5 הקונסילרים הטובים ביותר לנסות בשנת 2023

עכשיו, לאחר שסידרנו את הבסיס, זה עובר לשלב הבא: קונסילר[_0127.5_0]

יסודות וקונסילרים הם הצמד המושלם ליצירת בסיס ללא רבב. נמרח על (או מתחת לבסיס שלך), קונסילר מכסה עיגולים שחורים, צלקות אקנה ופגמים גלויים אחרים.

אם אתה בוחר בקונסילר נוזלי לחות, קונסילר קרם מאט - או משהו באמצע - תלוי בסוג העור שלך ובמקום שבו אתה מסתיר. לדוגמה, אם כיסוי עיגולים כהים הוא הדאגה שלך, מרקם שעווה סמיך ישפר קמטים עדינים - גם אם הוא מכסה את העיגולים הכהים. 

כך תבחרו את הקונסילר הטוב ביותר עבור מתחת לעיניים ועוד.

מהו הקונסילר הטוב ביותר עבורי?

Woman looking up while under eye concealer is applied

בחירת יסודות וקונסילרים די דומה - יש כמה דברים שכדאי לזכור על 1_7.

מצא את התאמת גוון הקונסילר המושלם שלך

ראשית, תרצה אחד שיתאים בצורה מושלמת לגוון העור שלך! אם אתה רוצה להדגיש את העור שלך ולקבוע את העיצוב, קנה גוונים בהירים וכהים מעט יותר - עם זאת, אין להשתמש בגוונים אלה כדי להסתיר פגמים או כתמים כהים. 

רוב מותגי האיפור היוקרתיים פשוט נותנים לקונסילרים וליסודות את אותו השם או אותו מספר. עם זאת, להתאמה המדויקת ביותר, אנו מציעים דוגמית קטנה לאורך קו הלסת שלך. זה הרבה יותר מדויק משימוש בגב היד שלך, שלעתים קרובות יכול להיות הרבה יותר כהה או בהיר מהפנים שלך!

מהו הכיסוי המועדף עליך?

אני יודע מה אתה חושב - האם לא כל קונסילר צריך להיות כיסוי מלא? 

לא בהכרח. 

יש המעדיפים מוצר כיסוי שקוף יותר כדי לטשטש בעדינות את המרקם במקום נוסחה שמכסה את העור בכיסוי מלא. מוצר שקוף יותר נוטה גם למרכיבים מטפחים יותר, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אזורים יבשים של עור דק יותר. לדוגמה, קונסילר מתחת לעיניים יעניק לחות לעור ויעניק כיסוי בו זמנית.

קונסילר שניתן לבנות עד לכיסוי מלא הוא אידיאלי לכיסוי כתמים כהים, אקנה וסוגים אחרים של פיגמנטציה לעור ללא רבב.

גימור מט, סאטן או קורן?

באופן אידיאלי, יסודות וקונסילרים בשימוש יחד צריכים להיות בעלי אותו גימור. קונסילר בגימור זוהר הנמרח על עור מאט עשוי למשוך תשומת לב לפגמי עור במקום להסתיר אותם!

לאורך חיים רב יותר - במיוחד על עור שמן ומעורב - מאט הוא אחד הגימורים הטובים ביותר. לקונסילר בגימור סאטן יש מראה דמוי עור, מושלם לימי איפור מינימליים.

קונסילר בגימור זוהר מוסיף זוהר מטומטם ומתאים לשימוש על סוגי עור רגיל עד יבש.

כיצד למרוח קונסילר

יש לך שלוש אפשרויות עיקריות: מברשת קונסילר, ספוגית איפור או הידיים.

מברשת קונסילר היא הטובה ביותר לספק כיסוי מלא. חלקם מעוצבים עם קצה קטן ומדויק המושלם לטכניקה הנקראת 'הסתרת נקודה'. 

טכניקה זו משמשת מאפרים כדי למרוח קונסילר בעל כיסוי גבוה על אזורים שזקוקים לו למראה סופר-חסר רבב מבלי לכסות לחלוטין את הממד הטבעי של העור שלך.

שימוש בספוג איפור הוא אחת הדרכים הפשוטות ביותר למזג בקלות קונסילר מתחת לעיניים. הם אידיאליים לפיזור הפיגמנט בשכבה אחידה, ומכסים ביעילות צלליות כהות מתחת לעיניים. ספוג איפור יכול גם להסתיר אזורים גדולים יותר בפנים, אבל טכניקת מריחה זו אינה מעניקה כיסוי מלא.

הטכניקה האחרונה - שימוש בידיים - פופולרית באופן מפתיע בקרב אמני איפור בגלל קבלת מראה זוהר ומעורב באופן טבעי. החמימות מהאצבעות והפנים שלך עוזרת לקונסילר להימס לתוך העור שלך, וליצור גימור ללא רבב אך עם כיסוי מלא. 

בחירות קונסילר מובילות בשנת 2023

קנה את הקונסילר הטוב ביותר באוסטרליה עם הבחירות המובילות שלנו מ- Beauty Affairs. ריכזנו את הבחירות הטובות ביותר שלנו בכל הפורמולות, מקונסילר סטיק ועד לנוזל. 

הקונסילר הטוב ביותר מתחת לעיניים

אנחנו חושבים שהבחירה הטובה ביותר להבהרת כהות מתחת לעיניים היא דיור קלת המשקל והלחות הזו. Dior Forever Skin Correct מנוסח עם נוגדי חמצון למיקוד והבהרת עיגולים כהים למראה קורן טבעי. 

פשוט החלק אל אזורי היעד לפני התמזגות בעור לגימור מעודן. טיפ יופי מוביל: תן לכל קונסילר להתחמם על העור לפני שתנסה למזג אותו. זה מבטיח מעטה חלקה של כיסוי, ומונע מהקונסילר להתמקם בקמטים.

Dior Forever Skin Correct ספוג בנוגדי חמצון מטפחי עור כדי להגן ולטפל בעור לקבלת זוהר טבעי - גם כשאתה לא לובש אותו. קונסילר נוזלי זה אידיאלי לכל סוגי העור.

הקונסילר הטוב ביותר לפיגמנטציה

כיסוי פיגמנטציה כהה כגון סימני פוסט אקנה או מלזמה דורש כיסוי מלא. קונסילרים קרם הם הבחירה שלנו לכיסוי מלא של כל כתמים כהים ופגמים - וזה מבית INIKA Organic אינו יוצא מן הכלל.

קונסילר בעל כיסוי מלא זה מאושר על ידי רופא עור, מה שהופך אותו לאידיאלי אפילו לעור הרגיש והנוטה לאדמומיות. מערבבים אותו לתוך העור בעזרת אצבעות או מברשת קונסילר לכיסוי מלא לאורך זמן!

הקונסילר האורגני לכיסוי מלא של INIKA כולל חומרים בוטניים מחליקים ומחליקים, עמוסים בוויטמין E מעשיר. שמן זרעי חמניות עשיר בנוגדי חמצון משולב עם שמן שקדים מתוקים וחמאת שיאה מרככים במיוחד כדי להילחם בבעיות עור ולעזור לשמור על לחות ללחות לאורך זמן.

הטוב ביותר להסתרת מרקם

הקונסילר המטשטש הזה של המותג האוסטרלי Vani-T אידיאלי להסתרת מרקם והסתרת פגמים בעור. נוסחת הקונסילר הנוזלית המגוונת משתלבת ללא מאמץ מתחת לעיניים כדי להסתיר עיגולים שחורים. הוא מושלם גם לעיצוב קונטור והדגשה, הודות למגוון הרחב של גוונים המתאימים לכל גווני העור.

לקונסילר Vani-T Instant Blur HD יש נוסחה אדפטיבית שיושבת כמו עור שני לאחר שהשתלב למראה איפור מוגמר ללא רבב. 

קונסילר Instant Blur HD מעניק כיסוי מוברש שנמשך כל היום מבלי להתקמט או להתמקם בקמטוטים או נקבוביות. הנוסחה הקרמית ועמידה לזיעה תעשה את הקסם שלה כדי למחוק באופן מיידי את המראה של עיגולים שחורים, פגמים ואדמומיות. 

קונסילר Sheer הטוב ביותר

למי שרוצה רק כמות עצומה של כיסוי מושלם לעור, הקונסילר הטבעי הזה מ-INIKA הוא מה שהיינו מציעים. INIKA אורגני קונסילר Sheer Coverage Coverage מכסה קלות אדמומיות וכתמים, ועדיין נותן לעור שלך 1] 2 זוהר טבעי.[5]

ממוקם בשפופרת ביו-שרף ניתנת למחזור שמקורו בקנה סוכר, INIKA Organic Sheer Coverage Concealer מאזן את גוון העור ומבהיר את גוון העור עם מינרלים טהורים, מחזירי אור, מסתיר סימני הזדקנות ועייפות.

הקונסילר הנוזלי הטבעי והאורגני הזה ייפרד מפגמים, עיגולים שחורים, אדמומיות ופיגמנטציה. הנוסחה של INIKA אורגני Sheer Coverage Concealer מסווה פגמים מבלי להתקמט או להתקלקל תוך הזנת העור עם תמציות בוטניות.

הקונסילר הטוב ביותר לעור בוגר

הקונסילר הקרמי אך חסר המשקל הזה מ-La Mer משופע במרכיבי היוקרה של מותג האנטי-קלות Miracle. מוצר האיפור המעוצב בקפידה מושלם להחלקה עדינה על העור ושילוב עם אצבע לכיסוי צעיר וצעיר. 

היתרונות האנטי-אייג'ינג של La Mer The Concealer עוזרים לשמור על מראה עור זוהר וצעיר - גם כאשר אינך מתאפרת!

העניק לעור שלך כיסוי מלא וניתן לתערובת בפורמולה מחוזקת במיטב טיפוח העור אנטי אייג'ינג מבית La Mer. 

הקונסילרים הטובים ביותר באוסטרליה: השורה התחתונה

לקנות את הקונסילר המתאים לעור שלך היא קלה להפליא ברגע שאתה יודע מה אתה מחפש. אנו מקווים שעצות היופי הללו כיצד לבחור וכיצד למרוח קונסילר עזרו לך לעשות סדר בענייני היופי שלך!

מוצרים שהוזכרו:

  • Dior Forever Skin Correct
  • קונסילר כיסוי מלא של INIKA
  • VANI-T Instant Blur HD קונסילר
  • קונסילר כיסוי שקוף אורגני של INIKA
  • לה מר הקונסילר
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום