כיצד להתאים את העור שלך באביב

הדבר הטוב ביותר לגבי האביב הוא לא הפרחים פורחים או התחממות מזג האוויר, למרות שהם שניים מאוד סיבות טובות להתרגש על האביב! לדעתנו הצנועה, הדברים הטובים ביותר לגבי העונה הם השינויים בשגרת העור שלכם.

עכשיו כי מזג האוויר מתחמם ובמהירות הופך יותר לח מ בחודשים הקריר, עדכון שלך לטיפוח העור לאביב הוא חיוני כדי שמירה על יופי ענייני מנת כל ימות השנה. הנה חמשת הטיפים הטובים ביותר שלנו עבור עדכון השגרה שלך.

איך האביב משפיע על העור שלך?

באביב יכול להיות השפעות משתנות על סוגי עור שונים. הנה איך העונה הזאת יכולה להשפיע על העור שלך, בהתאם לסוג העור שלך! לכל סוג עור יש כמה עצות עור באביב כדי לעזור לנהל את השינויים בעונה זו.

עור נורמלי

עבור אלה עם עור רגיל האביב יכול להיות עונה קלה יחסית לניהול. עם טמפרטורות מתון יותר, לחות מתונה, העור שלך פחות סביר לחוות יובש קיצוני או שילותיות מוגזמת. עם זאת, זה עדיין חיוני כדי לשמור על שגרת טיפוח באביב כדי לשמור על העור שלך מחפש את הטוב ביותר.

עור יבש

האביב יכול להיות הקלה עבור אלה עם עור יבש , במיוחד אם אתם סבלו את הנשיחות של החורף. עם לחות מוגברת באוויר, העור שלך עשוי להרגיש פחות חזק ומרקם. עם זאת, זה עדיין חיוני להשתמש במוצרי לחות ועשיר לחות כדי להבטיח שהעור שלך נשאר מזין ונפח.

עור שמנוני

עור שמנוני סוגים עשויים להבחין בשיפור קל במהלך האביב, כאשר מזג האוויר הופך פחות קשה וייבוש. עם זאת, הלחות הגוברת יכולה גם להוביל לייצור נפט משמעותי. כדי לנהל את זה, להשתמש במוצרי טיפוח ללא שמן או ממחיז, להימנע מלחם כבד, שמנוני. אם נמנעת מסיכות פלסטלינה בחורף, זו תקופה נהדרת של שנה להוסיף אותם חזרה לשגרת העור שלך.

עור משולב

האביב יכול לאתגר את אלה עם העור שילוב חלקים שונים של הפנים עשויים להגיב אחרת. ה-t-zone (המצח, האף והסנטר) עשוי להפוך לשולח בשל הטמפרטורות העולות, בעוד הלחיים יכולים להישאר נורמליים או יבשים יחסית. כדי לטפל בזה, שקול להשתמש במוצרים שונים על פני השטח השונים של הפנים שלך כדי לשמור על איזון.

5 הטיפים הטובים ביותר האביב האביב

מוכן לעבור את העור מחורף לשגרת יופי באביב? יש לנו טיפים ומוצרי טיפוח העור כדי לעזור לעור שלך בעונת המעבר הזה כדי לוודא שהעור שלך זוהר כל השנה.

1) להסתמך על שכבות עבור הידרציה

בעוד שקרם לחות כבד יותר, הם אידיאליים עבור הסתיו והחורף, הצרכים של העור שלך משתנה במזג אוויר חם יותר. מעטפת חומצה טבעית שלך יש פחות לחץ-כלומר, אוויר קר, יבש-ולא צריך כמו קרם לחות עשיר ועשיר.

הפתרון?

לעדכן את שגרת skincare באביב שלך, להגביר את הידרציה עם שכבות אור של תמצית ו טונר , יחד עם קרם לחות בהיר יותר כדי לנעול את הלחות מבלי להרגיש כבד או שמנוני על העור שלך. מוצרי hydrating קלים לוודא שלהעור שלך יש מספיק מים, לשמור אותו קופצני ונוח לאורך כל היום.

אחד ממוצרי טיפוח האביב האהובים עלינו הוא טונר פנים אולטרה פנים. זה ארוז עם רק את האיזון הנכון של מרכיבים כדי moisturise עור שלך ולשמור יובש משם.

Kiehl's Ultra Facial Toner
טונר הפנים אולטרה של kiehl
אידיאלי עבור כל סוגי העור, טונר הפנים אולטרה הפנים של kiehl עמוס במרכיבים מטפחים, כולל שמן אבוקדו ושמן אבוקדו, כדי להחזיר את הלחות לעור.

2) bump את קילוף שלך

כמה סוגי העור, במיוחד שילוב ועור שמנוני, מוצאים כי העור שלהם עושה קצת יותר שמן ברגע שהטמפרטורות מתחילות לעלות. עודף שמן יכול להחזיק בתאי עור מתים ושאר חתיכות זעירות של פסולת שסתמו נקבוביות, מה שמוביל לפרידות.

אחד הטיפים הטובים ביותר באביב הוא להבטיח שאתה עור פילינג לפחות פעם בשבוע עם לשפשף פיזי או פילינג כימי. זה לכאורה קטן-אבל חשוב במיוחד-שלב העור עוזר להדוף פריצות ומחזק את זוהר העור. אם אתה משתמש exfoliator עם חומצה סליצילית-חלק ממשפחת חומצה בטא הידרוקסית-זה יכול לעזור לשמור על העור באופן טבעי ללא ברק.

הבחירה שלנו היא קילוף נוזלי דרמאלוגיקה החדשה. נוסחה יעילה זו היא מושלמת להוספת השגרה באביב, שכן היא מכילה תערובת של חומצות פילינג, כולל חומצה סליצילית, כדי להחליק את העור ואת נקבוביות.

Dermalogica Liquid Peelfoliant

זה קליפות קילוף חזק מ-Dermalogica מנוסח בשילוב של חומצות ואנזימי צמחים טבעיים כדי להשמיץ תאי עור מתים, עידוד התחדשות העור והפחתת מראה הנקבוביות.

3) ליצור קרם הגנה שלך הרגל

לוודא שיש לך הרגל שיזוף טוב לפני הקיץ קריטי הימנעות נזקי שמש מוקדמת על העור שלך! כל skincare לאביב צריך תמיד לכלול מסך הגנה פנים גבוה כדי להגן על העור מפני קרני uv.

מתחיל את ההרגל הזה לפני שמדד uv עולה גבוה יותר יעשה הבדל כדי לשמור על העור שלך צעיר יותר מדי-אז אם אתה רק להרים הרגל אחד מהרשימה הזאת, תעשה את זה! אחד ממסכי השמש היומיים האהובים עלינו חייב להיות מסך השמש הפיזי בינוני.

Medik8 Physical Sunscreen SPF50
Medk8 פיסי הגנה פיזית
Medk8 spf screen sf 50 + קרם הגנה משתמש רק במסננים פיזיים באיכות הגבוהה ביותר-אין אף אקשרים כימיים! ובניגוד למסנני קרינה פיזיים אחרים שיכולים להשאיר גבס לבן או להרגיש כבדים ושמנוניים, זה ממשיך בצורה חלקה ונספג כמו חלום.

4) להתחיל להשתמש במסכות פלסטלינה שוב

כולנו נוטים להגיע מסכות גיליון ו מסכות קרם בחודשים הקרירים, אבל זה הזמן לפרוץ את מסכות החימר עבור טיפים שלנו באביב, מהדורה 2021. מסכות חימר אידיאליים עבור קיצוץ שמנים פנים עודפים, ומקטנת את הסבירות של פרידות ולהפוך את מזג האוויר החם יותר נוח במהלך האביב והקיץ.

מסכות חימר הם מושלמים עבור פעם או פעמיים בשבוע כחלק משגרת העור באביב שלך כדי לשמור על העור שלך מרגיש טרי כמו לחות צמרמורת פנימה.

Murad Rapid Relief Sulfur Mask
למלמלמסיכה מהירה גופרית
להתמודד עם המראה של פריצות, נקבוביות גדולות בעקשנות עם מסכת חימר תלת-פעולה זו מקיר. מוראד הקלה מהירה גופרית מסכת מכיל שלישייה של עור לטיהור מרכיבים כדי להפחית את חומרת פצעונים, למזער את המראה של נקבוביות ולווסת שלך עור של שמן רמות.

5) לתת כפול ניקוי זריקה

ככל שמזג האוויר מתחמם ואנחנו נוטים יותר לקבל קצת יותר חלב ומסכי שמש על העור שלנו מאשר בחורף, חשוב לנקות את העור היטב באביב. בעוד טכנית ניקוי כפול זה משהו שהכי טוב לעשות כל השנה, זה הרגל נהדר להתחיל כחלק משגרת העור באביב שלך.

כפול ניקוי הוא סופר בדרך כדי עמוק לנקות את עור של כל משתהה לכלוך שלכוד ב נקבוביות, לטאטא חלב עודף, ולפזר כל עקבות של איפור. על ידי הוספת צעד זה אל העור שלך באביב, העור שלך נשאר מרגיש סופר נקי מבלי להיות מופשט של לחות-לחשוב על זה כמו ניקוי קפיץ עבור הנקבוביות שלך!

הצעד הראשון המוצע שלנו עבור ניקוי כפול הוא היסודות פרו קולגן אִימזור ניקוי. זה מריח מדהים, ובנוסף הוא מתמוסס כל חתיכה של גרימה, איפור וקרם הגנה שאולי להסתובב על העור שלך.

Elemis Pro Collagen Rose Cleansing Balm
אלמן פרו קולגן ניקוי ורדים
להתפנק בפולחן המפואר של ניקוי כפול עם יסודי אלמן פרו-קולגן ניקוי ורדים מזור. המשחה המפוארת הזו נמסה במגע עם העור, וממיסה ללא מאמץ איפור, לכלוך ולכלוך יומיומי.

המוצרים הטובים ביותר עבור האביב

Spring Skincare products from Dermalogica, Murad, and more

אם אתם מחפשים את שגרת טיפוח הטיפוח שלכם לאביב, הנה מה שאנחנו מציעים לנסות! יסודות העור של האביב נבחרו בקפידה כדי להתאים לכל סוגי העור.

ניקוי פנים

עור נקי שווה לעור שמח. A ניקוי פנים הוא את קרן צעד של בשגרת טיפוח העור שלך, ואנחנו כבר הרים יד זה אחד לאביב. Dermalogica מיוחד ניקוי ג 'ל הוא אחד הניקוי הנמכרים ביותר של המותג, ומסיבה טובה. זה מנוסח להיות עדין על כל סוגי העור.

הנוסחה ללא סבון מטאטא החוצה זיהומים תוך כדי לוודא שהוא לא יתפשט את מחסום הלחות שלך, ומשאיר את העור שלך רענן ונקי! ג 'ל ניקוי מיוחד dermalogica הוא גם ניסח עם תמציות צמחים מרגיעה כדי להבטיח כי העור לעולם לא מרגיש מגורה או המום.

Dermalogica Special Cleansing Gel
דרמאלוגיקה מיוחד לניקוי ג 'ל
ניקוי טקסטורה זה ג 'ל יוצר ניקוי עמוק אך לא-הפשטה זה מושלם לטאטא את כל זיהומים וזיהום מתמשכים מן העור שלך, ומשאיר אותו מרגיש טרי ונקי.

סרום פנים

דחיפה של הידרציה מסייעת לשמור על העור שלך מאושר דרך כל שינוי עונתי. אחד המרכיבים הטובים ביותר עבור זה צריך להיות חומצה היאלורונית .

זה Humectant מושך מים לעור שלך, לבלום משם משטח יובש ולהבטיח העור שלך מרגיש חלק וקופצני. מועילה נוספת מרכיב הוא גליצרין! גליצרין נוזלים עור בצורה דומה, עוזר כדי לחזק שלך עור של מחסום לחות לזוהר ובריא.

אחד האהובים עלינו אביב עור מוצרי טיפוח כי מביא אלה שני יחד הוא את Dermalogica מעגלי הידרציה סרום. זה קל משקל פנים סרום עבור כל סוגי העור מסייע מנעול בלחות, הבטחת העור שלך מרגיש מדהים, לא משנה את עונה!

Dermalogica Circular Hydration Serum
Dermalogica מעגלי הידרציה סרום
את Dermalogica מעגלי הידרציה סרום מייד משפר שלך עור של הידרציה תודה לעצמה שילוב של אינטנסיבי לחות מרכיבים.

פנים טונר

פנים טונר יכול לשרת כל כך הרבה פונקציות בשגרת טיפוח העור שלך! אחד האהובים עלינו דרכים יש כדי להיות באמצעות פילינג טונר עבור הוסיף זוהר וחלק יותר עור. את פילינג פנים טונר יהיה גיבש עם מרכיבים כגון חומצה סליצילית, חומצה גליקולית, ואחרים כדי לעזור לטאטא תאי עור מתים לחדד נקבוביות.

אנו מציעים באמצעות פילינג טונר אחד כדי שלוש פעמים בשבוע כדי לעזור לשמור על העור קצה עליונה צורת. שלנו המלצה לאביב הוא את Medik8 עיתונות & זוהר. זה עדין פילינג משתמש מיוחד פילינג חומצה נקרא פולי הידרוקסי (PHAs) . זה סוג של חומצה הוא עדין על עור מ אלפא הידרוקסיות או BHAs, להבטיח כי זה טונר הוא אידיאלי עבור כל סוגי העור עבור מעודן עור ופחות נקבוביות נראה לעין.

Medik8 Press & Glow
Medik8 עיתונות & זוהר
Medik8 Press & זוהר רותם את הכוח של גלוקונולקטון. פילינג עדין זה נופל למשפחת חומצות הפולי הידרוקסי ומחליק ביעילות תאי עור מתים כדי לחשוף עור זוהר וזוהר.

קרם לחות

לא שגרת טיפוח הוא שלם ללא קרם לחות לנעול הידרציה בעור חלק יותר. Moisturisers צריך להכיל שילוב של humectant מרכיבים-כמו גליצרין -וכמה שמן חומרים על בסיס כדי ליצור את מושלם לחות איזון לעור שלך. שלנו לבחור לאביב הוא את Kiehl של אולטרה פנים קרם.

זה קל משקל קרם לחות זה ארוז עם כל את חומר נכון כדי לשמור על כל סוגי העור התייבשות; Squalane , כדי חלק וmoisturise בתוספת גליצרין מימה. עוד בונוס-זה של ניחוח משלוח, מה שהופך אותו אידיאלי עבור אפילו רגיש עור!

Kiehl's Ultra Facial Cream
Kiehl של אולטרה פנים קרם
Kiehl של אולטרה פנים קרם הוא אהוב על ידי לטיפוח העור חובבי וסלבריטאים כאחד. זהו קרם לחות קל משקל המספק לחות לאורך כל היום והגנה מפני אלמנטים סביבתיים קשים.

סופי נקודות

האביב הוא זמן של חידוש ושינוי, שלך שגרת טיפוח צריך לשקף כי. על ידי התאמת המשטר כולל קל בתחליבים, פילינג טיפולים, הגנה מפני שמש, חימר מסכות, וכפול ניקוי, העור שלך יהיה מצויד ביותר להתמודד עם את התחממות עונות והגדלת לחות.

זכור, את מפתח להשגת ושמירה יפה עור הוא עקביות והתאמה אישי. חייט שלך שגרת טיפוח שלך ספציפי עור סוג וחששות. אם יש לך שמנוני, יבש, שילוב, או עור רגיש, יש מוצרים וטכניקות יכול לעזור לך להשיג שלך לטיפוח העור מטרות באביב הזה!

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום