עדיין תחת נעילה? אל תיתן לעור שלך לסבול

נעילות הן חלק לא נוח מהעולם שלנו כרגע - ולמרות שנוכל לקוות לחיים נטולי נעילה בעתיד, כולנו צריכים לעשות את חלקנו ולהישאר בבית כדי להציל חיים, בין אם נעבוד מהבית או ללמוד מהבית במקום להיכנס למקומות העבודה ולמקומות הלימודים שלנו.

עם זאת, יש הרבה מאיתנו בחוץ שמגלים שלנעילות יש השפעה מפתיעה על העור שלנו - וזה כבר מעבר לפוטנציאל להתמודדות עם מסכות בגלל לבישת מסכות פנים!

החשיבות של טיפוח העור במהלך הנעילה היא משהו שרבים מזלזלים ביתרונות שלו - זה לא רק על מראה טוב, אלא בהרגשה טובה. שמירה על שגרת היופי הקבועה שלך עם כמה תוספות קטנות מכיוון שטיפול עצמי עשוי להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לאסוף את עצמך מהשפל. לחות לעור שלך (ואת עצמך!) עם ערפילי פנים מעת לעת - אבל האם יש דברים טובים יותר שאתה צריך לעשות במהלך הנעילה?

הנה כמה הרגלים גרועים של טיפול עור נעילה שאולי התחלת מבלי ששמת לב - אם אחד מאלה נשמע לך מוכר, הגיע הזמן לשנות זאת בהקדם האפשרי! הימנעות מההרגלים הרעים האלה חייבת להיות בין הטיפים הטובים ביותר לטיפוח העור לנעילת העור שמצאנו, אז שמור את העור שלך במהלך הנעילה ובדוק שוב שאתה לא מבצע בטעות אף אחד מה[_127_5_5_] ]טיפול עור נעילה טעויות!

טיפול בעור נעילה הרגלים שיש להימנע מהם

Woman holding skincare serum looking worried

הסגרות יצרו ללא כוונה הרבה הרגלים חדשים לאנשים - חלקם טובים וחלקם רעים. הנה הרשימה שלנו של הרגלי טיפוח שיש להימנע מהם בזמן השהייה בבית וכיצד הם משפיעים לרעה על העור שלך - וטיפים לטיפוח העור מה לעשות במקום זאת. אלה חלים על כל סוגי העור אגב!

דילוג על השגרה שלך לגמרי

זה קצת מסובך, אבל בהחלט הרגל שרבים נקלעו אליו בטעות במהלך הנעילה! זה יכול להיראות קל לדלג על השגרה שלך, במיוחד אם אתה נשאר בבית כל היום. עם זאת, אל תזלזל בחשיבות של טיפוח העור במהלך הנעילה - ואני לא מתכוון רק למראה העור שלך. 

אם אתה מבחין בגירוי נוסף, עור יבש, או סתם כל דבר שאתה מרגיש שהוא יוצא דופן עבור העור שלך, בדוק שוב שאתה באמת עקבי באותה מידה עם שלך שגרת טיפוח כפי שאתה חושב שאתה!

בנוסף, כל המרכיבים הטובים ביותר כמו חומצה היאלורונית, ויטמין C וניאצינמיד מסוגלים להועיל לעור שלך ככל שאתה עקבי יותר עם השימוש בהם - אז אל תאכזב את העור שלך ואת עצמך על ידי דילוג על שגרת הטיפוח שלך.

קיום שגרה יומית קבועה הכוללת שגרת טיפוח בוקר וערב תסייע רבות כדי לוודא שאתה (והעור שלך) נשארים מאושרים ומטופלים היטב.

Lancome Gel Eclat Clarifying Cleanser product image on white backgroundניקוי מבהיר של Lancôme Gel Eclat
צנצנת מיני יוקרתית זמינה!
התחל את שגרת הטיפוח שלך עם תכשיר ניקוי עדין כמו זה מבית Lancôme.

בחר בעור שלך

לרבים מאיתנו יש הרבה זמן פנוי בסגר, ולרבים זה אומר יותר זמן להתעמק בעור שלנו ולהסתכל מקרוב על כל אחד מהפגמים הנתפסים שלנו. פגיעה בעור שלך וניסיון להצמיח פצעונים עלולים לגרום לדלקת מתמשכת ו-היפרפיגמנטציה - כלומר, הכתמים הכהים נותרים מאחור על ידי 1_2.

כשאתה נוגע בעור שלך, אתה מחמיר את הדלקת הזו ומאריך את תהליך הריפוי של העור שלך - ומשאיר סימנים כהים עקשניים[_6_5_0_0][7_0127_0] שיידבקו לאורך זמן רב יותר. . 

הפתרון?

הנח את המראה המגדלת - אם יש לך פצעונים פעילים, עדיף להשתמש בסבלנות בטיפולים נקודתיים כדי לעזור להם להחלים. להתנגד כל פיתוי לחבוט בעור שלך רק כדי להעביר את הזמן - העור שלך יודה לך!

אם אתה צריך קצת עזרה, פילינג הוא עסקה לצד סרום מבהיר את העור. פילינג מנקה תאי עור מתים שגורמים להתפרצויות, וכן מבהיר את העור שלך לאורך זמן!


SK-II R.N.A. Radical New Age Essence Serum SK-II R.N.A. סרום ראדיקל ניו אייג' אסנס
צנצנת מיני יוקרתית זמינה!
עשיר בניאצינאמיד ופיטרה, הסרום הזה מושלם לדהיית כל כתמים כהים מטרידים.

דילוג על קרם הגנה

חשיבותו של טיפוח העור במהלך הנעילה - במיוחד כשמדובר ב-[1_7][1_2] [0_2] יכול להיות [1_2] [1_2] [1_2] [1_2] [1_2] [1_2] רציני. לזלזל! שימוש קבוע בקרם הגנה בכל יום הוא חיוני כל כך כדי לשמור על העור שלך ללא רבב כעת ובטווח הארוך. קל לחשוב שאתה יכול פשוט לדלג על קרם הגנה היום מכיוון שאתה לא יוצא, נכון? האמת היא, קרם הגנה הוא מוצר טיפוח לכל ימות השנה ולא מוצר טיפוח לקיץ בלבד. 

גם אם ה'יציאה' היחידה שאתה עשוי לעשות היא הליכה מהירה לסופרמרקט או לשאוב אוויר צח בחצר שלך, הגנה על העור שלך מפני השמש היא חיונית - במיוחד אם אתה משתמש במוצרי טיפוח המכילים רטינול או AHAs. הכל מצטבר - גם אם אתה יוצא מהבית רק כמה פעמים בשבוע, 

Sisley All Day All Yearסיסלי כל היום כל השנה
צנצנת מיני יוקרתית זמינה!
ההיברידית שני באחד סרום-קרם הגנה זו מגינה על העור שלך מפני השמש ומגורמי לחץ חיצוניים אחרים עם העוצמה של מסנני UV ונוגדי חמצון טבעיים חזקים.

לא משנה את המסכה שלך 

עכשיו, כשמסכות פנים הן חלק חיוני במלתחות היומיומיות שלנו, חשוב לשקול כיצד הן עשויות להשפיע על העור שלנו. Maskne, כלומר הפריצות הנגרמות על ידי חבישת מסכות לתקופות זמן ארוכות, עשויות להיות קשה להשתלט עליהן - עם זאת, אחד הטיפים הטובים ביותר לטיפוח העור לסתימת עור הוא להשתמש בטיפים טריים , נקה מסכה כל יום על מנת למזער את הפוטנציאל להתפרצות. 

שמור על העור שלך במהלך הנעילה על ידי הימנעות מההרגלים הרעים האלה שלטיפול בעור. החשיבות של טיפוח העור במהלך הנעילה היא יותר מסתם טיפול בעור שלך - זה על טיפול ב-אתה.

אם אתה עדיין מנסה להרכיב שגרת טיפוח מושלמת לעור שלך, נסה את ניתוח העור שלנו - תקבל הצעות לסוג העור שלך ולמטרות העור הייחודיות שלך, בתוספת שגרת יופי שנוצרה רק בשבילך! 

יש לך שאלות לגבי תוצאות הניתוח שלך? פנה אלינו ונחזור אליך.

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום