שלבים להפחתת קמטים

אולי אתה מבחין בקמטים עדינים ליד אזור העיניים שלך, או שאתה מנסה כמיטב יכולתך להיפטר מהקמטים האלה למשך תקופה ארוכה. יש הרבה דרכים שבהן תוכל להפחית קמטים על הפנים שלך. הנה כמה טיפים ממומחים לעור Mica Beauty.

כיצד למנוע קמטים

מחקרים הראו שמקור האור שלנו, השמש היא הגורם העיקרי לקמטים. ללבוש קרם הגנה עם ספקטרום רחב (UVA ו-UVB) עם SPF 30 לפחות. גם בימים שאינם שטופי שמש, מומלץ להשתמש גם בקרם הגנה. שימוש בקרם הגנה לא רק ימנע קמטים, אלא גם תפחית את הסיכון ללקות בסרטן העור. יש למרוח שוב קרם הגנה בתדירות גבוהה, לפחות כל שעתיים עד שלוש שעות. בנוסף, מרחו את קרם ההגנה שלכם 20 דקות לפני החשיפה לשמש, כך שהקרם יספיק להיספג בעור ולעשות את העבודה שלו.

אל תשטוף יותר מדי את הפנים שלך. מומלץ על ידי הרופאים לשטוף את הפנים לכל היותר פעמיים ביום. שטיפת יתר של הפנים יכולה להסיר את השמנים הטבעיים והלחות של העור שלך, מה שעלול לגרום להיווצרות קמטים חדשה או להפוך את הקמטים אפילו יותר עמוקים. השתמש במוצרי אנטי אייג'ינג. רוב קרמי הלחות האנטי אייג'ינג נוצרים כדי למקד קמטים ולמנוע מהם להתפתח. קרם הלחות נגד קמטים פנינה של Mica Beauty עובד במיטבו ואהוב על רבים! מרחו את קרם הלחות פעמיים ביום.

שימוש בקרם עיניים אנטי אייג'ינג יועיל גם כדי להפחית קמטים עדינים וקמטים. העור סביב העין דק ועדין מהפנים שלך, שהוא האזור הראשון של יצירת קמטים עדינים. שימוש בקרם עיניים אנטי אייג'ינג או בסרום עיניים כגון Pearl Anti Wrinkle Eye Serum יגביר את הלחות הנוספת הדרושה כדי להפחית את הנראות של קמטים עדינים. אנחנו לא אומרים שלא תקבלו קמטים וקמטוטים בעת שימוש במוצרי אנטי אייג'ינג, בכל זאת זה יעזור להאריך את התקדמות הקמטים והקמטוטים.

יתר על כן, הדרך בה אתה מטפל בגופך משפיע גם על היווצרותם של קמטים וקמטים. אל תעשן והימנע משתייה מופרזת. שתו מספיק מים. כאשר הגוף שלך מיובש, הקמטים יכולים להופיע עמוק יותר ולהיווצר גם חדשים. אכלו בריא כמו הוסיפו עוד מזון אנטי דלקתי ונוגדי חמצון לתזונה שלכם. הימנע ממזון מעובד ותוספת סוכר. נוגדי חמצון הם מזון המכיל ויטמין A, B, C, E ו-K חיוניים לעור בריא וצעיר ומונעים קמטוטים וקמטוטים, אוכלים הרבה ירקות ופירות. יש לישון מספיק, מבוגר ממוצע זקוק ל-7 עד 9 שעות שינה על מנת שהגוף ינוח במלואו וניתן יהיה לתקן ולחדש את העור במהלך הלילה.

 

רוצה להתחיל עם משטר האנטי אייג'ינג שלך לעור היום? או אפילו פשוט להתחיל שגרה כדי להאט את תהליך ההזדקנות? אנחנו מכוסים אותך.

התחל עם חבילת שגרת אנטי אייג'ינג מותאמת אישית זו של 4 השלבים שהרכבנו עבורך כדי לעזור לך להשיג את מטרות העור שלך.

חבילת שגרה לטיפול בעור אנטי אייג'ינג בארבעה שלבים

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום