ארבעה חומרי טיפוח עבור הזדקנות בחן

עכשיו שיש לך את היסודות של שגרת טיפוח טובה למטה, בואו נסתכל על מרכיבים ספציפיים כדי לקחת את השגרה הזו גדול -במיוחד כשמדובר אנטי אייג 'ינג . הנה העניין: שניכם ואני יודעים שאין מפנה לאחור את השעון, או פועם הכבידה. כשזה מגיע להזדקנות בחינניות, שילוב של מניעה ותיקון הוא הדרך הנכונה ללכת-וזה עם התזה של הזרקה אם אתה רוצה.


יש עולם שלם של חומרי טיפוח-הנה כמה מהעדפתינו למניעת זמן לתפוס אותנו (לפחות לזמן קצר):

  • רטינול
  • רזברטרול
  • פפטידים
  • ויטמין C

Anti-ageing skincare on metal spatula

ארבעה חומרי טיפוח עבור הזדקנות בחן

Retinol: משקל כבד נגד הזדקנות

אנחנו מתחילים רשימה זו חזקה מאוד עם רטינול-ויטמין נגזרת. רטינול (וכל בני דודיו) הם כנראה הכי נחקר מכל מרכיבי העור שם בחוץ. מחקר 2019 שנערך לאחרונה טוען כי "ויטמין a ונגזרותיו הן בין החומרים היעילים ביותר האטת תהליך ההזדקנות ".

למקרה שאתה תוהה- כן, רטינול נכלל בקבוצת הנגזרים. ווהו! איך זה עובד, אתה שואל? שתי מילים: היווצרות קולגן. רטינול (וכמעט כל הרטינואידים) יעילים להפליא בהפעלת המתג לייצור קולגן.

רזברטרול: נוגד חמצון רב עוצמה מבוסס צמח

מלבד רטינול, אחד המוחלט הכי טוב מרכיבים שאתה יכול לכלול את שגרת טיפוח העור שלך עבור הזדקנות בחן הוא נוגד חמצון חזק (או שניים). נוגדי חמצון יש רשימת כביסה של הטבות לעור-אבל אחד הטובים ביותר הוא שהם להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים.

רדיקלים חופשיים יכולים לגרום לסימנים מוקדמים של הזדקנות בעור, כגון קמטים, היפרפיגמנטציה. נוגדי חמצון מונעים מהם לעשות זאת, ואפילו יכולים לספק מגע של הגנה מפני השמש (אבל זה לא אומר שאתה יכול לדלג על spf שלך.

פוליפנול נגזר זה יתרון משמעותי משל עצמו: הוא מסוגל לתרום לייצור של כל שלושת סוגי הקולגן בעור. ייצור קולגן מוגבר = פחות, קמטים עמוקים במשך הזמן. תמיכה בייצור קולגן קריטי כמו טבעי, שלנו רמות קולגן ירידה במשך הזמן מה שמוביל לאובדן נפח הפנים שיכול לגרום לך להיראות מבוגר יותר.


פפטידים: לתכנת מחדש את תאי עור

כמו ויטמין a, פפטידים כוללים משפחה רחבה של מרכיבים- הרבה של פפטידים שם בחוץ! פפטידים הם טכנית קבוצות של חומצות אמינו , שהם המבנים המייסדים של חלבונים-כולל קולגן.

מחקרים מצאו כי פפטידים (במקרה הספציפי הזה, הקספפטידים) היו מסוגלים לרכך, להפחית את המראה של קווים עדינים 75% של נבחנים. יש כמה קטגוריות של פפטידים, היום אני רק אגע בפפטידים אות-אלה הם פפטידים ש 'אותות' לתאי עור איך הם צריכים להתנהג.

אותות אלה כוללים (עבור רוב) עידוד ייצור קולגן עבור העור, זה מראה צעיר יותר מאשר זה יהיה בלי.


ויטמין c: כנראה נוגד חמצון הטוב ביותר שם

ויטמין C הוא אחד הטוב ביותר (אם לא * הטוב ביותר) חומרים נוגדי חמצון כי אתה יכול לקבל עבור העור שלך-יש לו כת כת כת, ומסיבה טובה. כמו, סיבה ממש טובה. כבר נגעתי על היתרון העיקרי של נוגדי חמצון (הגנה מפני רדיקלים חופשיים), אבל ויטמין C יש שני טריקים אחרים בשרוול.

ראשון, ויטמין C הוא גדול בהתמודדות עם פוטומג 'י. פוטודאמג 'הוא רק מונח מפואר לנזקי שמש-וזה כולל קמטים, היפרפיגמנטציה. ויטמין C זה מה שנקרא סוכן דפילציה '-זה אומר שזה יכול להתמודד עם גוון עור לא אחיד שנגרם על ידי נזק לשמש, כולל melasma ו hyperפיגמנטציה רגילה.

שנית, ויטמין C יכול להשפיע על העור להגדיל את רמות קולגן -נושא מרכזי בין כל המרכיבים האלה, רק למקרה שלא שמתם לב. עם שני יתרונות גדולים אלה, העור שלך לא רק הולך להיות קצת יותר קורן, מדי!

ארבעת המרכיבים הפנטסטיים האלה הם רק קצה הקרחון כשזה מגיע לאקנה בחינניות. הם התוספת המושלמת לכל שגרת טיפוח כדי לעזור להילחם בזמן האב, לפחות קצת.

אל תשכחו לבדוק את התוספות האחרונות למגוון שלנו של אנטי הזדקנות כדי לקבל את ענייני היופי שלך! פלוס, אתה תמיד יכול להסתכל על שלנו רטינול פפטיד ו נוגדי חמצון קטגוריות עבור המוצרים החדשים.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום