דרכים קלות לשמור על העור שלך hydrated

לוודא שהעור שלך נשאר רטוב עושה יותר הבדל ממה שאתה חושב! לשקול את זה: אם העור שלך הוא פרוס, זועק על הידרציה, חשוב לטפל זה קודם לפני מנסה להדוף קמטים ולהבהיר כתמים כהים.

כאשר העור הוא שמח ויבש, עדיף להקפיץ בחזרה מן קמטים, לדעוך כתמים כהים. לתת לעור את הבסיס החיוני של לחות לפני מתחיל להתמודד עם בעיות מורכבות יותר, כגון אנטי-הזדקנות או היפרפיגמנטציה!

המאיץ העור הזה הוא מושלם להגדלת הידרציה של העור הודות תערובת של camides ו גליצרין, להחליק משם יובש עבור עור גמיש, בריא.

דרכים לשמור על העור לחות

אז, מהן הדרכים הטובות ביותר לשמור על עור לחות? החדשות הטובות הן כי ישנם כמה מוצרי טיפוח שונים המסייעים לעור שלך להחזיק במים בעור, לחיזוק לחות. זה הידרציה נכונה מתייחס לכמה מים לעור שלך יש. לחות מתייחסת לכמות השומנים בעור שלך-אם אתה צריך רענון, הנה הלחות שלנו לעומת פוסט לחות!

לחות

אוקיי, אנחנו בטוחים שאתה כנראה לא צריך להיות הזכיר את זה, אבל יש כל כך הרבה מכם שדילוג על קרם לחות כי יש לך עור שמנוני. האמת היא, זה לא סיבה לדלג על קרם לחות!

לחות חיונית לכל סוגי העור-כולל עור שמנוני. בחר עבור קרם לחות ללא שמן ארוז עם מזגנים כדי לוודא שהעור שלך נשאר רטוב וחלק, לא משנה סוג העור שלך!

נמתח לחות קליניות™100 של h hydrator הוא קרם לחות ללא שמן, שמחדש עמוק את הידרציה של העור שלך. תערובת של humectants, גורמים פרוביוטיים ונוגדי חמצון עובדים קשה כדי להזין את העור.

ערפל פנים

אלה קל לשימוש מוצרים לטיפוח העור הם אחת הדרכים היעילות ביותר כדי להגדיל עור של הידרציה. ערפילי פנים הם תמיד על בסיס מים, וזה מה שאתה צריך לחפש כשמדובר במוצרי טיפוח העור כדי להגביר את הידרציה.

הם נוצר עם יעיל נוסחאות ארוז עם גליצרין, חומצה היאלורונית, אחרים humectants להגדיל שלך עור של מים רמות. הדרך הטובה ביותר להשתמש במוצר זה הוא לרסס ערפל פנים על העור שלך בין שלבים skincare!

תרסיס, לאחר מכן לפנק במוצר, לפני המעבר לשלב הבא עבור הידרציה רצינית.

ערפל הפנים הזה של דרמאלוגיקה משלב שני מרכיבים טיפוח העור יעיל מאוד כדי לתת לעור שלך את השלכת, hydratalogica הוא זקוק!

מסכות גיליון

כשזה מגיע באופן מיידי, פתיתי עור יבש, אין דבר טוב יותר מאשר מסיכת גיליון אולטרה לחות לעשות זאת. מסכות גיליון מושררות במהות-במקרים מסוימים כמעט 20 מ "ל!

אם מסכת הגיליון היא הידרוג 'ל או סיבים טבעיים, הליבה של איך הם עובדים הוא שהם פשוטו כמשמעו מחזיקים את המהות של העור, מה שהופך את זה סופג עבור עור קופצני וזוהר לחות. מסכות גיליון אלה מנוסחים לעתים קרובות גם עם מרכיבים skincare כגון חומצה היאלורונית וניאסינמיד כדי לוודא שהעור שלך נשאר רטוב ורך זמן רב לאחר הסרת את מסכת גיליון גיליון.

עור 111 עלה זהב זוהר מסכת טיפול פנים הוא מסכת גיליון הידרוג 'ל האהוב על פולחן גידור בשילוב חזק של רכיבי טיפוח העור כדי להפוך את העור מבפנים מושלם כמו מסכה לפני אירוע או פוסט-הלילה אסוף אותי!

סרמים

סרום לחות הן עוד דרך מצוינת לקבל יותר קפיצה ומים בעור. הם כוללים ריכוזים גבוהים יותר של מרכיבים לעור שלך, לוודא כי הצמא של העור שלך הוא פרוס בדיוק את הדברים הנכונים.

הסרומים האלה יכולים לשמש יום ולילה כדי לוודא כי העור שלך יש אספקה קבועה של לחות, שמירה על פתיתי עור יבש במפרץ ולוודא כי מחסום הלחות של העור שלך בריא.

שמירה על חלק זה של העור שלך חזק ובריא הוא קריטי לשמירה על עור לחות בטווח הארוך. הקפד תמיד להעלות את הלחות של העור שלך עם מרכיבים תומכים במחסום כגון panthenol ו-Centella asiatica!

בעזרת שילוב מורכב-מורכב של מולקולות היאלורונניות במשקל גבוה, בינוני ונמוך במשקל, סרום חדשני זה מספק אפקט הרמה מיידית דרך הידרציה אינטנסיבית, תוך החלקת במהירות את פני השטח של העור.

ניקוי עדין

כשמדובר לתת לעור שלך דחיפה לחות, הוספת מים לעור שלך הוא רק חלק אחד של המשוואה. החלק השני הוא מוודא כי מוצרי טיפוח אחרים, במיוחד ניקוי מגבוני איפור, לא לוקחים את זה!

חלק מהניקוי יכולים להשאיר את העור שלך עם לחות, יבש, והדוק. לבחור לניקוי שאינם קצף או ניקוי קצף נמוך כדי למזער את ההשפעות של ניקוי ניקוי, הקפד לבחור ניקוי עם העור מרכיבים מתחדש כגון חומצה היאלורונית.

Dr jart + סיקפייר אנזים ניקוי העור בעדינות מבלי להשאיר אותו מרגיש פגום או יבש. נוסחת ניקוי זו מבוצרת עם תמציות צמחים מזינים העור כדי להפחית אדמומיות ולתמיכה בעור בריא, זוהר.

שמירה על העור לחות: נקודות מפתח

מוודא כי העור שלך הוא נשאב מלא של לחות יכול להיעשות עם כמה מוצרים skincare שונים. מוצרים מבוססי מים כגון תרגומי פנים וסמים הם אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להבטיח כי העור נשאר לחות ללא הרף, בעוד מסכות גיליון הן גם דרך מצוינת לספק זריקה חזקה של לחות לעור.

שמירה על לחות העור גם אומר כי אתה צריך לחפש את ניקוי הנכון שאינו משאיר את העור שלך מרגיש יבש והדוק.

לא בטוח איפה להתחיל עם עור? נסה ניתוח העור שלנו. אתם תקבלו מדריך ברור לסוג העור שלכם, בתוספת שגרת טיפוח המותאמת למטרות העור שלכם.

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום