בואו נדבר על עור שמנוני

עור שמנוני יכול להיגרם על ידי הרבה גורמים שונים. זה יכול להיות מתח, דיאטה, הורמונים או אפילו רק גנטיקה ישנה שמובילה לייצור חלב מוגבר (שמן). כדי שהעור יהיה קלאסי שמנוני, זה צריך להיות כל הפנים המושפע (לא רק אזור t, זה ידוע בתור שילוב של עור).

בעל סוג עור שמנוני יכול לגרום לפנים שלך להיראות מבריק, העור שלך מרגיש שמנוני ומכוון שאתה נאבק כדי לשמור על איפור מוצרים מן הזזה אחרי כמה שעות. עור שמנוני גם משאיר לך נוטה יותר שחור, פגמים ונקבוביות גלוי.

יש כמה חדשות טובות אם כי: כמה סימנים של הזדקנות הם מופחת כאשר יש לך עור שמנוני .

איך לעבוד עם עור שמנוני

אנשים רבים מנסים להסיר את השמן מהעור שלהם עם סוג העור הזה, וזה לעתים קרובות טעות. העור מיובש, מיובש, מיובש בדרך כלל לייצר עוד יותר שמן כדי לפצות.

הנה הטיפים שלנו לעבודה עם העור השמנוני שלך, במקום לנסות להילחם נגד זה:

  • השתמש spf -למרות שאתה עשוי להיות מסרבים להוסיף “יותר שמן” לעור שלך, קרם הגנה חיוני לכל סוגי העור. אתה יכול לקבל קרם הגנה ללא שמן או מנוסח במיוחד עבור הפנים שלך.
  • לשמור על שגרת טיפוח העור שלך -אתה צריך לשמור על העור נקי ומתוחזק כדי למנוע עודף שמן, נקבוביות חסומות
  • לנקות את המברשות, המוליכים והספוגים -זה עוד יותר חשוב עם עור שמנוני כדי למנוע זיהום צולב, חיידקים, degredation מוצר
  • שימוש הנכון איפור -לחפש מאטה, ברק-משלוח בסיס מוצרים וארוך טווח נוסחאות עבור דברים כמו עין איפור

מה לא לעשות עם עור שמנוני

  • אל תדלגו על קרם לחות -זה נראה מנוגד לאינטואיציה, אבל אם העור השמנוני שלך מתייבש זה עלול לפצות יתר על המידה, לקבל אוייר . בחר קרם לחות על עור שמנוני.
  • לא לדלג על ציפית נקייה - אנשים רבים רואים שיפור בעור כשהם עוברים לכרית משי שהם נקיים באופן קבוע. גריז וגרימה כל לבנות במקום שבו אתה מניח את הראש והפנים במשך שמונה שעות.
  • אל הנחה שמנים פנים -הוספת שמן לעור שמן נשמע מטורף, נכון? לא בהכרח. עור שמנוני לא שווה לעור לחות. שמנים פנים עוזרים לשמור על לחות בעור, אשר בתורו מפסיק ייצור יתר. לבחור ללא קומדוגני שמן כדי למנוע חסימת שלך נקבוביות.

המלצות על עור שמנוני

CLARINS GENTLE FOAMING CLEANSER

פגרים עדין קצף ניקוי 125 מ "ל (שילוב או שמן עור) | $40

ניקוי הפנים מטהר בעדינות מטהר ומטיפי שילוב של העור, כמו גם זיקוק נקבוביות.

SK-II FACIAL TREATMENT CLEANSING OIL 250ML

SK-II טיפול פנים שמן ניקוי 250 מ "ל | $105

הסר את הלכלוך, זיהומים ושארית ללא לחות העור עם ניקוי שמן זה מתאים לכל סוגי העור. זה אפילו מסיר את האיפור עמיד למים הכי קשה!

GA-DE AQUA JOLT OIL-FREE HYDRATION GEL CREAM OILY TO COMBINATION SKIN

נוסחת נוגדי חמצון ממריץ קרם ג 'ל זה עוזר להפחית את ייצור החלב, לשלוט בשמן ולמזער את המראה של אדמומיות, חיזוק עמידות והגמישות.

DECLARE ANTI-OIL MASK

מכריזה מסכת אנטי-שמן | $35

מסכת אנטי-שמן יעילה מאוד עם חימר מרפא מווסת קרטיניזציה ובכך מונעת סתימת הנקבוביות. באותו זמן, הוא מווסת את ייצור החלב ומצריך את הנקבוביות. יש לו השפעה מבהירה על העור ומסייע למנוע התפשטות חיידקים שגורמים לפצעונים.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום