איך לקבל עור חלק יותר: 5 מרכיבים טיפוח העור הטוב ביותר

עור חלק-זה נשמע כמו מטרה בלתי אפשרית, אבל להחליק מרקם העור שנגרם על ידי יובש וגודש קל יותר ממה שאתה חושב. חלק, אפילו העור קורה כאשר יש לך את האיזון המושלם של מרכיבי העור הנכונים שמתכנסים יחד כדי להפוך את העור שלך לחלק.

מה אתה צריך עבור עור חלק יותר?

לדעת איך לקבל עור חלק יותר מתחיל לדעת מה העור שלך צריך לקרות על מנת להפוך חלק. מתכון חלק, גם לעור יש שני רכיבים קריטיים: קבוע קילוף ללא גבולות.

איך לקבל עור חלק ונקבוביות קטנות באופן טבעי מתחיל עם קילוף-צעד העור חיוני זה חוצץ משם תאי עור מתים תאי עור מתים כי קרינה משעממת ולבלוק נקבוביות. מחקרים מצאו כי פילינג רגיל משפיע על מחזור התא של העור שלך, אשר בתורו מוביל יותר עור מלוטש וחלק . בזמן שאתה יכול ללכת עם קילוף פיזי או כימי עבור הצעד הזה, אנו ממליצים מאוד להשתמש קילוף כימי-זה פשוט הרבה יותר יעיל בקבלת העבודה!

La Prairie Mineral Facial Exfoliator Product imageon white backgroundפילינג פנים מינרלי של La Prairie Cellular
אם אתה לא בטוח לגבי פילינג חומצות, זה עדין אך יעיל פנים לשפשף לה ערבה הוא אידיאלי עבור ליטוש עור מתים חלקה, ללא רבב זוהר.

החלק השני למתכון הזה הוא הידרציה-ואני מתכוון אינטנסיבי, הידרציה ארוכה. כשהעור שלך הוא רטוב לחלוטין, הוא נשאב מלא מים. זה אומר שזה ממלא כל שורות וקמטוטים, וגם את כל יובש פוטנציאלי שיכול לבוא יחד עם קילוף רגיל.

בזמן קילוף מאוד היתרונות של העור ומרקם על ידי ליטוש תאי עור מתים, תהליך זה הופך את העור באופן זמני קצת יותר נוטה לאובדן הידרציה, מה שהופך שימוש בחומרי טיפוח לחות חיוניים לאחר קילוף.

Lancome hydra zen nuit night cream product image on white backgroundלילה קרם לחות זן הלילה
קרם לחות הלילה משתמש בכוחו של קרמיד עם גליצרין וחומצה היאלורונית לעור חלק וללחות.

5 מרכיבים טיפוח העור הטוב ביותר עבור חלק, אפילו עור

אז עכשיו שאנחנו יודעים את שני המרכיבים החיוניים איך לקבל עור חלק בבית, הנה העליון שלנו 5 מרכיבים שיעזרו לעור להגיע לשם. חלק, אפילו העור הוא רק שגרת טיפוח משם!

חומצות פילינג

כשזה מגיע להחליק באופן מיידי את העור, אין קבוצה של מרכיבים skincare שעושה את זה טוב יותר חומצות פילינג . איך לקבל עור חלק יותר באופן טבעי ביסודו מתחיל עם מולקולות קטנות שימושיות אלה! איאה, bahas, ו-pas כל נופל תחת הקטגוריה הזו.

חומצות פילינג יכולות לשחרר בעדינות את הדבק שמחזיק כל תאי עור מתים על פני העור שלך, באופן מיידי נותן לך תחושה של חלקות. סוגים מסוימים של חומצות פילינג כגון חומצה סליצילית טובים במיוחד להחלקת מרקם העור הנגרם על ידי גודש.

למה?

חומצה סליצילית יש יתרון ייחודי על פני כל חומצות אחרות של להיות מסיס בשמן. זה אומר זה מטרות כל דבר שהוא החלב מבוסס על העור שלך-כולל נקודות שחורות וסוגים אחרים של גודש שנוצרות של תערובת של מוקשה החלב ותאי עור מתים.

SK-II facial treatment clear lotion beauty affairsתחליב שקוף לטיפול פנים SK-II
מדגם זמין!
תמצית קילוף זה מן SK-II משתמשת בכוח של aas ו bas לעור חלק, ברור קריסטל.

קרמידס

אלה מולקולות גיבורי על הם בטח יש לכל מי שרוצה לדעת איך לקבל עור חלק יותר! הם נהדרים לכל סוגי העור ועבודה קשה לתת לעור שלך זוהר רציני. קרמידס הם קריטיים לעזור לקבל עור חלק יותר, רך יותר-הנה איך.

המולקולות מבוססות השומנים האלה מושלמות למילוי בפערים המיקרוסקופיים בין תאי העור שלכם, מייצרות את העור שלכם באופן מיידי ומרגיש הרבה יותר חלק. עם זאת, זו לא הדרך היחידה ceramides לעזור לך לקבל חלק, אפילו עור! על ידי ביצוע זה חיוני פונקציה של מילוי אלה פערים זעירים, סרמידים לעזור שלך עור להחזיק הידרציה.

זוכר איך אמרנו הידרציה היא חיונית לעור חלק, זוהר? Ceramides הם אחד מאותם צעדים נוספים שיקחו את העור משעממים ודבש כדי סופר חלקים בגלל איך הוא מגביר את תפקוד מחסום העור שלך, להגדיל את היכולת של העור שלך להחזיק על הידרציה סופר חיונית.

elizabeth arden advanced ceramide daily capsules product image on white backgroundאליזבט דן קפסולות יומיות מתקדמות
קפסולות ceramide חזק מ-elizבת קרדן לעזור חלקה מרקם העור ולתמיכה בתפקוד מחסום העור בריא.

מזהמים

אנחנו לא יכולים לדבר על לחות העור מבלי להעלות את מזהמים! קבוצה זו של מרכיבים רבים (וגם) האהובים עליכם, כגון חומצה היאלורונית, גליצרין, דבש ופנתנול. הסיבה אנחנו אוהבים מזהמים כדי להיות חלק, אפילו העור הוא בגלל תפקידם המכריע של לחות העור.

עור מיובש באופן מיידי משפר את המרקם של העור על ידי מילוי זמנית קווים וקמטים עדינים, מחליק את הקווים האלה לעור שמנקים, ללא רבב. Humectants גם עוזרים לשחזר כל הידרציה שאבדה בשל קילוף, לוקח את זה חלק, אני-פשוט-קילוף תחושה של קילוף לרמה הבאה.

clinique moisture surge intense skin fortifying hydrator product image on white backgroundClinique Moisture Surge Intense Skin Forifying Hydrator
זה אולטרה-לחות, אך קל משקל מנעולי קליניק בלחות לעור חלק ואפילו העור.

שמנים פנים

כמו קרמידים, שמנים פנים יש תפקיד לשחק כשמדובר נעילת מים לתוך האפידרמיס-השכבה העליונה של העור. איך לקבל עור חלק יותר טבעי הוא סופר פשוט עם שמנים פנים! שמנים עובדים כמאגרים, מניעת אובדן מים טרנס-אפידרמיס (tewl) לגרום ליובש ולהתייבשות, מה שמוביל לפתיתי העור וקמטים מוגזמים.

שמנים גם מסוגלים לרכך ceramides דמויי העור, הם יכולים לעבור בפערים מיקרוסקופיים הקטנים בין קרטינוציטים שלך (תאי העור) כדי להפוך את העור שלך מרגיש ללא רבב ואתה ניחש אותו-חלק ואפילו!

guerlain abeille royale youth watery oil product image on white backgroundשמן מימי של Guerlain Abeille Royale Youth Watery Oil
מדגם זמין!
שמן זה קל, אנטי-הזדקנות הוא מושלם לשמירה על העור, רך, וחלק.

רטינול

אוקיי, אז טכנית זה לא קילוף-אבל retinols לפעול בצורה דומה על העור שלך כמו חומצות פילינג זה שהזכרתי לעיל. כשמדובר איך לקבל עור חלק בבית, retinol לא צריך להתעלם! מוצרים לטיפוח העור עם רטינול מצוינים זרוז שלך עור תא מחזור, אשר, כמו אנחנו כבר יודעים, הוא חלק עצום של מה שהופך את העור נראה חלק יותר מעודן יותר.

עם זאת, רטינול יש קצת יותר של תקופת התאמה, במיוחד לעומת exfolants כימיים! כשמדובר רטינול ופילינג כימי, עדיף לבחור רק אחד ללכת איתו מאשר ללכת עם שניהם-אז לבחור רק אחד ממפעיל עור מדהים כדי להתמודד עם מרקם העור שלך!

Elizabeth arden retinol ceramide capsules product image on white backgroundאליזבת ארדן רטינול סרמיד קפסולות קו מחיקת סרום לילה
קפסולות שילוב אלה מכילים רטינול וceramides כדי לשמור על העור נראה ללא רבב וחלק.

איך לקבל עור חלק יותר: טיפים & טריקים

עכשיו שאנחנו יודעים אילו מרכיבים לעזור לנו במסע שלנו לכיוון סופר חלק, כמעט חסר, הנה הטיפים הטובים ביותר שלנו להגיע לשם!

1) מתחייב לפעילים שלך
אם אתה בוחר ללכת עם חומצות רטינול או חומצות פילינג כמרכיב מפתח העור-החלקת, חשוב להישאר רק עם אחד כדי למנוע גירוי מיותר לעור שלך-וזו בעיה אחרת שצריך לבזבז זמן לתקן.

2) להתחיל לאט
כשמדובר בלהביא עור חלק לתינוק-תחת עור חלק, אתם אולי חושבים שהדבר הטוב ביותר לעשות הוא לצאת עם חומצות פילינג-החלק החלק יותר יקבל, נכון?

למרבה הצער, לא. הן חומצות פילינג והן רטינול הם מרכיבים די עוצמתיים, ועם כוח גדול מגיע אחריות רבה. אם אתה מעל לקלף את העור שלך, יהיה לך את ההפך עור חלק: יבש, מקורר, עור מגורה. לא מה שאנחנו מנסים להשיג כאן!

3) להישאר עקבי
הטיפ הטוב ביותר עבור איך לקבל עור חלק בבית צריך להיות עקביות-איטי ויציב זוכה במירוץ כאן. שימוש יומיומי בחומצות פילינג או רטינול אינו הכרחי עבור חלק, אפילו העור-רק יישום עקבי!

להתחיל עם השימוש הקלווה שלך (או retinol, אם זה מה שאתה הולך עם במקום) רק פעם או פעמיים בשבוע ולראות כמה זה משפיע על מרקם העור שלך.
תופתעו כמה אפקטיביים אלה יכולים להיות-רק זכרו, המפתח הוא עקביות!

עכשיו שאתה יודע איך לקבל עור חלק יותר, אנחנו מקווים שעזרנו לך לקבל את ענייני היופי שלך!

אם אתה עדיין תקוע מנסה ליצור שגרת יופי מלכתחילה, נסה בחידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Type Quiz

המוצרים שהוזכרו:

  • la prairie פנים מינרל תאיים.
  • lancôme hyda light hram light 012759]
  • SK-II טיפול פנים תחליב ברור
  • אליזבט דן קפסולות יומיות מתקדמות
  • לחות אינטנסיבי Surge מרפאת עור Forifying Hydrator
  • גרלן דבורים נער מלוכה דבורים
  • אליזבט הארדן רטינול ceramide קפסולות סרום הלילה הלילה
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום