טיפים יופי להאט תהליך ההזדקנות

חיים הוא מצחיק, כשהיינו ילדים כל שרצינו לעשות היה מתבגר, ועכשיו אנחנו כאן אנחנו מנסים להיות צעיר יותר. הפסקת תהליך ההזדקנות היא בלתי נמנעת, אנחנו צריכים להגיע למסקנה שהזדקנות היא חלק מהחיים ואנחנו צריכים לאמץ אותם. אבל האם אנחנו צריכים להיכנע לעידן העור שלנו? בהחלט לא!

אם אתה כמוני ושמעתם "יום הולדת שמח" כמה פעמים בחיים. כל שנה מתחיל להבחין במראה של קווים עדינים, אזורים של העור שלך מתחיל להיראות קצת יותר משעמם או עייף, ופוטנציאל כמה קמטים שלא היו שם אתמול. אם זה אתה, טוב אתה במזל השבוע.


בפוסט הזה אנחנו לא רק נשתף את ההבנה של מה קורה לעור שלך, אלא כיצד להאט את תהליך ההזדקנות ולהביא את גיל אמיתי של העור שלך למטה 10-20 שנים. זה כל כך פשוט!

מה קורה לעור שלנו כשאנחנו מתבגרים?

עם הזמן, מזרון התמיכה של העור מאבד בהדרגה את מוצקות וגמישות שלו, מה שגורם לסיבי הקולגן להתדרדר בהדרגה. העור גם הופך יבש יותר, דק יותר ותאי העור נאבקים כדי לחדש את עצמם ומאפשרים קמטים עמוקים יותר. גורמים חיצוניים רבים תורמים גם לתהליך ההזדקנות של העור כמו קרני השמש, והסביבה. זה תלוי בנו באופן אישי כדי להגן על עצמנו מפני גורמים סביבתיים אלה הכי טובים שאפשר עם טיפוח העור.

איך טיפוח העור עוזר להאט את תהליך ההזדקנות?

היופי עבר דרך ארוכה במהלך המאה האחרונה. עם התקדמויות חדשות בטכנולוגיה ובמדע, כמה אנשים די חשובים הצליחו לבחון את התוצאות של מרכיבים מסוימים וליישם אותם על מוצרי טיפוח העור. ישנם מוצרים אנטי אייג 'ינג רבים, אשר, בזכות החומרים החזקים שלהם, להפחית את המראה של קמטים, עוזר לעור לשמור על הנוחות, את הצדנות ומוצקות.


על ידי אימוץ מוצרים skincare נכון, אתה יכול להאט את תהליך ההזדקנות ולחדש את העור שלך למראה צעיר ורענן. אז איזה מהם כדאי לך להשתמש? בואו נסתכל למטה כדי להבין את המרכיבים החזקים ביותר

המרכיבים היעילים ביותר נגד הזדקנות

קרם הגנה:

לעולם לא נגיד את זה מספיק, השמש לא טובה לעור שלך. קרני UV תוקפים תאי עור וגורמים להם לייצר פחות מלנין, קולגן ואלסטין. זו הסיבה לשימוש קרם הגנה מדי יום עם לפחות spf 20 צריך להיות הפעולה הראשונה שלך נגד קמטים. אתה יכול להשתמש קרם הגנה ישירות או מעורבב עם קרם לחות שלך, גם אם הוא גשום בחוץ.

camides:

אלה הם שומנים אשר שומרים על מחסום העור חזק ובריא, איטום לחות בעור ומניעת עור יבש ומגורה. כי ceramides באופן טבעי יורד עם הגיל, ייתכן שתרצה להשתמש במוצר skincare ceramide כדי למנוע אדמומיות או גירוד

רטינול:

רטינול הוא חזק נוגד חמצון שנלחם רדיקלים חופשיים ומפחית את סימני ההזדקנות. זה עוזר לעור שלך להאיץ את תהליך המחזור הרגיל שלו, כלומר הוא ישפך את תאי העור במהירות רבה יותר. זה עוזר להתמודד עם בעיות כמו קווים עדינים, קמטים, כתמים כהים, ואקנה. חוקרים מאמינים גם כי רטינול יכול לעזור להגדיל את ייצור הקולגן, אשר מפחית סימני הזדקנות.

קולגן:

קולגן הוא חלבון המסייע לשמור על העור חזק ומוצק. הבעיה היא כי ייצור הקולגן הטבעי שלנו מאט ככל שאנו מזדקן, אפילו יותר בהדרגה ללא הגנה נאותה מפני גורמים חיצוניים שהוזכרו לעיל. לאחרונה, זה כבר שווק בצורה הטובה ביותר כיופי לעיכול, אך אין ראיות רפואיות תומכות באפקטיביות שלו על מרכיבים אחרים.

חומצה גליקולית:

זה קילוף כימי פופולרי ידוע כדי להגביר את הייצור של קולגן ואלסטין בגוף, להפחית את סימני ההזדקנות בעור.

חומצה לקטית:

חומצה לקטית מספקת פילינג כללי וההברק לעור רגיש מדי לחומצה גליקולית. מחקרים מראים כי ניתן להגדיל את מוצקות ועובי העור תוך הפחתת סימני הזדקנות.

חומצה היאלורונית:

הוא קרם לחות חזק והוא אחד התורמים העיקריים לשמירה על גמיש.

שמן חוחובה:

שמן חוחובה יש פעולה מזינה, הגנה, איזון וריכוך. תכונות מתחדשות שלה ואת העובדה כי זה עוזר לשמור על עור מוצק להפוך אותו שמן אנטי אייג 'ינג מעולה.

ויטמין c:

בשימוש חיצוני, הוא מסוגל בעוד כמה שבועות של הפחתת הקמטים שלנו על ידי לחימה נגד הדלקת של התאים שלנו, על ידי הגברת סיבי האלססטין וקולגן, ועל ידי הגדלת הצפיפות של הפפילאים הדרמיים שלנו.

חשיבות של שגרת טיפוח טיפוח טוב

עכשיו אתה יודע אילו מוצרים יעילים ביותר עבור העור שלך. חשוב ליישם אותם בצורה נכונה ולהגדיר שגרת טיפוח טובה בהקדם האפשרי כדי ליהנות מן התכונות שלהם. אם אתה לא בטוח אם אתה עוקב אחר הצעדים הנכונים, או שאין לך שגרה, תמצא את כל מה שאתה צריך לדעת כאן- מה זה שגרת טיפוח טוב .


בחירת המוצרים הנכונים לעור שלך חיונית כדי לראות תוצאות טובות. זו הסיבה שיצרנו לכם פתרון פשוט אוספים אוספים על פי סוג העור הספציפי שלך. הם נהדרים לשימוש כאשר אתה מתחיל את שגרת היופי שלך עם בסיס 4 שלבים, או מראש ולהוסיף כמה מוצרים נגד הזדקנות בתוך מתקדם 8 שלבים. הנה כמה דברים לחפש בתוך השגרה הנוכחית שלך.


טיפים שגרתיים כדי להאט את תהליך ההזדקנות

  • הסרת איפור הוא הטיפ הראשון שלנו לשמור על פרצוף צעיר. אכן, הסרת איפור מסיר פיגמנטים, זיהומים ושאריות זיהום שמצטברים על פני העור ויכול לחנוק אותו. מוקדם יותר ביום, עדיף לא לחכות עד לפני השינה אם אתה לא צריך.
  • זה חיוני מֵימָה כל יום את עורכם כדי לשמר את העור, את נחתו, את חמדתו ואת מוצרו׃ במהלך היום, העור צריך להיות לחות ומוגן מפני תוקפנות חיצוניות. בלילה, זה חייב להישמר מפני אובדן מים, שהוא בלתי נמנע במהלך השינה שלך. גם, לנצל את תקופת מנוחה זו כדי להגביר את התחדשות התאים. מכאן החשיבות של החלת טיפול בוקר וערב.
  • קילוף היא הדרך הטובה ביותר להיפטר תאי עור מתים, להחיות את microזרימת הדם ולקדם חדירה טובה יותר של הטיפולים בשגרה שלך לאחר מכן.

טיפ מקצועי:
להשקיע בכלי יופי שיכולים לעזור לספק פגישות מפנקות 'בבית' כדי לשמור על העור שלך כל שבוע. הפוראו לונה 3 מיני טווח נהדר לקבל עיסוי פנים טוב תוך ניקוי. זה מגרה את הייצור של קולגן, מחזק זיכרון שרירים, מעכב את המראה של קמטים. החדש foreo luna 3 גם הוא דאגה לעור ספציפי- נורמלי קומבינציה ו רגיש -כדי לסייע עם צרכי העור האישיים שלך. משטח אנטי אייג 'ינג שלו על הגב הוא התוספת המושלמת לכלי. זה כמו לקבל טיפול בספא בבית.



באיזה גיל נתחיל?

בדרך כלל, רוב הנשים יצמד או לשלב את השגרה שלהם עם מוצרים נגד הזדקנות משלימים כאשר הסימנים הראשונים מופיעים. עם זאת, אנו ממליצים לעשות זאת קודם, לקחת יותר של גישה פרואקטיבית, הוספת מוצרים אנטי-הזדקנות אשר מקדמים הידרציה לפני שתבחין את הסימנים. זכרו שזה נוגע להאט, לא לעצור את תהליך ההזדקנות. מוקדם יותר טוב יותר. איור זה למטה יכול לעזור להבין את הדרך קדימה לעור שלך.

בזמן זה הוא יותר או מבט כללי ולא החלת לכולם של בודדת עור נתיב זה עושה לתת יותר והבנה כי אנחנו בשליטה כדי להאט את תהליך ההזדקנות.

לפני 35, מניעה ראשונה . העור צעיר, עשיר בקולגן, מוצק ומחודש במהירות. טיפוח העור נועד לשמר את ההון הצעיר הזה. בגיל זה, זה חיוני להבלחות ולעורר.

מגיל 35 , חידוש תאים וייצור קולגן פחיתים בהדרגה. הקווים הראשונים מופיעים, גרגר העור הוא פחות ברור, העור דק יותר ושברירי יותר בהדרגה מרגיע. ממשיכים להתייבש את העור על ידי הזזת בהדרגה כלפי טיפולי אנטי אייג 'ינג, אשר יהיה מרוכז יותר במרכיבים פעילים כדי לעורר ולהגן על העור שלך.

מ-45-50 שנים , חשוב לטפל בעור בוגר. בזמן גיל המעבר, המרקם של העור משתנה הרבה. הוא מתייבש ומחמיר בעקבות שינוי האפידרמיס אשר מתחדש הרבה יותר לאט ומייצר פחות חלב. העור מרגיע ומאבד את הטון. טיפולי אנטי אייג 'ינג שואפים לעורר ולתקן את העור.

עכשיו שאתה יודע שיש לך את הכוח להאט את תהליך ההזדקנות, כל מה שאתה צריך לעשות זה פעולה. להתחיל עם אחד שלנו אוספים אוספים או לשלוח לנו הודעה לדבר איתך ישירות ולסייע לצרכיך האישיים.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image



Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום