טיפולי סרומים ושמנים 101: מה הם ולמה אתה צריך אחד

אם מישהו ישווק מוצר שמבטיח "עור זוהר בבקבוק", אנחנו די בטוחים שכולם יעמדו בתור. במציאות, מוצרים שמספקים עור גמיש וזוהר כבר נמצאים בשוק - רק שלא כולם יודעים עליהם או את היתרונות שהם נותנים לעור. הזן סרומים וטיפולי שמנים- מוצרי טיפוח שראויים למקום ברשימת צרכי העור שלך.


אבל מה זה בעצם טיפולי סרומים ושמנים ולמה כל מי שחולם על עור צלול וזוהר צריך להוסיף את זה לשגרה? אנו משתפים במדריך זה את מה ולמה של טיפולי סרומים ושמנים, וכיצד תוכל לבחור את המוצר הטוב ביותר המתאים לסוג העור שלך. 

serums and oil treatments

 

מה תלמד בבלוג הזה

 

מהם סרומים? 

אם אתה באמת רוצה שהעור שלך ישתה מכל אותם ויטמינים ומינרלים בריאים, הוסף בנדיבות סרום לפנים שלך. הסרומים כוללים עקביות קלת משקל (ומבנה מולקולרי קטן יותר) מה שמקל על המוצר לחלחל עמוק יותר לתוך העור שלך. התוצאה? בעיות עור נעצרות אפילו מלהופיע.

אל תלך שולל על ידי המראה הפשוט שלו - כל טיפה של סרום מכילה כמות חזקה של ויטמינים, מינרלים ו רכיבים אנטי אייג'ינג [5_1] כמו פפטידים ו נוגדי חמצון.

סרומים הם מאוד פשטניים - בניגוד לרוב המוצרים המכילים מספר מרכיבים, סרומים כוללים לרוב מוצר מרוכז אחד כדי לתת מענה לדאגה מאוד ספציפית. יש ניאצינמיד סרום להבהרת העור; סרום ויטמין C לחידוש העור; סרום רטינול לתוצאות אנטי אייג'ינג; וסרום חומצה היאלורונית לפרץ עז של לחות.

האם להשתמש בסרום כשאתה כבר משתמש בקרם לחות? כן! תחשוב על זה ככה - סרומים עושים את העבודה הגדולה של לחות, לחות ותיקון מתחת לעור. קרם לחות, לעומת זאת, מספקים מחסום לשמור את כל הטוב.


מהם טיפולי שמן? 

טיפולי שמן הם די חדשים, אבל השימוש בשמנים טבעיים בפתרון בעיות עור קיים  במשך מאות שנים. שמנים טבעיים כמו שמן ורדים, שמן חמניות ושמן זרעי ענבים עוזרים לעור להיראות ולהרגיש טוב יותר, אבל הם יכולים להיות בעיתיים להכנה. טיפולי שמן מסירים את הטרחה על ידי בקבוקי כל השמנים הטבעיים האלה כדי שתוכל לקבל גישה לעור בריא יותר.

טיפולי שמן עובדים לכל סוג עור - כן, כולל עור שמן!

 

האם כדאי לעבור גם סרומים וגם טיפולי שמן? 

יש קו דק מאוד בין סרומים לטיפולי שמן... ולחובבי טיפוח העור, הוא לפעמים מטושטש.

התשובה המהירה היא כן. אתה צריך סרומים כדי לטפל בבעיות ספציפיות ברמת השורש, וטיפול בשמנים כדי לספק את הסוף החזק הזה לשגרת הטיפוח שלך (תחשוב על שמנים כעל חיזוק לטיפוח העור).

 

מתי למרוח סרומים וטיפולי שמן

סרומים נועדו לעשות את עבודת הכוח תחילה, ושום דבר לא אמור להפריע להם. יש למרוח סרומים לפני קרמי לחות וקרמים כדי שיוכל לחדור בחופשיות לתוך העור.

שמנים, לעומת זאת, כבדים מאוד ונועדו למרוח אחרון בשגרה שלך. למרות שמריחת שמנים מוקדמת אינה הפשע הגרוע ביותר לטיפוח העור, פעולה זו יכולה למנוע ממוצרים אחרים לעשות את עבודתם.

ניתן להשתמש גם בסרומים וגם בשמנים ביום ובלילה.

 

סרומים לסוגי עור שונים

סרומים וטיפולי שמן לעור שמן

כשמדובר בסרומים וטיפולי שמן לעור שמן, המרכיבים חשובים. בחרו סרומים המכילים מרכיבים פעילים כמו ויטמין C (אנטי דלקתי ומחטא), חומצה היאלורונית (משחה) וניאצינמיד (הבהרה).

לגבי שמנים, בחרו מרכיבים קלים יותר ומצננים כמו חוחובה, עץ התה, סקולאן, ומרולה. מרכיבים אלה יעילים, אבל הם לא ישאירו את העור שלך שמנוני.

 

אנו ממליצים: 
serums for oily skin
הסרום לעור שמן עם נקבוביות גדולות. כולל תמצית שמרים מיוחדת להפחתת ברק וייצור עודף חלב. אפקט העפיצות המיידי מפחית את גודל פתחי הנקבוביות ומעדן את מרקם העור שלך.

 

oils for oily skin
ממזער נקבוביות על ידי הפחתת ייצור החלב. עוזר לקלף ולחדש את העור. מכיל תמצית פרי לימון שמותירה את העור בגימור מאט ללא רבב.

 

oils for oily skin
שמן הפנים הזה, משיי ומזין, מתמזג באופן מיידי עם העור וחודר עמוק פנימה. כולל שמנים טבעיים שונים כדי לסייע באיזון תכולת השומנים, לחזק את העור ולהפחית אדמומיות ללא התחושה השמנונית והשומנית.

טיפולי סרומים ושמנים לעור יבש

היתרונות של שמנים וסרום הם יותר מעומק העור - יתרון גדול לכל מי שמתמודד עם עור יבש ומתקלף. מרכיבי ה-MVP שאתה צריך לחפש כוללים ויטמין C, גליצרין וסקולן - הם עוזרים לעור לשמור על המחסום שלו כך שתוכל ליהנות מעור שמנמן ולחות לאורך זמן.

 

אנו ממליצים:

 

serums for dry skin

 

סרום עשיר לחות המסייע להאריך את חיי תאי העור, ולחדש ולהחזיר את נפח העור. מכיל גליצרין עבור מנת לחות מיידית זו.
oils for dry skin

בשילוב היתרונות של שמן חמניות ושמן נר הלילה, L'Occitane Immortelle Divine Oil מספק גם יתרונות אנטי אייג'ינג וגם מרגיעים. שמן זה עמוס בנוגדי חמצון כדי לטפל בסימני הזדקנות מוקדמים בעור יבש. נלחם בהתקלפות וגירוי שמגיע עם עור יבש.

 

טיפולי סרומים ושמנים לעור משולב

קשה למצוא סרום ששווה את המלח, במיוחד לעור מעורב. אבל הנה טיפ קצר: מצאו סרומים עם ויטמינים C ו-E. לגבי שמנים, בחרו מוצרים עם אלוורה!

 

אנו ממליצים:
serums for combination skin
סרום שנוסח כדי לעזור לשמור על לחות ושמנמנות לעור. מעניק לחות עמוקה ומרגיע עור עייף ולחוץ.

 

oils for combination skin
נוסחה עם קומפלקס לחות מועיל וויטמינים, הפורמולה הקרמית מחליקה קווים עדינים, קמטים ופגמים, ומציעה זוהר זוהר ומריחה מדויקת. חדור בשילוב של שמנים טבעיים ותמציות לימון, שמן פנים זה יעניק לך את הזוהר לאורך זמן.

 

טיפולי סרומים ושמנים לעור רגיש

אם יש לך עור רגיש, בחר במוצרים שהם גם אנטי דלקתיים וגם מעניקים לחות. חלק מהמרכיבים הטובים ביותר שיש לשים לב אליהם כוללים אלוורה, קלנדולה, קמומיל וסקולן.


אנו ממליצים: 
serum for sensitive skin
כולל חומצה היאלורונית ומתחמי לחות השומרים על העור שמנמן, והופכים קמטים ואזורי עור רפוי לפחות נראים לעין. מפחית קהות וסימני גירוי על העור שלך. כמו כן חדור תמציות צמחים יעילות ביותר כדי למזער אדמומיות ולמנוע הזדקנות מוקדמת של העור.


ישנן תוצאות מסוימות שניתן לספק רק על ידי סרומים וטיפולי שמנים - רק אחת הסיבות העיקריות מדוע אינך צריך לכלול את המוצרים הללו בסדרת טיפוח העור שלך. בין אם עבור לחות, לחות, או חידוש העור, סרומים וטיפולי שמן הם מוצרי הכוח.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image









Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום