אתה מה שאתה אוכל: הדיאטה הטובה ביותר לעור ושיער בריאים

כשזה מגיע לעזור לעור שלך להיראות במיטבו, אתה יכול לעשות יותר מאשר רק להשתמש במוצרי טיפוח מדהימים (אם כי זה בהחלט עוזר)! 

האם יש דיאטה טובה לעור בריא? ובכן, לא בצורה שאתה חושב בדרך כלל על דיאטה! התזונה הטובה ביותר לעור שלך כוללת אכילת רכיבי תזונה נכונים המצויים בפירות טריים, ירקות, חלבונים וקטניות התומכים בבריאות העור האופטימלית.

אתה לא צריך ללכת על דיאטה נמנעת ומגבילה מבחינה תזונתית לעור ושיער יפים - למעשה, אכילה נכונה לתמוך בזוהר בריא כרוכה באכילה מזון בריא ומלא שמכיל בדיוק את מה שהעור שלך צריך!

כשזה מגיע לזה, המולקולות במזון שהכי נוטות לעזור לנו הן נוגדי חמצון, חומצות שומן וסוגי החלבונים הנכונים - זה כולל קולגן, אגב! המשך לקרוא כדי לגלות אילו חומרים מזינים אתה צריך כדי ליצור את התזונה הטובה ביותר לעור שלך.

Young woman posing with clean fresh skin

מה יש ב-המזונות הטובים ביותר לעור בריא?[_0127_5]

הדבר הגדול בדיאטת האידיאלית לעור ושיער יפים הוא שיש כל כך הרבה מזונות בחוץ שבאמת מועילים לעור שלך. אתה לא צריך לחפש קשה כדי למצוא את המזון הנכון שיספק לעור שלך חומרים מזינים חיוניים, ויחזק אותו מבפנים החוצה לזוהר טבעי. שלושה מהדברים החשובים ביותר שתוכל לכלול ב-תוכנית הדיאטה שלך לעור זוהר הם:

  • חומצות שומן
  • נוגדי חמצון
  • קולגן

נוגדי חמצון

כל דיאטה לעור בריא כוללת שפע של פירות וירקות טריים - מסיבה טובה. אכילת הירוקים ומגוון הפירות הטריים מוודאת שתקבל מגוון רחב של נוגדי חמצון ממקורות שונים - הנפוץ ביותר הוא ויטמין C בפירות הדר. , קיווי, תותים ועוד. 

הדיאטה הטובה ביותר לעור שלך כוללת נוגדי חמצון אחד [1_2] ממקור אחד [5_2][5_0][5_0][5_0][5_0][5_0][5_0][5_0] יותר מ-1_2_0] מ-1_2_1 ]ויטמין C מדהים לעור מבפנים ומבחוץ, חשוב להסתכל על נוגדי חמצון אחרים כגון בטא קרוטן וליקופן. אלה מעניקים לירקות כתומים ואדומים בהירים את צבעיהם העשירים וניתן למצוא אותם בבטטות, גזר, עגבניות ופפאיה. כלל אצבע כללי הוא שככל שירק או פרי בעלי צבע עז יותר, כך יש יותר בטא-קרוטן!

היתרון העיקרי של אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון לעור בריא הוא שהם עוזרים להפחית את ההשפעות של מתח חמצוני הגורם לקמטים. לחץ חמצוני יכול להופיע על העור כקמטוטים וקמטים מוקדמים, אובדן קולגן והיפרפיגמנטציה. על ידי הקפדה על הכללת שפע של נוגדי חמצון טבעיים בתוכנית הדיאטה שלך לעור זוהר, העור שלך יזהר מבפנים החוצה!

L'occitane immortelle divine serumL'Occitane Immortelle Divine Serum
נוגדי חמצון עובדים מצוין ב-גם העור שלך - הסרום הזה המופעל באמצעות ויטמין C מבית L'Occitane עובד קשה כדי להזין את העור ולהדוף את סימני ההזדקנות.

חומצות שומן

חומצות שומן, כלומר שומנים טובים, ממלאות תפקיד חיוני בתזונה לעור בריא. הסוג שתרצה לשלב ברשימת מזונות לעור בריא נקראים אומגה 3 במגוון עצום של חומצות שומן וניתן למצוא אותם מקורות מזון - הן על בסיס צמחי והן על בסיס בעלי חיים - כך שאין שום סיבה שהעור שלך צריך לפספס את הרכיב התזונתי הפנטסטי הזה לעור שלך.

מחקרים מצאו שאחת הדרכים הבולטות ביותר שבהן אומגה 3 מועילה לעור היא על ידי תמיכה במחסום הלחות של העור שלך. אם יש לך מספיק אומגה 3, העור שלך יכול לחזק את עצמו טוב יותר מפני גורמי לחץ חיצוניים, מה שיוביל פחות גירוי ויותר זוהר.

סיבה נוספת מדוע אומגה 3 חיונית בתזונה לעור ושיער יפים היא בזכות יכולתם להפחית דלקת - בין אם היא נגרמת על ידי אומגה אקנה, מחקרים -3s הצליחו להקל על דלקת ואי נוחות הקשורים לשניהם עבור עור חלק ובריא יותר מבפנים.

מקורות לאומגה 3 כוללים דגים - לא רק דגים שמנים! - כמו גם זרעי פשתן, אבוקדו, זרעי צ'יה ואגוזי מלך. 

Omorovicza Miracle Facial OilOmorovicza Miracle Facial Oil
חומצות שומן בשמנים צמחיים טבעיים מיטיבות לעור שלך גם מבחוץ - שמן הפנים Omorovicza Miracle עמוס בחומצות שומן טבעיות המעניקות לחות ומאזנות את העור.

קולגן

אין דיאטה לעור ושיער יפים אינה מושלמת ללא [7_0_1][5_1][2_0] קולגן [5_1][2_0] בקולגן להשלים או לאכול מזונות עשירים בקולגן, זהו חלבון אחד שאתה לא יכול לפספס כשזה מגיע לעור שלך להיראות הכי טוב שהוא יכול!

מחקרים מצאו שבהשוואה לקבוצת המחקר הפלסבו, למשתתפים שהוסיפו או צרכו קולגן כמעט תמיד היו יותר עור אלסטי, עור מוצק יותר ועור בעל לחות יותר בהשוואה. 

רוב החלבונים הם מקורות טבעיים לקולגן, עם זאת, כדי להבטיח שאתה מקבל את הכמות הנכונה בכל יום - בדיוק כמו טיפוח העור, עקביות היא המפתח - תוסף קולגן עשוי להיות האפשרות הטובה יותר כחלק מ[ _0127_5_0]תוכנית דיאטה לעור זוהר.

Sisley Collagen & Woodmallow Night Creamקרם לילה סיסלי עם קולגן & amp; וודמאלו
קולגן מהווה קרם לחות מעולה, נועל לחות חיונית לעור רך יותר בן לילה בנוסחה זו מבית סיסלי. 

טיפים לשמירה על דיאטה לעור בריא

תוכנית הדיאטה הטובה ביותר לעור זוהר אינה מגבילה - היא פשוט מתחייבת לאכול יותר מהמזונות שמזין את השיער והעור שלך מבפנים. לוודא שאתה מקבל מספיק חלבון, אומגה 3 ונוגדי חמצון יעזור לך לעזור לעור שלך מבפנים החוצה כמיטב יכולתך.

שתייה מרובה של מים עשויה לעזור גם כן - על ידי הבטחה שהגוף שלך מעבד הכל כראוי מוודא שהגוף שלך עושה שימוש בכל מיקרוגרם של חומרים מזינים לעור זוהר. אכילה טובה לעור בריא גם מוודאת ששגרת הטיפוח שלך ממצה את מלוא הפוטנציאל שלה ועוזרת לך בדרך לסדר את ענייני היופי שלך ולהגיע ליעדי העור שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis

או, אם אתה עדיין מנסה להרכיב שגרת טיפוח, נסה את ניתוח העור שלנו  - תקבל שגרה המותאמת בדיוק לסוג העור שלך או את ההמלצות הטובות ביותר שלנו כדי לעזור לך להגיע ליעדי העור שלך![_0127_5_1 ]

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום