101 יופי: חמאת גוף vs. קרם לעומת שמן: מה הכי טוב?

כשמדובר בהפיכת העור על שאר הגוף שלך מרגיש מדהים, אתה די מפונק עבור תחליפי גוף, לחמי גוף, שמנים גוף הם כל המוצרים שאתה צריך לשקול שיש stash היופי שלך כדי להבטיח העור שלך נראה מדהים מלמעלה עד הבוהן. הנה העליון שלנו טיפול גוף טיפים לבחירת קרם לחות מתאים לגוף שלך ואיך להשיג את המירב מהם!

מוצרי טיפוח הגוף: מה ההבדל?

כשאתה חושב על קרם לחות גוף יש שלושה סוגים עיקריים שבדרך כלל באים בראש-נכון? קרם גוף (אשר כולל באופן טכני קרמים), חמאת גוף ושמנים גוף. אבל אם כולם אמורים לעזור עם אותו הדבר-לחות עור-מה הופך אותם שונה אחד מהשני? לא לדאוג-יש לנו תשובות לכל השאלות שלך!

Clarins Extra Firming Body Cream Product Image on White Backgroundקרם גוף אקסטרה-מיצוק של קלרינס
קרם גוף אנטי אייג 'ינג זה עוזר לעור מוצק, באופן מיידי החלקה על עור רך, מגע.

מה עושה קרם טיפוח גוף טוב?

קרם גוף הוא אופציה בטוחה שנוטה לעשות את הטריק לעור של כולם-אפשר גם לראות אותם קוראים חלבי גוף, טקסטורות חלבי שפשוט שוקעים לתוך העור שלך. אושר! מה מגדיר נוסחה קרם גוף מלבד חמאת גוף או שמן הוא שקרם הוא טכנית תחליב.

כל זה אומר שזה תערובת של מרכיבים מבוססי מים ומרכיבים מבוססי שמן. חלק מהמרכיבים האהובים עלינו על בסיס מים גליצרין ו חומצה היאלורונית , שניהם מדהימים מזהמים המסייעים למשוך מים לעור שלך להגביר את הידרציה.

L'Occitane Rose Body Milk product image on white backgroundL'Occitane עלה גוף חלב
ריחני ורדים צרפתים, זה חלב גוף קל לחות העור ומוסיף מגע של ניחוח.

מרכיבים מבוססי שמן בדרך כלל מתייחסים לשמנים צמחיים, כמו שמן שקדים מתוק וחמאת שיאה, אבל יכולים גם להתייחס מרכיבים מבוססי שומנים שמקורם בשמנים שלמים ואלכוהוליסטים שומניים. תערובת של שני סוגים אלה של מרכיבים יחד באופן מושלם לחות עור יבש, ריכוך מיידי ומיזוג אותו לזרוח.

עם זאת, בהתאם לעור האישי שלך, שגרת טיפול הגוף בבית, כי יש רק קרם גוף לא יכול להיות מספיק-אם אתה מוצא את העור שלך הוא עדיין קצת יותר יבש (ושיסר), אפילו עם קרם גוף, זה יכול להיות זמן לעבור מקרם טיפול גוף לחמאת הגוף.

מה עושה חמאת הגוף?

אם אתה תוהה מה קובע גוף חמאה או גוף קרם מלבד גוף קרם, את עיקרי רמז הוא במרקם. חמאת הגוף הרבה יותר עבה עם מרקם שמנת ומפנק שלוקח עוד קצת יותר זמן לשקוע לתוך העור שלך.

למה? הסיבה לכך היא כי הלחות הכבדות והקרמית האלה יש עוד כמה שומנים וחומרי גלם מבוססי שמן שנוספו לנוסחה, תחושת לחות לעור שלך.

Vine Vera Intensive Shea Body Butter product image on white backgroundגפן ורה חמאת שיאה אינטנסיבית
קרם לחות גוף אולטרה-קרמי זה נטען בחמאת חמאת שיאה טיפוח העור לעור רך ובריא.

כשמדובר שגרת טיפול הגוף שלך בבית, קרם גוף הוא מוצר כוכב להוסיף-במיוחד לחורף! אלה לחות כבדים יותר אלה מושלמים לעצירת עור יבש במסלולים, להיפטר עור אפר ומבטיח לעור שלך יש זוהר-לא משנה את הטמפרטורה.

עם זאת, כמה סוגי עור צריכים את התותחים הגדולים-וכאן נכנס שמן לטיפול בגופו.

למה להשתמש בשמן גוף?

שמנים גוף הם למעשה, שמנים טהורים המיועדים לשימוש על הגוף שלך. הם עושים שמן עיסוי נהדר, דרך אגב! אם אתם מתמודדים עם עור יבש ברצינות על גופכם, או רוצים להגן על העור מפני כל מזג אוויר יבש, קר, שמן גוף עשוי להיות הדרך ללכת.

זוכר איך אמרנו ששמן הגוף עובד כמו מבסכינים ו מנהגים ? שמן טיפוח הגוף הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור העור שלך להחזיק על כל הידרציה חיונית, כמו גם לחזק את העור מפני הידרציה אובדן יובש.

שמנים צמחיים טבעיים יוצרים מחסום אשר שומר לחות לחות כמו panthenol וגליצרין בעור שלך ומוודא כי כל מים שהם מביאים לאפידרמיס-השכבה העליונה של העור-נשארת שם.

L'Occitane Shea Fabulous Body Oil product image on white backgroundL'ocitane shea שמן נהדר
לנעול לחות חיונית לעור שלך עם שמן גוף מבוסס חמאת שיאה מ l'occitane.

עם זאת, שימוש בשמנים טבעיים יכול להיות חרב כפולה-כוח העל שלהם של שמירה על כל זה לחות בעור שלך הוא רק טוב כמו כמה לחות יש להתחיל עם. בעיקרון, אם שמים את כל הטוב של שמן גוף על עור יבש, אתה לא הולך לקבל כמה תועלת לעומת לשים טיפוח הגוף שמן על העור כבר מלא הידרציה.

הפתרון? נעילה של הגוף האהוב עליך קל משקל עם שמן הגוף-זה אומר שאתה מקבל את כל היתרונות של hydrating, חומרים קלים קרם הגוף האהוב עליך, מגביר אותם עם שמן טיפוח הגוף, כך שהעור נשאר לחות ומלח-לא יותר עור אפר!

L'Occitane Almond Delightful Body Balm product image on white backgroundL'Occitane שקדים מענג גוף מזור
שמן שקדים חבילות אגרוף-וזה מה שהופך את הגוף הזה לזור מ l'occitane כזה מטפח, מנחם לחות.

אם אתה עדיין מנסה ליצור את שגרת טיפוח מושלמת-עבור הפנים שלך, כלומר-נסה את חידון skincare שלנו! תקבלו תוצאה מותאמת אישית לסוג העור והדאגות שלכם.

Beauty Affairs Skin Routine Quiz

המוצרים שהוזכרו:

  • קרם גוף מבהיר במיוחד-קרם גוף
  • חלב עלה ללקוקוס
  • גפן ורה חמאת שיאה אינטנסיבית
  • l'ocitane shea שמן נהדר
  • לוריאל שקדים מענג גוף מענג
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום