוב ביותר לשיער פגום

שיער פגום דורש ניקוי עדין אך יעיל יחד עם חומרים מזינים כדי לשחזר את בריאותו. שיער יכול להיות פגום מעיבוד יתר בסלון וסטיילינג חום.

כאשר השיער פגום על ידי אקונומיקה וחום, זה משפיע על החלבון קרטין, אשר יוצר את מבנה השיער שלך. סוג שיער זה דורש חומרים לתיקון חלבונים והזנה שמנים כדי איגרות חוב פגועים ולשפר את מראה השיער.

לחפש שמפו המכיל מרכיבים רפרטיביים כמו קרטין, שמן ארגן, חלבון חיטה. אחד מהעדפתות שלנו צריך להיות olaplex לא. 4 שמפו תחזוקת קשר ($54). לא רק שמפו זה מכיל שמנים מטפח כגון שמן ארגן, אבל זה גם גובש עם מרכיב תיקון הקשר הפטנט של olaplex לתקן שיער פגום.

Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo
שמפו אולפלקס n.4 אחזקה שמפו
זה מרוכז & יעיל שמפו מ olaplex מסייע לתקן שיער פגום עם נוסחה חזקה כי לא תמצא בשום מקום אחר. חנות את זה-טיפוח השיער האהוב על ענייני יופי.

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר עבור הקרקפת יבש

טיפול הקרקפת שלך כראוי הוא קצת רעיון חדש עבור רבים-הדגש במשך כל כך הרבה זמן כבר על השיער. העניין הוא, תמיכה הקרקפת בריאה הולך דרך ארוכה להבטיח כי השיער שלך נראה נהדר מדי!

כאשר הקרקפת יבש, פתיתי העור נראים כקשקשים. את השמפו האידיאלי עבור הקרקפת יבש מאזן לחות הקרקפת ללא שקילת את השיער שלך. אנחנו חושבים הכי טוב שמפו לקרקפת יבש הוא שמפו ניקוי פפטיד k18 ($59).

שמפו k18 זה לחלוטין ph מאוזן, הבטחת השיער והקרקפת נקיות בפס ימין כדי למזער יובש וגירוי. הנוסחה ללא סולפט כוללת חומצה סליצילית ופחם כדי לקלף ולניקוי רעלים, למזער את המראה של עור חלקלק ויבש על הקרקפת.

K18 Peptide Detox Shampoo
K18 פפטיד שמפו ניקוי
להצעיר הקרקפת יבש, מתקלף עם שמפו זה מ k18. זה מנוסח את ה-ph הנכון כדי לשחזר את הקרקפת שלך לבריאות מושלמת ותמיכה צמיחת שיער.

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר לשיער דק

שיער דק דורש שמפו מותח אשר מוסיף את הגוף ועובי מבלי לשקול אותו. לחפש שמפו עם מרכיבים כמו ביוטין, קולגן, חלבון אורז. שיער דק נוטה להיראות שמנוני בקלות בשל שמנים טבעיים המיוצרים על ידי הקרקפת שלך.

שמפו מותח היטב מאזן ללא מאמץ ניקוי שיער של שמנים עודפים מבלי להשאיר אותו מרגיש יבש על מנת להגביר את נפח ועובי. בחירה מותח שמפו הוא שמפו balהראשית נפח ($60). מבוצר עם חומצות חלבון משי ובנוסחה נטולת גופרית, זה שמפו balמיין עוזר להוסיף מעלית גלוי לשיער דק, דק.

Balmain Volume Shampoo
שמפו נפח balain
שמפו balain נפח הוא שמפו קל שנותן נפח גוף לכל סוגי השיער, אבל הוא יעיל במיוחד עבור שיער דק. מוצר טיפוח זה מוצר עדין מספיק לשימוש יומיומי, מרענן שיער מן השורש עד הסוף עבור נפח בלתי מוגבל!

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר עבור שיער קולח

שיער צבעוני צריך טיפול מיוחד כדי לשמר את הויברנסי ולמנוע דהייה צבע. מחפש שמפו ניסח לשיער מטופלת בצבע, עם מרכיבים כמו מסנני uv ונוגדי חמצון.

רבים של נוסחאות אלה הם גם ללא גופרית, כמו מרכיבים אלה יכולים להפשיט שיער מהר יותר מאשר מוצרים רגילים. עבור בצבע שיער, אנחנו יש כל פוסט בבלוג עם טיפים לטיפול בצבע שיער ושמירה על זה תוסס!

הבחירה העליונה שלנו כמו השמפו הטוב ביותר לשיער צבעוני הוא שמפו איזון לחות pilingsley. הנוסחה ללא גופרית שומרת על השיער שלך תוסס ומונעת ממנו דהייה. שמפו זה עובד גם כמו שליטה פריז, מביא לחות בחזרה לשיער צבעוני לזרוח תוססת.

Philip Kingsley Moisture Balancing Shampoo
שמפו בולינגטון לחות איזון שמפו
שמפו איזון לחות פילדלפיה הוא שמפו מזין ומלח שניסח במיוחד כדי לשחזר את איזון הלחות לשיער מטופלת כימית. זה מנקה בעדינות תוך חידוש לחות חיונית, עוזב את השיער שלך מרגיש רך, חלק, לניהול.

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר לשיער יבש

שיער יבש צריך שמפו המספקים לחות אינטנסיבית ולחדש לחות. חפש שמפו עם מרכיבים כמו חמאת שיאה, שמן ארגן, וגליצרין. שמנים לעזור יבש שיער על ידי החלקה וללחות את לציפורן השיער, תוך לחות מרכיבים כגון גליצרין לעזור לשפר את תחושת השיער.

יופי הבחירה עבור שמפו הטוב ביותר לשיער יבש הוא balmining שמפו ($58). ניסח עם תערובת של hydrating, שמפו זה מביא את החיים בחזרה לשיער יבש, משעמם למראה.

Balmain Revitalizing Shampoo
שמפו התחדשות מזור
שמפו התחדשות balmining הוא חייב לתקן שיער יבש ופגום. נוסחה זו טיפוח טיפוח השיער מנקה בעדינות תוך מתן תזונה אופטימלית לשיער בצורה של ויטמינים וחלבונים חיוניים.

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר עבור שיער שמנוני

שיער שמנוני דורש איזון שמפו, השולטת על ייצור שמן ומספקות ניקוי עמוק. שמפו הבהרה הוא השמפו הטוב ביותר לשיער שמנוני.

סוג זה של שמפו לחלוטין מסיר זיהומים ועודפי שמן הקרקפת שלך, משאיר אותו מרגיש טרי ונקי. חשוב לציין כי שמפו מבהיר צריך לשמש רק פעם בשבוע כדי להבטיח את השיער ואת הקרקפת נשארים נקיים-אבל לא לגמרי מופשטת!

אנחנו חושבים הטוב ביותר הבהיר שמפו עבור שיער שמנוני הוא olaplex no.4c תחזוקה קשר הבהרה שמפו ($54). זה שמפו אולפלקס הוא נטול סולפט, מתאים לכל טקסטורות השיער, סוחפת את כל השמנים המתמשכים לקרקפת נקייה ונקייה.

Olaplex No.4C Bond Maintenance Clarifying Shampoo
אולaplex n.4c תחזוקת קשר הבהרה שמפו
באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, olaplex יצרה נוסחה עוצמתית שמסיר בעדינות הצטברות וזיהומים תוך שחזור המרקם הטבעי של השיער והברק.

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר עבור קשקשים

קשקשים צריך שמפו זה למקד את הסיבה הבסיסית, להפחית את התנפחות ואת גירוד. דאגה זו צריכה להיות מטופלת בעדינות, כמו גירוד מוגזם עלול לגרום לדלקת ואפילו לפדות על הקרקפת שלך!

שמפו לקשקשים צריך להיות עדין מספיק כדי לנקות, עדיין חזק מספיק כדי להסיר ביסודיות שאריות מתעדינות ממוצרי סטיילינג-

ההמלצה של צוות היופי שלנו היא השמפו/גירוד הקרקפת נגד קשקשים ($129). נוסחה יעילה זו מגבילה את העור מתקלף תוך כדי טיפוח השיער שלך.

Philip Kingsley Flaky/Itchy Scalp Anti-Dandruff Shampoo 1000ml
[pilingsley flaky/גירוד הקרקפת נגד קשקשים
זה עדין עדיין יעיל שמפו הוא ניסח במיוחד למטרה ולהקל על גירוי קשקשים וגירוי הקרקפת. פיליפ קינגסלי נגד קשקשים שמפו הוא עטור פרסים מוצר הודות נוסחה העוסקת גורם של קשקשים.

לחץ לקנות

השמפו הטוב ביותר עבור בלונדיניות

כל אחד עם שיער מולבן יודע כמה של משימה זה כדי לשמור על בלונדינית נראית בהירה, כמו גם שחזור הידרציה כדי להלבין שיער מולבן. ההימור הטוב ביותר שלך הוא להשתמש בשמפו סגול או כסף הבהרה כי הוא מבוצר עם מרכיבים לחות.

סגול עוזר לבטל את הצלילים החמים והברזים שיכולים להופיע בשיער בהיר. צלילים אלה יכולים להיראות בוצי, חצוף, ואפילו כתום אחרי זמן-וזה המקום שבו שמפו סגול נכנס. אתה יכול גם לשמוע אלה שנקרא ting שמפו מאז הם עוזרים "לשנות" גוונים חמים מתוך השיער.

שלנו העליון שמפו לבחור עבור בלונדיניות הוא עוד מדהים שמפו בולינגטון .

Blingsley טהור בלונדינית/כסף להבהרת שמפו יומי ($44). שמפו זה בהחלט מאזן את הידרציה כדי מולבן שיער תוך שמירה על גוונים בלונדינית וכסף טרי.

Philip Kingsley Pure Blonde/Silver Brightening Daily Shampoo
Pilingsley טהור בלונדינית/כסף להבהרת שמפו יומי
Pilingsley טהור בלונדינית/כסף להבהרת השמפו מדי יום שמפו הוא מנוסח במיוחד עבור שיער בלונדיני וכסף. זה עוזר לנטרל גוונים מברישים ולשפר את הבהירות של צבע השיער שלך.

לחץ לקנות

בשורה התחתונה

מציאת שמפו הנכון עבור סוג השיער שלך הוא לא רק חיוני אלא גם צעד חיוני להשגת מנעולים בריאים, מבריק. על ידי בחירת שמפו גיבש במיוחד עבור שונה שיער חששות כגון פגום שיער, קרקפת יבשה, דק שיער, צבעוני שיער, נשירת שיער, שיער יבש, שיער שמנוני, או קשקשים, אתה יכול למעשה כתובת הצרכים הספציפיים שלך ולהפוך שיער טיפול שגרתי.

ניסויים עם מוצרים שונים ומרכיבים שונים יכולים להציע גישה אישית לטיפול שיער, מה שמאפשר לך לגלות את השמפו המושלם עבור הצרכים הייחודיים של השיער שלך. לאמץ את הכוח טרנספורמטיבי של השמפו הנכון ולפנק את היתרונות של תזונה יפה, להחיות, שיער מדהים להפליא.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום