מדריך למברשות איפור & איך להשתמש בהם

ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של מברשות והם מאוד מגוונים. למרות שהם מיוצרים ומעצבים עבור אזור אחד של הפנים. אבל ממפיעי מדיה חברתית ואמנית איפור, הם משתמשים במברשות מעוצבות במיוחד באזורים שונים על הפנים, אשר יכול להיות מבלבל למתחילים. הנה מה שאמני איפור היופי של מיקה יש לומר, אין כללים בשימוש בכלי איפור תוך יישום האיפור שלך, כל עוד הכלים מספקים לך את התוצאות שאתה אוהב ונשק.

הנה רק מדריך בשבילך לדעת איזה סוג של מברשות הוא הטוב ביותר עבור איזה סוג של מוצר איפור. מברשות איפור קשה מאוד להבין ומאיים להשתמש בהם. ברגע שאתה לומד את השימושים שלהם, זה בהחלט שווה את זה!

מברשות איפור שאתה צריך לדעת

מברשת קרן

מברשות בסיס נוצרות עם זיפים ארוזים של אורכים שונים כדי להשיג גימור חלק. הם נוצרים ליישום בסיס נוזלי קרם BB. ראשית, להחיל את הבסיס על הפנים שלך ולהשתמש במברשת הבסיס כדי להפיץ את המוצר ולמזג אותו לתוך העור שלך. תתחילו על מרכז הפנים ומפיצים אותם החוצה לקראת סיום אחיד וללא רבב. באמצעות שימוש מברשת אתה משתמש בפחות מהמוצר ויש לך יישום מדויק.

מברשת קאבוקי

מברשות קאבוקי מגיעה בצורות שונות, מברשות הקבוקי הנפוצות הן מברשות הקבוקי המעוגלות. זה צורה מעוגלת מעט כי הוא מושלם עבור ביזון ויישום אבקה רופפת כמו מינרלים אבקת על הפנים שלך. זה עוזר למפיץ את המוצר עבור גימור חלקה וללא פסים. היופי איפור גם להשתמש במברשות Kabuki כדי להגדיר את האיפור שלהם עם אבקת הגדרה רופפת. מברשות Kabuki הן גם נהדרות עבור החלת מסחים, ברונטה ו מדליקים על הלחיים שלך עבור זוהר טבעי.

מברשת סומק

הוא נוצר כדי להחיל סומק עבור אפקט זוהר טבעי בריא. עדיף למצוא מברשת סומק, כי הוא יכול להחיל על הלחיים שלך בקלות ומדויק. מברשות סומק עשויות מסיבים עדינים ועדין, אשר הוא מתאים ליישום אותם על תפוחים של הלחיים ולמזג אותם לאורך עצמות הלחיים. תמזג את המוצרים בתנועה מעגלית לגימור טבעי.

מברשת צללית העין

ישנם הרבה עיצובים לצלי עיניים מברשות ולכל אחד מהם יש מטרה משלהם. מברשת צל העין משמשת בדרך כלל כדי להחיל את צבע הבסיס, זיפים הם בדרך כלל שטוח, רחב והדוק, אשר נהדר להרים את המוצר וליישם אותם ישירות על העפעפיים שלך. מברשת בוינג היא מברשת צללית העין השנייה הנפוצה, שבה אתה יכול למזג ולערבב צבעים צל העין שלך למראה טבעי.

מברשת אייליינר

מברשות אייליינר מעוצבות בדרך כלל עם צורה בזווית מדויקת בעת החלת ג 'ל או אייליינר נוזלי על העין. אמנים איפור גם משתמשים במברשת זו כדי למלא את המצח שלהם כאשר הם טבלו למוצר ג 'ל או אבקה. הם יכולים למלא את הדחוסים, וגם יש להגדיר את העין.

עכשיו אתה יודע ולהבין את השימוש הנפוץ מברשות איפור , אתה יכול לשפר את משחק האיפור שלך באמצעות אותם!

עדיין מחפשת את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Australia Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום