5 שמני פנים סלבס נשבעים

כאשר יש לך עור קמצן, לטפטף שמן על הפנים שלך נראה כמו הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות. אחרי הכל, רובנו הותנו להאמין שאם אנחנו רוצים ויזה חלקה ונטולת פגמים, עלינו להימנע משמן כמו המגיפה. אפילו המונח "עור שמנוני" מעלה תמונות של בני נוער מביכים עם פרצוף גס, מטפחים בעצבנות משחת שיניים על הפצעונים שלהם (היי, כולנו עשינו את זה). 

אז זו לא הגזמה לומר שעולם היופי הרעיד לפני כמה שנים כאשר סלבס ומומחי טיפוח כאחד הציגו את היתרונות של[_0] טיפול פנים[7_1_0] שמנים להמונים. 

"העור שלנו מייצר באופן טבעי שמנים ושומנים, המסייעים במניעת איבוד מים מהעור שלנו ושומרים עליו לחות", אומר[_0127_1]7_3][Non_elz, Dr.n.Elz. מנהל רפואת עור קוסמטית בהר סיני מערב בניו יורק. "שמני פנים הם חומרים שעוזרים להשלים את השמנים הטבעיים שלנו."

לאור עצת המומחים הזו, ריכזנו רשימה של 5 שמני פנים שסלבס נשבעים על מנת לשמור על מראה טלאי, זוהר וצעיר לנצח. תסתכל למטה!

1. ג'ניפר אניסטון - שמן שקדים

Jennifer Aniston facial oils

קרדיט: jjanistonlove/אינסטגרם

ג'ניפר אניסטון לפי הדיווחים היא חסידה מושבעת של שמן הפלא הזה. לדברי השחקנית, שמן שקדים הוא "רב משימות גדול" בכל הקשור לטיפוח העור, והוסיפה כי היא "משתמשת בו בכל מקום". ועם סיבה טובה! לדברי מומחים, שמן שקדים הוא תוספת נהדרת לכל משטר טיפוח העור מכיוון שהוא מכיל ויטמין A, ויטמין E וחומצות שומן שונות אחרות המונעות הזדקנות מוקדמת ושומרות מפני נזקי השמש. קבל עור חלק ומוזן על ידי רכישת שמן לעור גמיש שקדים של L'Occitane

L'OCCITANE ALMOND SUPPLE SKIN OIL 100ML

2. קיילי ג'נר - שמן חוחובה

Kylie Jenner jojoba oil

קרדיט: kyliejenner/אינסטגרם

שמן חוחובה צבר מוניטין רב בקהילות טיפוח העור בגלל מעמדו כאסתר שעווה, כלומר עקביות ה"שעווה הנוזלית" שלו מחקה את השמנים הטבעיים של העור שלך. יש לו גם תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות. לא אחרת מאשר קיילי ג'נר מודה שהיא מטילה את גופה בשמן האולטרה-מרכך אחרי שהיא מתקלחת. אם אתה רוצה עור גמיש ומלא לחות, שקול להוסיף קרם עשיר בחוחובה לשגרת הטיפוח שלך, כמו קרם הלילה Hydra Essential של GA-DE[_0127_1_7_3][_0]. _0127_5_1]

GA-DE’s Hydra Essential Night Cream

קרם הלילה Hydra Essential 50ML  של GA-DE | $65

3. מירנדה קר - שמן ורדים

Miranda Kerr facial oils

קרדיט: Fairymirandakerr/Instagram

אם אתה מת להפוך לדוגמנית-על בן לילה, אל תחפש רחוק יותר משמן ורדים. דוגמנית העל בהצטיינות מירנדה קר מזכתה את סם הקסם הזה עם מניעת סימני מתיחה לאורך כל ההריון שלה. שמן זה ידוע להבהרה, ריפוי והמרצה של ייצור קולגן. אם אתם מחפשים מוצר באיכות מעולה, אנו ממליצים לנסות את שמן ורדים מועשר אורגני של Inika[_0127_1_2_0][_01_0_1_0][_01_0_1_0][_01_0_1_0][_01_0_1_0][_01_0_1_0][3_0_1_2_0] העור שלך יודה לך. 

INIKA ORGANIC CERTIFIED ORGANIC ENRICHED ROSEHIP OIL

שמן ורדים מועשר אורגני מוסמך אורגני של INIKA | $39

 

4. קייט בלאנשט - שמן מקדמיה

Cate Blanchett facial oils

קרדיט: askyfullofcate/אינסטגרם

אם אי פעם צרבתם אחרי העור הקרמי והפורצלן של קייט בלאנשט, יש לכם מזל. היפהפייה האוסטרלית הודתה שהסוד לעורה הצעיר הנצחי הוא לא אחר מאשר שמן מקדמיה. "...שמני מקדמיה ממש טובים לעור הפנים שלך", אמרה בלאנשט InStyle UK. "שים את זה במקלחת והם גורמים לעור שלך לצפצף." שקול להוסיף את שמן השחזור המלכותי ללילה של GA-DE של GA-DE לשמן המדף שלך - מרכיב עיקרי שמזין את השמן שלו. 

GA-DE HYDRA SUBLIME ROYAL POMEGRANATE OVERNIGHT RECOVERY OIL

GA-DE HYDRA SUBLIME ROYAL ROYAL ROMEGRATES OIL לשחזור לילה | $55

 

5. אליסון ברי - L'Occitane Immortelle Divine Youth Oil

Alison Brie facial oils

קרדיט: alisonbrie/אינסטגרם

את לא צריכה להיות אישה פריזאית אופנתית כדי לקצור את היתרונות של טיפוח העור הצרפתי. ידוע שכוכבות אופנתיות כמו אליסון ברי לובשות את שמן הפנים היוקרתי הזה על השטיח האדום. לפי המאפרת שלה, השמן הזה הוא הבסיס המושלם למריחה לפני מראה איפור גלאם מכיוון שהוא שומר על העור שלך נטול מראה שמנמן, "קנבס חלק במיוחד" להנחת איפור. קנה את שמן הפנים המועדף על הכת כאן.

L'OCCITANE IMMORTELLE DIVINE OIL

L'OCCITANE IMMORTELLE DIVINE OIL 30 מ"ל | $142

האם אתה חובב שמני פנים? אם כן, ספר לנו באיזה מהם אתה נשבע בתגובות למטה!

עדיין מחפשת את שגרת הטיפוח המושלמת שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Australia Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום