4 שילובי מרכיבים לטיפוח העור לעור מדהים

אני יודע - כבר עברנו על כל כך הרבה מרכיבי טיפוח מדהימים כמו רטינול, חומצה היאלורונית, ו-[_0127_5_4_0]ניאצימיד - עכשיו אתה חושב מה?

ובכן, עכשיו אנחנו מבינים איך ומתי להשתמש בהם בזמן(ים) הנכונים בשגרת הטיפוח שלך! הדבר הנהדר בכל כך הרבה מרכיבי טיפוח הוא שהם נוטים להתאים ממש טוב - זה נכון, אתה יכול להפיק אפילו יותר משגרת הטיפוח שלך רק על ידי שימוש נכון ביחד. 

הנה איך למקסם את שגרת הטיפוח שלך עם ארבעת הפאוור קאפלים האלה לטיפוח העור!


לאנטי אייג'ינג: ויטמין C + רטינול

שילוב זה של מרכיבים נהדר במיוחד לאנטי אייג'ינג. אֵיך? ראשית, אנחנו כבר יודעים שויטמין C הוא מעולה נוגד חמצון. בתור נוגד חמצון, אנו יודעים שכבר יש לו כמה יתרונות חשובים לעור: הגנה מפני נזקי רדיקלים חופשיים.

עם זאת, לוויטמין C יש גם טריק בשרוול שאין לנוגדי חמצון אחרים - היכולת לעודד ייצור קולגן[_2_5_7_0][_0127_0] זה אומר שהוא עוזר לחדש את הקולגן המופחת באופן טבעי בעור כך שהעור שלך נראה צעיר יותר למשך זמן רב יותר. 

בשילוב עם רטינול, עוד קלאסיקה רטינול, עוד קלאסיקה [_0127_0_5_0]מרכיב_2_0_5_2_5_5_2] חזק[7_0_5_5][7_0_5_2] חזק[7_0_5_0_5] ושילוב יעיל למניעת קמטים.

הסדר משנה - כשמדובר בפאוור קאפל זה לטיפוח העור, עדיף להשתמש בויטמין C בבוקר וברטינול בערב. מריחת מוצר ויטמין C בבוקר מנצלת את המעט העודף של הגנת הפוטו שיש לוויטמין C! רטינול הופך את העור שלך לרגיש מעט יותר לשמש - לכן יש לדחות אותו לשימוש רק בלילה. 

 Dr Irena Eris L-Ascorbic power treatment image

דר. פתרונות מכון אירנה אריס L-Ascorbic Power Treatment | $251
סרום ויטמין C זה מנוסח עם הצורה החזקה והיעילה ביותר של ויטמין C: חומצה L-אסקורבית

Elizabeth Arden Retinol Ceramide Capsules image

אליזבת ארדן קפסולות רטינול סרמיד | $150
שילוב של סרמידים ורטינול עוזרים להחזיר את השעון לאחור.


עבור זוהר: חומצה גליקולית + חומצה היאלורונית

זה עובדה כי פילינג ולחות הם מה שעוזר למראה עור זוהר - והשניים האלה הם התאמה מצוינת. שילוב של חומצה היאלורונית עם חומצה גליקולית עם חומצה גליקולית[_0127_0_5_0][1_0127_0_5_2][1_0127_0_2_5_0][1_0127_0_2_5_0][1_0127_0_2_5_0][1_0127_0_2_5_0] פעולות חשובות לעור לחות לעור באופן כללי - הנה איך.

פילינג יכול גורם לקצת יובש כאשר תאי העור העודפים נמחקים, וזו הסיבה שחשוב להחזיר את הלחות לעור לאחר מכן - שם נכנסת החומצה ההיאלורונית. 

שילוב זה פועל גם להגברת חומר לחותחומר לחות של חומצה גליקולית יעזור לשאוב את שני המרכיבים - מרכיבים אלו לזוהר, לשילוב של מרכיבים אלו עור.

השילוב הזה עדיף להשתמש בערב - כמה דקות לאחר מריחת המוצר הגליקולי שלך, המשך עם החומצה ההיאלורונית שלך! ניתן להשתמש בחומצה היאלורונית בוקר וערב - מכיוון שחומצה גליקולית גורם לפוטוסנסיטיס, אנו ממליצים לשמור אותה לשימוש בערבים בלבד.

Guerlain Abeille Royal Double R Serum image

Gerlain Abeille Royale חידוש ותיקון סרום | 304 דולר
גרלן משלב חומצה גליקולית וג'לי מלכות ליצירת סרום שמחדש ומחדש את העור שלך מבפנים.

GA-DE Hydra Essential Night Cream image

GA-DE Hydra Essential קרם לילה | 65 דולר
קרם הלילה של GA-DE נועל לחות לעור עם תערובת של חומצה היאלורונית ומרכיבי לחות אחרים.


לעור רגיש: רטינול + ניאצינמיד 

עד כמה שהרטינול מדהים, יש מלכוד בשימוש בו: ותקופת הסתגלות של כ-12 שבועות שבה העור שלך יכול להיות קצת יבש, מתקלף ומגורה יותר ממה שהיה. זה לגמרי נורמלי, אבל יש להודות, די מעצבן (וזה מדבר מניסיון אישי)!

למרבה המזל, יש מרכיב חזק לטיפוח העור שעוזר למזער את תופעות הלוואי הללו ככל האפשר - niacinamide. בין שלל יתרונות נהדרים אחרים לעור, זה שבאמת מבריק בשילוב עם רטינול הוא יכולתו של ניאצינמיד לשמור על מחסום לחות בריא[_0127_5_0_5]2_0][1_0_5][2_0]

ניאצינמיד עוזר לחזק את העור מפני השפעות הרגישות של הרטינול, כך שהעור שלך מסתגל אליו מהר יותר עבור זוהר הרטינול היחודי הזה! יש להשתמש ברטינול רק בלילה. האם אתה משתמש בניאצינאמיד לפני או אחרי תלוי במוצר - סרום ניאצינמיד? הגשת בקשה לפני רטינול. ניאצינמיד בקרם? אחרי רטינול הוא הטוב ביותר.

GA-DE Retiage Multi Rejuvenate image 

GA-DE Retiage Multi Rejuvenate Serum | $105
מחדש וממצק את העור עם תערובת של רטינול ותמציות צמחים חזקות.

 SK-II RNA Power Radical New Age Essence image

SK-II RNA Power Radical New Age Essence | 270 דולר
SK-II שילב את מרכיב הטיפוח המסחרי שלהם, pitera, עם ניאצינמיד כדי ליצור את התמצית העוצמתית הזו.


לעור מטושטש: חומצה היאלורונית + שמן ורדים 

שני אלה עובדים יחד כדי ליצור עור סופר זוהר וזוהר. כבר עברנו על האופן שבו חומצה היאלורונית מעניקה לחות לעור מבפנים - בשידוך הזה, תפקידו של שמן ורדים הוא לעזור לשמור אותו שם.

העניין עם חומצה היאלורונית הוא שהיא שואבת מים מהסביבה - אם הסביבה שלך היא מייבש מהעור שלך, ההפך יקרה. זה נכון - חומצה היאלורונית עלולה למשוך את המים מהעור שלך לאוויר הסביבה, במקום להיפך. אבל זה המקום שבו שמן שושנים נכנס! 

כשמן, יש לו תכונות מרככות וחוסמות. במילים פשוטות, שמן ורדים מסוגל ללכוד את החומצה ההיאלורונית (ואת המים בעור שלך!) כך שהוא לא בורח, שומר על העור שלך נקי מטל ולחות. לשמן ורדים יש גם נוגד חמצון ואנטי דלקתי גם לעור - כך שהוא למעשה עושה עבודה כפולה ומגן על העור על ידי הגברת הלחות. 

הסדר הוא קריטי כשמדובר בהתאמה זו - כדאי למרוח את מוצר החומצה ההיאלורונית לפני שמן ורדים, אחרת השילוב הזה פשוט לא יעבוד!

Declare Hydro Ocean Hyaluronan Triple Booster image

בוסטר ההיאלורונן המשולש הטוב ביותר של Declaré Ocean | 85 דולר
סרום זה מכיל שלושה סוגים של חומצה היאלורונית ללחות העור ולהפחתת מראה הקמטים העדינים.

Inika Organic Rosehip Oil image

שמן ורדים אורגני עשיר בבטא-קרוטן וחומצות לינולאיות להגנה והזנת העור.

אינך בטוח על איזו שילוב לבחור? ובכן, התחל בהסתכלות על סוג העור שלך. אם אינך בטוח איזה סוג עור יש לך, הספר האלקטרוני שלנו מכיל את כל התשובות לשאלות שלך - בנוסף, עכשיו אתה יודע אילו פאוור קאפלים לטיפוח העור עובדים בשבילך!

עדיין מחפשת את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz Image

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום