למה להשתמש ברטינול בשגרת טיפוח העור שלך?

רטינול: זה הטוב שבטובים כשמדובר במרכיבים אנטי-אייג'ינג ומסיבה טובה. המרכיב הקטן והמיוחד הזה הוא מועדף מובהק על קוסמטיקאיות, גורואי יופי ורופאי עור כאחד, על כל היתרונות שהוא מביא לעור בחבילה אחת - סמוך עליי בעניין הזה, ההייפ הוא אמיתי בכל הנוגע ליתרונות רטינול לעור שלך!

הסיבה שבגללה טיפוח העור של רטינול נמצא בראש רשימת המועדפים של כמעט כולם היא [5_0]27פשוט עובד כל כך טוב. מרכיב טיפוח סופר טעון זה יכול להחליק מרקם עור גבשושי, להילחם בקמטים, יכול לעזור לך להאיר, במקרים מסוימים, להאיר, וללא מקרים המסע שלך לעור נקי יותר.

זה כמעט נשמע גם טוב להיות אמיתי, אבל האמת היא שרטינול טהור הוא כנראה ה מרכיב זהב לטיפוח העור בגלל כל מה שהוא יכול לעשות לעור! רטינול - ונגזרות אחרות של ויטמין A - נחקרו היטב על ההשפעות המיטיבות שלהם על העור.  

אבל קודם כל, מהו רטינול, בדיוק? למה להשתמש במוצרי טיפוח רטינול ולמה אנשים אוהבים אותם? הנה ההסבר שלנו למה אתה צריך להתחיל רטינול בהקדם האפשרי ורשימה של יתרונות הרטינול האהובים עלינו.

מה זה רטינול?
Dollop of white retinol cream on orange background

אז מה זה רטינול, בכלל? כשאנשים מתייחסים למוצרי טיפוח רטינול, הם בדרך כלל מתייחסים לאחד משני דברים - מוצרי טיפוח המכילים רטינול ספציפית, או שהם משתמשים ב'רטינול' כמונח גג לטיפוח העור מכל משפחת הרטינואידים - הכוללים חוזק מרשם רטינואידים. 

נכון - רטינול הוא רק אחד מקבוצת המרכיבים שבעצם פועלים בצורה דומה מאוד על העור שלך - רק בעוצמות שונות. כדי באמת לצמצם את הכימיה של זה, כולם נגזרות של ויטמין A שיש להם הבדלים מבניים קלים! עם זאת, כולם הם צורה ספציפית של ויטמין A - ויטמין A רגיל לא ישפיע באותה צורה.

רטינואידים של OTC שעשויים להיתקל בהם כוללים: רטינול, רטינול, רטינלדהיד, רטיניל פלמיטאט, בעוד שכאלה שנחשבים לתרופות ולרופא מרשם או לרוקח כוללים רק טרטינואין, אפאלן וטריפרוטן. טרטינואין נקרא גם חומצה רטינואית - שימוש בחומצה רטינואית ממש על העור יכול להיות הרבה יותר מגרה מאשר רטינול רגיל.

הסיבה העיקרית שהם מחולקים לשתי קבוצות היא בגלל החוזק והאופן שבו הם פועלים על העור - חומרי המרשם נוטים להיות החזקים ביותר, אבל זה לא אומר שלא תקבל את תוצאות האנטי-אייג'ינג שאתה מחפש אם אתה בוחר בגרסאות ללא מרשם!  

למעשה, הצעד הנוסף שרטינול צריך לקחת על העור כדי להמיר חומצה רטינואית הוא מה שהופך את הרטינול ל-OTC עדין כל כך - אך עם זאת יעיל כל כך לאורך זמן.

אני יודע מה אתה חושב - למה להשתמש ברטינול כשיש גרסאות חזקות יותר? ובכן, כל מה שזה אומר בעולם האמיתי הוא שייקח קצת יותר זמן לראות את אותן תוצאות עם רטינול כמו החומר עם פחות כוח מרשם גירוי - פשרה לא רעה!

Elizabeth Arden Retinol Ceramide Capsules Line Erasing Night Serum Product image on white backgroundאליזבת ארדן רטינול סרמיד קפסולות קו מחיקת סרום לילה
טכנולוגיית קפסולה חדשנית משמרת את העוצמה בכל טיפה של סרום רטינול סרמיד זה מבית אליזבת ארדן.

מדוע להשתמש בטיפוח העור של רטינול?
Woman smiling and applying skincare in mirror

רטינול (וחברים אחרים במשפחת הרטינואידים) הם בין מרכיבי טיפוח העור הנחקרים והמוכחים ביותר, במיוחד בכל הנוגע להשפעתם על שיפור איך העור נראה, פועל ומרגיש. היתרונות של רטינול מתועדים היטב עבור כמעט כל תחום טיפוח העור בחוץ - הנה המועדפים שלנו!

מרכך קמטים

כשזה מגיע ליתרונות הרטינול, זה הראשון שרבים מאיתנו חושבים עליו! אנשים אוהבים להשתמש במרכיב זה לטיפוח העור לאנטי-אייג'ינג, ובמיוחד, כדי להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים גלויים, ובתקווה למנוע הופעת נוספים. אֵיך? רטינול ורטינואידים אחרים מעוררים פיברובלסטים - סוג מיוחד של תאי עור - לייצר יותר קולגן, בסופו של דבר ממצקים את העור ומוציאים קמטים באופן טבעי מבפנים. 

GA-DE Retiage Multi-Rejuvenate Serum product image on white backgroundGA-DE Retiage Multi-Rejuvenate סרום
סרום אנטי אייג'ינג חזק המנוסח עם רטינול למיצוק העור ולהעלמת פגמים.

משפר את זוהר העור

דרך נוספת שבה קרם רטינול ומוצרי טיפוח אחרים של רטינול מעניקים לעור שלך דחיפה היא על ידי זירוז תחלופת תאי העור. תהליך טבעי זה כרוך בעור שלך מוריד תאי עור מתים, הלא הם קרטינוציטים. כאשר רטינול לוחץ על כפתור ההילוך קדימה בתהליך זה, זה עוזר לעור שלך להשיל את הקהות הזו וגורם לעודף תאי עור מתים קצת יותר מהר, וחושף עור צלול וזוהר מתחת לזוהר רטינול ייחודי - וכן, זה בעצם דבר![ _0127_5_1]

דוהה היפרפיגמנטציה & נקודות כהות

יתרון אהוב נוסף של קרם רטינול וסרום רטינול הוא הכוח שלהם לדעוך כתמים כהים והיפרפיגמנטציה - מהסוג שנגרם על ידי אקנה ו מהסוג שנגרם על ידי נזקי שמש, אז אם זה חשש שיש לך לעור שלך, אל תדאג שוב! למוצרי רטינול יש את הכוח ליישר כל כתמים כהים ליצירת זוהר בגוון אחיד על ידי זירוז כל מחזור תאי העור שלך מייצר תוספת וויסות של מחזור תאי העור שלך - הפיגמנט הטבעי בעור ובשיער שלנו שאחראי על צבע העור. 

GA-DE Retiage Multi-Rejuvenate CreamGA-DE Retiage Multi-Rejuvenate Cream
קרם לילה קטיפתי ומזין זה מבית GA-DE משתמש בכוח של רטינול לצד נוגדי חמצון כדי להדוף סימני הזדקנות מוקדמים.

מתי אוכל להשתמש במוצרי רטינול?

עכשיו, לאחר שהתשובה לשאלה "מדוע להשתמש ברטינול", הנה השאלה הבאה: מתי אוכל להשתמש ברטינול? אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל להשתמש בטיפוח העור של רטינול - אולם אם זה משהו שעדיין לא הוספת לשגרת היופי שלך ואתה בשנות העשרים שלך, זה בהחלט משהו שכדאי לך לשקול! 

מרכיב לטיפוח העור אנטי-אייג'ינג כמו רטינול עוזר לחזק את העור שלך מפני סימני הזדקנות מוקדמים - ומעט מניעה כעת אומר שאולי יהיה לך קצת פחות מה לדאוג בעתיד. הגבר את ייצור הקולגן והרחיק קמטים מוקדמים עם מוצר הרטינול המתאים לסוג העור שלך!

התחלת מרכיב טיפוח רב עוצמה זה משתלמת כעת בטווח הארוך - במיוחד אם תפעל לפי הטיפים הטובים ביותר שלנו להוספת מוצרי רטינול[_0127_7_0] לעור שלך _0127_5_3].

הטיפ הטוב ביותר שלנו למריחת רטינול הוא להשתמש תמיד ברטינול ה-OTC שלך רק בלילה - אבל קרא את הפוסט לעוד מהטיפים הטובים ביותר שלנו להוספת רטינול לשגרה שלך וכיצד להתכונן לתופעות לוואי (אם אתה חווה כאלה) כמו עור יבש וגירוי זמני. Psst - חומצה היאלורונית עוזרת!

עדיין מחפש את שגרת הטיפוח הטובה ביותר שלך? נסה את ניתוח העור שלנו כדי לקבל דוח מפורט של סוג העור והדאגות שלך, בתוספת שגרת טיפוח ייחודית שנוצרה רק עבור העור שלך.

יש לך שאלות לגבי תוצאות הניתוח שלך? פנה אלינו ונחזור אליך!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • אליזבת ארדן רטינול סרמיד קפסולות קו מחיקת סרום לילה
  • GA-DE Retiage Multi-Rejuvenate סרום
  • GA-DE Retiage Multi-Rejuvenate Cream
  • השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום