הטוב ביותר בבית ניחוחות כדי להפוך את הבית שלך ריח מדהים

יצירת אווירה מזמינה ומזמינה בבית הולכת מעבר לאסתטיקה; מדובר ביצירת אווירה מזמינה ומזמינה בבית. בית ניחוחות לשחק תפקיד חיוני בהשגת זה, ומאפשר לך להחדיר את חללי החיים שלך עם ניחוחות מענגת אשר משקפים את האישיות שלך ואת עונות השנה.

בפוסט הזה, נחקור את העולם המגוון של ניחוחות הבית, כולל נרות ריחניים, תרסיסים, פרחים ריחניים, פרחים ריחניים, ופלאטים בוטניים. להתכונן לגלות את האפשרויות הטובות ביותר עבור כל סוג ואת ניחוחות מושלמים עבור עונות שונות.

סוגים של ניחוח ביתי

Scented candle and diffuser on coffee table with flowers in the background

ישנן מספר דרכים שונות להוסיף ניחוח לבית שלך. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו, ומספק ניחוח בעצים מרוכזים או עם ניחוח עדין לאורך זמן. הנה סקירה מהירה על כמה מהדרכים האהובות עלינו להוסיף ניחוח מפואר לחלל שלך, מנרות ריחניים ריחניים עד לטווח ארוך.

נרות ריחניים

נרות ריחניים הם קלאסיים ורב-תכליתיים. הם מציעים זוהר חם ולשחרר ניחוח כפי שהם לשרוף. החל מהפנית ועד וודי, מגוון ניחוחות זמינים מבטיח שיש משהו לכולם.

מקצוען הגדול ביותר נרות ריחניים זה שהם משחררים הרבה ניחוח פעם מואר לארומה מתמשכת. הטיפים שלנו לשימוש הראשון הם תמיד לקצץ את הפתיל, ולוודא שהוא נשרף באופן שווה במשך כשעתיים כדי למנוע מנהרות.

מנהור הוא כאשר חור נוצר במורד מרכז הנר כשחור נוקע, ומשאיר שעווה לא בשימוש בקצוות. זה עושה את ההקלה על הנר יותר ככל שמעל הנר. זה עושה את ההקלה יותר על הנר שלך כמו שאתה צריך!

בעוד נרות יש כמה מהריח החזק זורק, הם לא יהיו הבחירה הנכונה לכולם. נרות ריחניים צריכים פיקוח-הם לא משהו שאתה יכול פשוט להשאיר בכוחות עצמם. עם זאת, האור הרך הם פולטים וניחוח ארוך יכול להוסיף מגע של יוקרה לכל חלל.

תרסיס חדר

תרסיס חדרים לספק פרץ מיידית של ניחוח כדי לרענן את כל שטח. הם מהירים ונוחים, מה שהופך אותם לאידיאלים לחדרי מרענן לפני האורחים מגיעים או לשנות את האווירה באופן מיידי. סוג זה של ניחוח ביתי הוא אידיאלי עבור פרצים קצרים של ארומה, תרסיסים מתאימים גם כמרענן פשתן!

המקצוענים של תרסיס החדר הוא שאתה תמיד בשליטה על כמה-או כמה מעט ריח יש. עם זאת, אם אתה רוצה מקור קבוע של משהו שמריח נחמד, תרסיס חדר לא יכול להיות אידיאלי-הם לא לאורך זמן כמו ניחוחות בית אחרים.

מַרסֵס

מפזרים השתמש מקלות כדי לפזר ניחוח בכל חדר בהדרגה. הם אופציה נהדרת עבור ריח עקבי וארוכי טווח שאינו דורש להבה פתוחה. מאז הם כל הזמן פולטים ניחוח, הם אידיאליים עבור עוזב בחדר או מקום שצריך מקור קבוע של הארומה.

הם בדרך כלל מעוצבים בצורה יצירתית, כך שהם לא מסתכלים מחוץ למקום על שולחן קפה או על לוח צד. מפזרים הם גם תחזוקה נמוכה מאוד-הם בטוחים להשאיר ללא השגחה, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור רוב החללים.

הטיפ שלנו כאשר הניחוח הוא פשוט לקחת את הקנים החוצה ולהפך אותם. זה יחי את הניחוח!

פרחים ריחניים

פרחים ריחניים הם דרך מקסימה להציג ניחוחות טבעיים לתוך הבית שלך. אלה יכולים לכלול potpourri, פרחים יבשים, או אפילו פרחי משי המושפעים עם שמנים אתריים.

יש להם את כל היתרונות של להיראות כמו פרחים אמיתיים, ללא כל תחזוקה כמו השקיה. קוט נואר יש את אחד הטווחים הטובים ביותר של פרחים דמויי-חיים, מעוררים ניחוחות פרחוניים בהשראת צרפתית.

הפרחים הריחניים האלה נראים נשיים ומפוארים בכל חלל. כשהריח מתחיל לדעוך, כל מה שצריך זה מלמעלה כדי להחזיר את הארומה.

משטחים בוטניים

אני יודע מה אתה חושב-בוודאי שזו טעות טעות?

לא-"palet" פירושו "חקוק" בצרפתית. Palets הם הטוב ביותר עבור תליית ארונות אחרים לחללים קטנים כדי להבטיח לטווח ארוך, טרי ארומה. אלה מאיצי ניחוח טבעי נוצרים לעתים קרובות עם מרכיבים טבעיים עבור ריח ארוך, ידידותי למשפחה. פרייר עושה את כמה כפות הטוב ביותר-בין מוצרים אחרים ניחוח בית אחרים-כדי לענג את החושים.

מיטב ניחוחות הבית: מדריך קניות עונתיים

בדיוק כמו בשמים, זה רעיון נהדר לשנות את ניחוחות הביתיים בין העונות כדי ליצור מצבי רוח שונים ואווירה. הנה כמה מהבחירות המובילות שלנו.

הנרות הריחניים הטובים ביותר

לקיץ

לבחור עבור אור, ריחות טריים כמו הדרים, פרחים, או ניחוחות בהשראת אוקיינוס. אלה יכולים לעורר תחושה של רעננות ובהירות, מושלם לעונה שטופת שמש. אחת הבחירות האהובות עלינו הוא נר היוקרה של הוטווד בחרוית & קמומיל. את הצניעות, ארומת אשכולית שומר על הניחוח להפליא ורענן עבור ריח מענג הנמשך ונמשך.

Hutwoods Luxury Candle Grapefruit & Chamomile
Hutoods נר יוקרה אשכוליות & קמומיל
לחוות נר שבו אתה יכול לעורר את החושים של ראייה, ריח וקול. אשכולית, ארומות קמומיל של נר זה להתערבב בצורה מושלמת כדי ליצור ריח קיץ מרגיע.

לסתיו

כשמזג האוויר מתקרר, ארומות מתוקות ומתוק לעיתים קרובות מרגישים מתאים יותר. עם זאת, זה לא אומר שאתה צריך לשחרר את ריחות טריים של הקיץ! נר אחד שאנחנו חושבים שהוא מושלם עבור הסתיו הוא נר אקולוגי יוקרתי.

ניחוחות הניחוח של נרולי טרי לשלב עם וניל כדי ליצור את הארומה המושלמת לעונה המעבר.

iKOU Aromacology Candle Glass - Nurture
kou ארומאקולוגיה מטפחת זכוכית
תערובת מזינה של תפוז איטלקי, הל ווניל. תערובת טיפוח ikou כוללת את היתרונות של שמן אתרי כתום, אשר ידועים היטב כדי לקדם רגשות של אושר ושלווה

לחורף

ריחות חמים ונעים כמו קינמון, וניל, ותפוח מתובל מביאים נוחות במהלך החורף. ניחוחות אלה יוצרים אווירה חילזון בימים קרירים. Sandalwood גם מצמד באופן מושלם עם ניחוחות הנעימה, הקרפית עבור ההיג האולטימטיבי. בגלל זה אנחנו אוהבים את ה-ikou higge sandalwood-נר המהדורה המוגבלת הזה יוצר את המקלט החם המושלם לחורף.

איקו היגה חול חול חול מוגבל מהדורה

iKOU Hygge Sandalwood Candle Limited Edition הוא פנינה ארומטית המביאה תחושה של חמימות ונוחות לכל סביבה. אגב, זה מבוטא "hyoo-guh" אם תהיתם!

לאביב

לאמץ ריחות פרחוניים וירוקים המחקים את התעוררות הטבע במהלך האביב. לבנדר, יסמין, ודשא חתוך טרי הם בחירות פופולריות. עוד ניחוח האביב אייקוני הוא ורדים-ואת carriere frerererèse dame רוז נר הוא הבחירה שלנו לעונה זו!

Carriere Freres Damask Rose Candle
ארור ורדים ורדים עם נר ורדים
להתפנק בארומה המפוארת של damסק עלה עם נר ריחני זה מן carrière frères. מותג צרפתי ידידותי לסביבה זה, העשוי מרכיבים טבעיים בלבד, לכד את הניחוח העדין של ורד דמשק היקר בצנצנת זכוכית מלוטשת ומינימליסטית.

תרסיס החדר הטוב ביותר

לקיץ

לחפש תרסיסים לחדר עם הערות הדר ממריץ או פירות טרופיים. הריחות הללו יכולים להתמרימה ולהרם באופן מיידי כל חדר. אנחנו חושבים כי ריסוס חדר פריחת תפוז מתאים את הצעת החוק-זה מרומם, ניחוח מתוק ופרחים הוא קהל-מהנה!

Carriere Freres Orange Blossom Room Spray
Carriere frererereres פריחת תרסיס חדר פריחת תפוז
ניחוח התפוז הכתום של ריסוס חדר פריר זה הוא תמונות קלאסי, מעורר תמונות של האביב והקיץ בגן התיכון שטוף שמש.

לסתיו

עונת המעבר הזו יכולה לשחק אותה וודי, פיקנטי או עשרוניים. אנחנו אוהבים את הארומה המתוסס, אבל ארומה וודי של חול כמו שנלכד בתרסיס החדר של carriere frere frere. ארומות מרעננות אלה גם עובדות דו-חוטי פשתן, כביסה מרעננת עם ריח הצניעות!

Carriere Freres Sandalwood Room Spray
תרסיס חדר הסנדלווד
חדר הסנדלווד זה מרסס את הניחוח החם והחם של עץ חול, אשר ידוע בשל תכונותיו המרגיעה שלו.

לחורף

לבחור עבור תרסיסים לחדר עם הערות וודי, חריף, או וניל חמים. ריחות אלה יוצרים אווירה נעימה מושלמת לחודשי החורף. ניחוח וניל חם הטוב ביותר צריך להיות בושם מרשמלו בושם-זה נתפס בצורה מושלמת עם ספריי החדר הזה.

MOR Marshmallow Room Spray
מרשמלו חדר מרשמלו
להתפנק את דקדנס פרחוני המפואר התערבב עם הניואנסים חינניים של ורד אנגלית ושלג. לחוות את הרסס של החדר המפואר שלנו, מטיל אווירה שובה ונוסטלגית הנוסטלגית הנוסטלגית בכל מקום בו הוא נוגע.

לאביב

תרסיסים לחדר טרי עם רמזים של פרחים פורחים או עשבי תיבול לחתוך טרי יכול להביא את המהות של האביב בתוך הבית. הבחירה העליונה שלנו תרסיסים לחדר פרחים כוללים את טווח הריסוס של cote החדר. כל ניחוח הוא בהשראת אוסף מסוים של צרפתית פרחים כדי התרוממות רענון.

Cote Noire Room Spray
ספריי חדר כתב שחור
תרסיס החדר noire זמין ב-9 ניחוחות מפואר כדי לענג את החושים, מ peony ורוד כדי ליצור ניחוח מפואר, ניחוח פרחוני.

הטוב ביותר מפזר

לקיץ

לבחור תערובות מפושחות הכוללות הצניעות ושמנים אתריים כמו לימון, ברגמוט, מנטה. ריחות אלה יכולים לשפר את מצב הרוח שלך במהלך הקיץ. מפזרת האושר של איקו נוצר עם קוקוס וליד, ומעורר את שעות הצהריים על ידי החוף.

iKOU Aromacology Diffuser Reeds - Happiness
איקו ארומאקולוגיה מפזרת העליות
תערובת האושר של ikou כוללת את היתרונות של ארומתרפיה מרענן ומרומם של שמן אתרי לימון. תערובת זו תוכננת כדי לגרום זיכרונות של חופש באי אקזוטי, ומתן רגישה של תחושה של תחושה של מרוח.

לסתיו

הבחירה הטובה ביותר שלנו עבור הסתיו הוא ג 'וליאט יש אקדח לא מפזר בושם. ניחוח ייחודי זה יוצר אווירה חמה ונקייה בזכות הערות של cetalox, משקף את ניחוחות ניחוח ייחודי של בושם אייקוני זה.

Juliette Has A Gun Not a Diffuser
לג 'וליאט יש אקדח לא מפזר
החדרת המפנק והשובה לא מפזר בית על ידי ג 'וליאט יש אקדח. חדור באותה ניחוח הערות באופן ג 'ולייט יש אקדח לא בושם, זה מפזר יהיה להפוך שלך בית למקלט של שלווה ורוגע.

לחורף

מפזרים מתבלים עם פתלים של קינמון, ציפורן וג 'ינג' ר יכולים ליצור אווירה חמה ומזמינה במהלך עונת החורף. וניל הוא עוד ריח מתוק, מחמם מושלם לחורף-והוא כולל בכבדות בפיזור המרשמלו של מור.

MOR Marshmallow Reed Diffuser
מור מרשמלו קנה מפזר
חוויה בושם פורחת, מעוטר עם פרחים גחמני, פלרטטנית של מושק שלג, יסמין, וקרנות לבנות. עם מרשמלו עדין ווניל, הריח המתוק הזה מציע ניגוד משעשע של ורד אנגלי עדין ועלי כותרת נישק סוכר. בלתי נשכח ונשי, זה מהפנט ומתענוגות.

לאביב

בחר מפזרים עם הערות פרחוניים כגון ורד, גרניום, ולילנג-ylang. ריחות אלה יכולים ללכוד את המהות של פרחים פורחים באביב. מפזר אחד עם תערובת של שני הריחות המדהימים האלה הוא איקו מפזרים את העליות.

מפוזרים אלה מושלמים להוספת לכל חלל כדי ליצור תחושה של התחדשות ושלום הודות לרז ולאנג-ילנג.

iKOU Aromacology Diffuser Reeds - Peace
אייקו ארומאקולוגיה מפזרת קנים-שלום
הניחוח עדין אך נועז של השושנה הוא מושלם ליצירת אווירה רומנטית ומרגיעה בכל חדר הודות לארומאקולוגיה מפוזר בשלום-זה נוצר אך ורק עם ניחוח מרגיע של ורדים תורכי.

בית ניחוח בית

שיפור הבית שלך עם ניחוחות שובה לב היא דרך נפלאה ליצור אווירה מזמינה ומותאמת אישית. אם אתם מעדיפים נרות ריחניים, תרסיסים לחדר, מפזרים, או שילוב של אלה, יש פתרון ניחוח ביתי לכל עונה והעדפה. לחקור את העולם המגוון של ניחוחות הבית כדי להפוך את חללי החיים שלכם למקלטי של נוחות ויופי.

לשלב רעיונות ומוצרים ניחוח ביתי אלה לתוך השגרה שלך, וליהנות מהסביבה מרוממת ונעימה שהם יוצרים. הבית שלך יהפוך למקלט שלא רק משמח את העיניים, אלא גם מענג את החושים עם ריחות שובה לב.

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום