7 היסודות הטובים ביותר לנסות בשנת 2023

מה באמת עושה את הבסיס הטוב ביותר?

האם זה שאת נראית טבעית עם איפור, או שזה עניין של עמידה בכוח ומראה ללא רבב לאורך כל היום? או האם הבסיס הטוב ביותר מכסה בעדינות אדמומיות תוך שהוא נותן לעור הטבעי שלך לזהור?

ריכזנו את אפשרויות היסודות המובילות שלנו. אתה תמצא את הבסיס המועדף החדש שלך כאן ב- Beauty Affairs, החל מכיסוי שקוף, בקושי יש, ועד לקופסאות פודרה עמידות לאורך זמן.

כיצד לבחור את הבסיס הטוב ביותר

Flat makeup brush with liquid foundation texture swatch on white background

כשזה מגיע לאומנות איפור, בחירת הבסיס המושלם לעור שלך יכולה להיראות מרתיעה - לפחות בהתחלה. קניות עבור הבסיס הטוב ביותר מתחילות בזיהוי איזה סוג עור יש לך, מה שעושה הבדל עצום לסוג ולגימור הבסיס שאתה קונה!

עור שמן יעדיף ללכת עם בסיס בעל גימור מאט. מכיוון שעור שמן יוצר הרבה ברק, עדיף להשתמש בפורמולות שסופגות את עודפי השמן ולא מוסיפות זוהר לעור שלך. לא להיראות מבריק מדי היא אחת הדרכים הטובות ביותר להיראות טבעי עם איפור.

עור רגיל יכול ללבוש בסיס עם גימור סאטן או דמוי עור טבעי. הם לא שמנוניים מדי או יבשים מדי - הקנבס האידיאלי לבסיס.

עור יבש זקוק ללחות נוספת כדי להיראות טבעי עם איפור. אם יש לך עור יבש, קרנות עם גימור זוהר מוסיפים זוהר טבעי מבלי להיראות מבריק מדי.

Elizabeth Arden Ceramide Lift and Firm Foundation SPF15 30ml

Elizabeth Arden Ceramide Lift and Firm Foundation SPF15

בסיס עטור פרסים זה מבית אליזבת ארדן עוצב כדי להזין את העור ולספק כיסוי ללא רבב בפורמולה קורנת וקרם.

לחץ כדי לקנות

הבסיס הטוב ביותר לעור שמן

הבחירה שלנו בשנת 2023 כבסיס האידיאלי לעור שמן היא Dior Forever Clean Matte Foundation. בסיס מאט זה סופג עודפי שמנים, ומבטיח שהעור לעולם לא ייראה שמנוני או מבריק מדי. הנוסחה גם מתנגדת להעברה, כך שהיא נשארת על העור שלך כל היום.

בונוס נוסף לבסיס המאט הזה של Dior הוא ה-SPF המובנה בפורמולה. מרכיבי ה-SPF הופכים את הבסיס הזה לאידיאלי ללבוש ביום ומוסיפים שכבת הגנה נוספת לעור שלך! ל- Dior Forever Clean Matte Foundation יש כיסוי הניתן לבנייה וניתן למרוח אותו על העור בעזרת ידיים, מברשת איפור או ספוג יופי לגימור ללא רבב על העור שנמשך.

Dior Forever Clean Matte Foundation 24h Wear No Transfer 30ml

Dior Forever Clean Matte Foundation

אידיאלי לעור שמן ומעורב, Dior Forever Clean Matte Foundation מותיר את העור עם גימור רך-מט ללא רבב השומר על ייצור השמן. בסיס זה עמיד להעברה פועל לעדן נקבוביות ולעור מושלם הודות למרכיבי טיפוח העור המזינים.

לחץ כדי לקנות

הבסיס הטוב ביותר לעור רגיל

הקרן האייקונית Giorgio Armani Luminous Silk Foundation היא הבחירה שלנו עבור עור רגיל לשנת 2023! הבסיס הנוזלי עטור הפרסים הזה הוא מועדף פולחן ברחבי העולם, ויש לכך סיבה טובה.

משי זוהר מתמזג בקלות בעור הודות לטכנולוגיה המוגנת בפטנט שלא תמצא בשום מקום אחר! Charmeuse Silk, בד אהוב על בית האופנה ארמני, מהווה השראה לנוסחה.

בחרנו את זה בתור הטוב ביותר עבור עור רגיל בגלל מידת השילוב של הפורמולה בקלות. Giorgio Armani קרן משי זוהרת לא נצמדת לשום כתמים יבשים ולא מוסיפה ברק עודף לעור שלך. זהו האיזון המושלם של הוספת כיסוי הניתן לבנייה מבלי להתקלף או להיראות עוגה.

Giorgio Armani Luminous Silk Foundation 30ml

Giorgio Armani Luminous Silk Foundation

בסיס זוהר זה משכלל את העור עם נוסחה קלה לערבב במגוון רחב של גוונים. בהשראת הבדים המשובחים ביותר, בסיס קל משקל עטור פרסים זה תוכנן לתקן ולאחד את גוון העור לעור זוהר באופן מיידי.

לחץ כדי לקנות

הבסיס הטוב ביותר לעור יבש

עור יבש זקוק לבסיס עם נוסחה כדי להגביר את הלחות ולמנוע את הופעת הכתמים היבשים המציקים הללו. הבחירה שלנו?

Dior Forever Skin Glow Clean Radiant Foundation.

הנוסחה המטפחת והלחות הופכת את הבסיס הזה לאידיאלי לעור יבש. הבסיס הזה מבית דיור גם לא מקמצן על כל הדברים הטובים שהבסיס צריך; קל למיזוג, כיסוי ניתן לבנייה ומגוון רחב של גוונים. הנוסחה המועשרת אינה חושפת עור מתקלף, אך עדיין נשארת על העור לאורך כל היום.

Dior Forever Skin Glow Clean Radiant Foundation

Dior Forever Skin Glow Clean Radiant Foundation

אידיאלי לעור רגיל עד יבש, Dior Forever Skin Glow Clean Radiant Foundation מוסיף זוהר גלוי וכיסוי מושלם לעור. נוסחה זו מכסה ללא מאמץ פגמים ומרקם העור, והכל תוך החדרת לחות לעור.

לחץ כדי לקנות

הבסיס הטוב ביותר עבור כל סוגי העור

קרן MAC Face and Body היא בסיס רב תכליתי המועדף באמנות האיפור - במיוחד לתצוגות אופנה ומסלולים. זה נקרא "פנים וגוף" מכיוון שהוא נוצר בתחילה כנוסחה כוללת לשימוש על הגוף לפי הצורך עבור צילומי אופנה והמסלול!

הגרסה העדכנית ביותר של הנוסחה האייקונית הזו היא עמידה למים ונשמרת לאורך זמן על העור, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור כל סוגי העור. MAC פנים & גוף הוא אחת הנוסחאות הטובות ביותר לגרום לעור שלך להיראות טבעי עם איפור. הבסיס הזה שקוף אך ניתן לבנייה כדי להסתיר פגמים קלים למראה ללא רבב אך טבעי.

M.A.C Studio Radiance Face and Body Radiant Sheer Foundation 50ml

MAC Studio Radiance Face and Body

אהוב מזמן על שטיחים אדומים ומסלולים ברחבי העולם, MAC Studio Radiance Face ו-Body Radiant Sheer Foundation מבטיחים לחשוף - ולעולם לא להסתיר - את אתה האמיתי עם גימור שקוף, זוהר, העור שלי אבל טוב יותר.

לחץ כדי לקנות

הקרן הטובה ביותר: ציונים לכבוד

מלבד סוג העור, יש עוד כמה גורמים שאתה רוצה לקחת בחשבון: האם את רוצה להיראות טבעי עם איפור, או שאת מעדיפה מראה בעל כיסוי מלא? האם את צריכה את האיפור שלך כדי להישאר במקום כל היום?

מה לגבי אם אתה מעדיף פודרה בסיס?

ריכזנו את שני היסודות הטובים ביותר שלנו שראויים לציון כבוד עבור כוח השהייה ממושך, קלות השימוש ויתרונות טיפוח העור.

הקרן הטובה ביותר ללבוש ארוך

נוסחה כדי להתמזג על העור ולהישאר שם, קרן Giorgio Armani Power Fabric+ Full Coverage Liquid Foundation אף פעם לא אכזבה בכל הנוגע לכיסוי גבוה וללבוש ארוך. הבסיס הזה בעל כיסוי מלא הוא קל משקל באופן מפתיע, יוצר קנבס ללא רבב ומכסה פגמים בנוסחה הניתנת לשילוב בקלות, בגימור מט.

Giorgio Armani Power Fabric+ Full Coverage Liquid Foundation SPF20 30mlGiorgio Armani Power Fabric+ בסיס נוזלי כיסוי מלא

Giorgio Armani Power Fabric+ Full Coverage Liquid Foundation SPF20 הוא בסיס מט לכיסוי מלא. בהשראת המשי המשובח ביותר, התוספת החדשה ביותר לטווח הבסיס של בד הכוח מחזיקה עד 24 שעות ומספקת נוחות לאורך כל היום עם הנוסחה הקלה והלא מייבשת שלה.

הקרן הטובה ביותר למתחילים בתחום היופי

כשזה מגיע למריחת בסיס ללא מהומה, אתה לא יכול להשתבש עם פודרה. יסודות אבקה מתמזגים בקלות על העור שלך עם מברשת רכה, ומעניקים תערובת מושלמת של כיסוי ואפקטים מחטיאים. אבקות גם פחות נוטות לפסים כמו קרנות נוזליות - מושלמות לאלו החדשים שמתעסקים באיפור בעצמם.

ההמלצה שלנו? MAC Studio Fix Powder. זמין במגוון עצום של גוונים, הוא אידיאלי לכל גווני וסוגי העור.

M.A.C Studio Fix Powder Plus Foundation 15g

קרן MAC Studio Fix Powder Plus

פודרה ובסיס חד-שלבי המעניקים לעור גימור חלק ואחיד במיוחד עם כיסוי לבנייה בינוני עד מלא, במרקם קטיפתי המאפשר לעור לנשום.

לחץ כדי לקנות

כיצד לבחור את הבסיס הנכון: טיפים מרכזיים

הבסיס הטוב ביותר עבורך תלוי קודם כל בסוג העור שלך. עור שמן יעדיף גימור מאט כדי להימנע ממראה מבריק במיוחד, בעוד שבעלי עור יבש יעדיפו גימור מטומטם. קל יותר למזג בסיס אבקה על העור בהשוואה לנוזל - אז מי שחדש באיפור עשוי להעדיף גימור בסיס פודרה.

מוצרים שהוזכרו:

  • Elizabeth Arden Ceramide Lift and Firm Foundation SPF15
  • Dior Forever Clean Matte Foundation
  • קרן משי זוהר של ג'ורג'יו ארמני
  • Dior Forever Skin Glow Clean Radiant Foundation
  • MAC Studio Radiance פנים וגוף
  • ג'ורג'יו ארמני פאוור בד+ בסיס נוזלי כיסוי מלא
  • MAC Studio Fix Powder Plus Foundation
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום