הבדל היוקרה: SK-II R.N.A Power

כאשר מדובר במרכיבי טיפוח ייחודיים ויעילים, אף אחד לא עושה זאת טוב יותר מאשר SK-II [_0127_0_1, אולי[5_1,] _0127_5_4]לה מר). הסימן המסחרי Pitera של SK-II עשה גלים והפך במהירות למרכיב עטור פרסים לטיפוח העור בזכות יכולתו להבהיר היפרפיגמנטציה, לשפר את זוהר העור ולבלום את סימני ההזדקנות. בנוסף, SK-II הוכיח זאת עם מחקר אקיטה סיטי שלהם!

SK-II R.N.A Radical New Age Power essence product image on white background

SK-II R.N.A Power Radical New Age Essence | 270 דולר
סרום זה מכיל את העוצמה המשולשת של תמציות סויה ושמרים שעברו הידרוליזה עם פיטרה לסרום סופר יעיל אך עדין אנטי אייג'ינג.

SK-II: הוכחת הבדל היוקרה עם Pitera

מחקר אקיטה סיטי היה אחד המחקרים ארוכי הטווח הראשונים שבוצעו על ידי מותג טיפוח - ולטווח ארוך, הוא נעשה על פני תקופה של 10 שנים! המחקר עקב אחר 100 נשים שהתגוררו בעיר אקיטה, יפן, והשוו את עורן מלפני המחקר לאחריו. אצל 90% מהנשים היה שינוי ניכר בעור שלהן – במיוחד שיפורים דרמטיים בסימני נזקי השמש והזדקנות העור. 

עם זאת, לצוות SK-II זה לא הספיק - הם ידעו שזה לא סוף המחקר שלהם. בעוד שפיטרה כבר היה משהו שיצר הבדל יוקרתי, הם ידעו שזה לא הגבול. 

הם רצו למצוא (או ליצור) מרכיבי טיפוח שהעצימו את הכוח המדהים ממילא של פיטרה ומצאו בדיוק את הדבר הנכון: תמציות סויה ושמרים שעברו הידרוליזה. מדעני SK-II יצרו נוסחה ייחודית עם הכמות הנכונה של כל מרכיב טיפוח פנטסטי ונתנו לו שם: מתחם אדריכלים ניו אייג'י רדיקלי, aka ר.נ.א.

SK-II R.N.A Radical New Age Power cream product image on white background

SK-II R.N.A Power Radical New Age Cream | 240 דולר
קרם המיועד לכל סוגי העור מחוזק בקומפלקס R.N.A הייחודי של SK-II לעור צעיר. 

מה זה R.N.A. קומפלקס ניו אייג'י רדיקלי?

What is SK-II R.N.A Complex Graphic Guide

אנחנו כבר מכירים מה הופך את Pitera למרכיב טיפוח כה מדהים - אבל מה לגבי שני המרכיבים האחרים של ה-R.N.A. מורכב? ראשית, נתחיל עם תמצית סויה שעברה הידרוליזה.

לפעמים נקראים איזופלבונים סויה, לתמציות הצמחיות הללו יש הרבה טריקים בשרוולים כשזה מגיע לעור. אל תזלזל בהם על כך שיש להם שם 'משעמם'!

מחקרים מצאו שלתמציות סויה יש השפעות נוגדות חמצון עוצמתיות, מגן על סימני המתח של העור מפני חימצון. הם גם מגבירים את מחסום הלחות של העור, חלק מכריע בעור שעוזר לנעול את הלחות בעור לזוהר בריא וזוהר.[5_0]2]

SK-II R.N.A Power Radical New Age Eye Cream product image on white background

SK-II R.N.A. קרם עיניים Power Radical New Age | $149
אל תדלג על תחתית העיניים שלך - קרם עיניים זה מזין ומאיר את העיניים למראה ער לרווחה.

אז זו תמצית סויה שעברה הידרוליזה - מה לגבי תמציות שמרים שעברו הידרוליזה? כן, הניסוח הזה אולי מזכיר לך לחם פשוט, אבל תאמין - זה משהו שאתה תעשה רוצה על העור שלך. כוח על קטן אחד שיש לתמציות שמרים על העור הוא היכולת שלהם לעכב מלנוגנזה

זו הדרך המדעית לומר שהם מפסיקים ייצור עודף של מלנין, ומעלימים כתמים כהים שנגרמים הן על ידי אקנה והן נזקי שמש לעור זוהר בגוון אחיד. תמציות אלו מסוגלות גם להפחית מתח חמצוני ולהגביר את ריפוי העור והתחדשות! 

שני אלה באים יחד עם Pitera כדי ליצור מרכיב טיפוח יעיל במיוחד ועוצמתי שעושה את ההבדל היוקרתי עבור SK-II בקו טיפוח העור Radical New Age שלהם. עכשיו כשאתה יודע מה הופך את תערובת הטיפוח הטעונה הזו לכל כך יעילה, האם תסדר את ענייני היופי שלך ותנסה את SK-II ההבדלים לעצמך?

SK-II R.N.A Power Radical New Age Airy Milky Lotion product image on white background

SK-II R.N.A Power Radical New Age Airy Milky Lotion | 175 דולר
נוצר במיוחד עבור עור שמן באקלים חם, קרם הלחות הזה מכיל את כל היתרונות של קומפלקס R.N.A במרקם קל במיוחד.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום