המדריך שלך ליום האם רעש, שונה ויוצא דופן

יום האם, יום ראשון המרגש ביותר עבור אמא בכל שנה, שבו היא יכולה לצפות לכרטיסים מכל הלב, מתנות, טיול או שניים, בתוספת ארוחת בוקר במיטה. ובכן, רוב השנים בהן לא קיימים אמצעי ריחוק חברתי! 


בין אם את אמא לילדים, ילדים בוגרים או תינוקות פרווה, חשבנו שהכי טוב לתעל את המוזה של יום האם שלנו - Kath Day-Knight - כדי להראות לך איך לחגוג את יום האם השנה, זה 'נועם, שונה ויוצא דופן'


טקס בוקר

אין דבר טוב יותר מאשר להתחיל את היום עם שינה ביום ראשון ואז קצת תרגיל קל בפנים כדי להפעיל את האנדורפינים האלה. 

Kath and Kim: The best moments from the Australian TV show - Kidspot

 

אם אין לך ציוד בבית או שאתה מרגיש מוכן לאימון גב אל גב, מתח את הרגליים וצא לטיול רעש מסביב לבלוק עם בן הזוג לפשע (שמירה על 1.5 מ' בטוחה) מרחק בכל עת מזרים)

Kath GIF - Find on GIFER



אחרי שהזיעת, בואו נעצים את עצמנו עם כמה מנטרות. אל תהסס לצעוק אותם מהראש ולתת לשכנים לדעת עד כמה יש לך כוח להיות אישה ואמא. אין לך מה להסתיר!

Hear me roar

 

ולבסוף, לאחר שתלבשת את פניך וסידרת את ענייני היופי שלך, הגיע הזמן להתעמק בדברים החשובים להיום.

kath in the kitchen  



תענוגות אחר הצהריים

זה היה הרסני לא להיות מסוגל לחבק את הילדים הבוגרים שלנו, עד לנקודה שחלקנו נהיו קצת לא יציבים על ידי אימוץ הטכנולוגיה, הגדלת נפח השיחות בפנים, צ'אטים במסיבות בית. חלקם לקחו את זה רחוק יותר עם שליחת בקשות הזמנה ליומן לילדים שלהם לפגישות זום מתוזמנות. אנחנו מכירים את זה באופן אישי.

kath on the computer


 

בעוד שאמצעי ההתרחקות החברתיים של נגיף הקורונה (COVID-19) עדיין קיימים, מדינות מסוימות חוקקו 'הרפיה זהירה' של אמצעי ההתרחקות החברתיים. החל מיום שישי האחרון עד שני מבוגרים, וילדיהם, יוכלו לבקר כל אחד אחר בניו סאות' ויילס.

Celebrate Kath And Kim GIF - Find & Share on GIPHY


 

בהתאם לכמה התגעגעתם זה לזה, ייתכן שתמצאו את זה קצת קרוב לנוחות ששוב אורחים בביתכם. 

gina riley | Tumblr


 

אני מקווה שהם מביאים חדשות טובות או לפחות פינוקים מלבד עצמם.

Treat Someone Sweet to This Healthy Gluten-Free Sticky Date ...



 

Shenanigans של לילה

אם שכחת איך זה לארח אורחים אל תפחד להוציא את הקלאסיקות, הפעל את חשבון Spotify וערוך ריקוד. זו הדרך הטובה ביותר להיפטר מהקצפת הזו.

19 Times Kath And Kel Were Major Relationship Goals


 

ולבסוף, כשהכל נאמר וסגור ליום שבו תשעשע את כל השאר ביום שלך, סיים את הערב עם smooch מבן הזוג האוהב שלך שבאמת היה זה שעומד מאחורי כל התכנון ליום מקסים עם הילדים.

Kath and Kim - Tag a foxy couple who can't wait for their midnight ...

 

 

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום