7 חטאים לטיפוח העור שיש להימנע מהם

טיפוח העור הוא ממש אישי, ולכל אחד יש את השגרה שלו שהוא מרגיש שהכי מתאים לו. רוב השגרות מכוונות לפתרון בעיות ספציפיות לטיפול בעור הנגרמות על ידי גנטיקה, אורח חיים, הורמונים או רגישות בעור שהן אינדיבידואליות לחלוטין.

עם זאת, ישנם כמה חטאים לטיפוח העור שכולם צריכים להימנע מהם, לא משנה מה סוג העור או בעיותיו. הנה הרשימה שלנו עם שבעה חטאים לטיפוח העור שכדאי לדלג עליהם:

פילינג יתר

הרבה אנשים אשמים בכך - במיוחד באמצעות פילינגים קשים ופיזיים שיכולים למעשה לגרום למיקרו קרעים בעור. זה יכול להיות מספק להרגיש שעברת קרצוף ממש חמור, אבל אולי אתה באמת פוגע בעור שלך.

שימוש בקרם או פילינג כימי יכול להיות אופציה הרבה יותר טובה עבור העור שלך מאשר שימוש במוצרי פילינג חדים ופיזיים.

GA-DE GOMMAGE ECLAT GENTLE CREAM 75ML | $38               

פילינג קרם סופג, שנוסח במיוחד להסרה עדינה של זיהומים ותאי עור מתים. עשוי מחימר טבעי בשילוב תמציות פרי ותמציות צמחים המגן על לחות כדי לסייע בהפעלת חידוש תאי, ומותיר את העור רך, נקי ורענן.

 

לקטוף, לסחוט ולגעת בעור שלך

כולנו מכירים את התחושה של פצע או חלק מגורה בעור שלנו שאנחנו פשוט לא יכולים להשאיר לבד. קטיף או סחיטה של ציצים יכולים להשאיר אותך פתוח לזיהום (כמו גם לגרום לזה להיראות גרוע יותר ולקחת יותר זמן להחלים), בעוד שנגיעה בעור שלך עלולה להפיץ חיידקים ומזהמים על פני העור שלך. זה מתאים במיוחד עכשיו, כשמעודדים אותנו לא לגעת בפנים שלנו ולשטוף ידיים בתדירות גבוהה יותר.

השתדלו להשאיר עור מגורה לבד כמה שאפשר והשתמשו במוצרים מרגיעים עם כמה שפחות מרכיבים תגובתיים. אם אתה מודאג לגבי פצעון שטחי שאתה רק רוצה להקטין, נסה להוסיף מדבקה הידרוקולואידית למשך הלילה כדי להפחית את הדלקת.

 

דילוג על SPF

השמש יכולה להיות אחד הגורמים הגדולים ביותר להזדקנות מוקדמת ולנזק לעור. גם חשיפת יתר וכוויות שמש מגבירים את הסיכון לסרטן העור. אמנם להישאר מחוץ לשמש היא אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מכך, אבל זה לא תמיד אפשרי. מסיבות אלה, אתה צריך להשתמש במקדם הגנה בכל פעם שאתה יוצא החוצה - גם אם הוא מעונן - מכיוון שקרני ה-UV של השמש עלולות לגרום לנזק.

אם אינך רוצה להשתמש ב-SPF נפרד, אז למה לנסות להשתמש במוצרים שהיית משתמש בהם בכל מקרה שכבר כוללים SPF.

La Mer Foundation

זהו בסיס נוזלי קל במיוחד; מיזוג של צבע רך, לחות מרפאת וניסוח מרק הנס האיקוני של La Mer עם SPF 20 ונוגדי חמצון.

לא מסירים איפור כמו שצריך

ללכת לישון באיפור זה רע לעור שלך (ולכריות שלך).  אולי לא תמיד מתחשק לך, אבל להוריד את האיפור לפני השינה זה משהו שאת צריכה לעשות תמיד, תמיד. אנחנו לא אומרים שאתה צריך לנקות פעמיים כל לילה, אבל הרבה אנשים נשבעים שזה עוזר לעור שלהם להרגיש נקי ומצחיק.

 

טבילה כפולה או גריפה ישירה

בדומה למגע בעור שלך, טבילה חוזרת ונשנית במוצר ללא כלי נקי היא אחת הדרכים הקלות ביותר להפיץ חיידקים - ולהשאיר אותו במוצר שלך עד לפעם הבאה. אנחנו לא חושבים שאנחנו צריכים להגיד לך מה לעשות כאן, אבל חפש מוצרים שמגיעים עם אפליקטורים כדי להקל על זה.

 

שימוש במוצרים שפג תוקפם

לאיפור ולטיפוח העור יש תאריכי תפוגה מסיבה כלשהי. חלק מהמרכיבים הפעילים עשויים להפסיק לפעול עם תום התפוגה, וחלק עלולים להגיב בדרכים בלתי צפויות. המראה, המרקם והריח של מוצר יכולים גם להשתנות לרעה אם מוצר לא מעודכן. אם אינך יכול למצוא את התאריך או חיי המדף של מוצר, נסה את בדוק את קוסמטיקה כדי לקבל הערכה המבוססת על מספרי אצווה.

 

לא מנקה מברשות איפור או כלים

זוהי דרך נוספת להפיץ חיידקים וחיידקים על פני האיפור וטיפוח העור שלך. הקפד לנקות את הכלים שלך - עם חומר ניקוי או מוצר מתאים - בכל פעם שאתה משתמש בהם כדי למנוע בעיות עם העור שלך.

האם אתה חושב שאתה חוטא לטיפוח העור? האם הצלחת להפסיק לעשות אחד מחטאי הטיפוח שלמעלה?

עדיין מחפשת את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום