בואו נדבר על עור משולב

עור משולב הוא פחות או יותר איך זה נשמע. העור שלך יכול להיות יבש או רגיל באזורים מסוימים שומני אצל אחרים, במיוחד ב t-zone (האף, המצח, הסנטר). לאנשים רבים יש סוג כזה של עור, וזה בדרך כלל מזל של תיקו בהתבסס על מה שירשת מההורים שלך. למרות זאת, להשתמש בסוגים הלא נכונים של מוצרים על סוגי עור אחרים יכול למעשה סיבה עור משולב.

עם סוג זה עור אתה יכול להיות נקבוביות שנראים גדול יותר מהרגיל, שחורות, עור מבריק ואולי אפילו יבש של העור. איזון הצרכים של העור שלך יכול להיות מסובך, אבל יש לנו כמה דברים שאתה יכול לעשות (וכמה דברים בהחלט עצור לעשות) כדי לשמור על העור השילוב שלך בהרמוניה מושלמת.

כיצד לעבוד עם עור משולב

  • טיפול לצרכים השונים של כל חלק של העור שלך -אנחנו יודעים שזה מעצבן אבל בגלל שעור השילוב הוא בעצם שני דברים שונים, לפעמים אין פתרון מתאים לכל אחד. לך להשתמש עשיר יותר קרם לחות על יבש אזורים של העור שלך, לדוגמא, אבל למנוע את שומני חלקי.
  • שימוש לניקוי עדין -ניקוי יעיל, מסיס במים יעזור להסיר זיהומים, פסולת ולך מן העור מבלי להשאיר את העור מרגיש יבש או שמנוני. קרם, ג 'ל או ניקוי חלב הוא בדרך כלל רעיון טוב.
  • להשתמש קרם לחות בלילה- שוב, ג 'ל, סרום או מרקם נוזלי יעבדו היטב לשיקום בזמן הלילה. אתה יכול לשנות את סוג קרם לחות שבו אתה משתמש בהתאם לאזור הפנים ומה העור שלך צריך.
  • לערבב ולהתאים מסכות פנים -לדלג על מסכות גיליון ולנסות מסכות ג 'ל/קרם שונים על אזורים שונים של העור שלך.

מה לא לעשות עם עור משולב

  • לא משתמשים במוצרים קשים -זה יכול להיות מפתה “להתמודד” עם חלקים שמנוניים של העור שלך אבל עם עור משולב, אתה יכול למעשה להחמיר את הדברים. באמצעות מוצרים להחמיר את העור יכול לייבש את החלקים היבשים של העור שלך ולהפוך את החלקים שמנוניים.
  • לא לדלג על קילוף -קילוף עובד כדי להסיר עור מוזר, עור מת מן החלקים היבשים של הפנים שלך, אבל גם עוזר לשמור על נקבוביות טרי על החלקים שמנוניים של הפנים שלך. לשמור על זה עדין ולבחור כימיקל על פני לחות.
  • לא להיתקע באותה השגרה הישנה -עור משולב יש נטייה להשתנות עם מזג האוויר. הוא נוטה להתייבש במשך החורף, שוברי ברק במהלך הקיץ. להחליף את המוצרים שלך לפי הצורך עם השינויים של העונה.
  • אל תחמיצו את הפריימר כשאתה עושה את האיפור שלך -עקביות זה דבר אחד שחסר עם עור משולב. פריימר באיכות טובה יכול לקחת את הלחץ מתוך המצב על ידי החלקה על הערב החוצה את העור שלך לפני אתה מיישם את האיפור שלך. כך תוכלו להבטיח שיש לכם בסיס עקבי להתחיל איתו.

המלצות טיפוח לעור משולב

Gade Aqua Jolt
קרם ג 'ל מרענן, מתחדש ומחדש קרם ג' ל לעור בריא ועור זוהר.
Lancome Eclat Cleansing Gel
לנקום®ג 'ל eclat הוא קצף עדין, נפח חודר עמוק לתוך הנקבוביות כדי לשחרר את העור בעדינות מן זיהומים ורעלים לעור קורן.
Sisley Night Cream with Collagen & Woodmallow
קרם הזנה קטיפה עם פרחי זעפרן משלב הנאה ויעילות לעור נוח יותר.
Clarins SOS Pure Clay Masl
אתחול מחדש של 10 דקות לעור נוטה להיות שמנוני. להשתמש בו על החלקים השמנוניים של העור השילוב שלך.
Declare Extra Gently Exfoliant
בעדינות מרים ומסיר זיהומים ופתיתי פני שטח יבש כדי לחשוף תאים חדשים לעור צעיר יותר דרך פילינג קל.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום