איזו מסכת פנים הכי מתאימה לעור שלי? מדריך מסכות טיפוח לעור

יש הרבה מסכות בחוץ, וזו יכולה להיות משימה מוחלטת לדעת איזו מהן מתאימה לסוג העור ולמטרות העור שלך! לדוגמה, האם מסכות סדינים טובות לכל סוגי העור?

Try Before You Buy Beauty Affairs

האם זה נכון שבעלי עור יבש צריכים להתרחק ממסכות חימר? הנה המדריך שלנו לכל הסוגים השונים של מסכות ואילו סוגי עור מתאימים ביותר לכל סוג של מסכה. 

מסכת שינה זו מבית Origins מגבירה את הלחות העור למשך הלילה הודות לחמאת אבוקדו ועוד.

מדוע להשתמש במסכות טיפוח?

שאלה אחת שאולי יש לך מעל הכל היא האם אתה צריך מסכה לטיפוח העור שלך במקום הראשון. מסכות יכולות להיות חלק באמת יעיל משגרת הטיפוח שלך - תלוי במרכיבי הטיפוח - אבל זה נכון שסוגי עור מסוימים מרוויחים יותר ממסכות ספציפיות מאחרים. 

מסכה זו מבית GA-DE מרימה וממצקת את העור הודות לנוסחה עשירה ומזינה.

רוב האנשים נהנים ממסכות מכיוון שהן דרך מהנה ליהנות משגרת הטיפוח שלך, בין אם זה נראה כמו לקבל טיפול כמו ספא מהבית או סתם לערבב קצת את השגרה שלך! הנה המדריך שלנו לכמה ממסכות הטיפוח הנפוצות ביותר ואיזה סוגי עור מתאימים להן!

מעוצבות בתה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, מסכות הסדין הללו מטהרות, מגנות ומעניקות לחות לעור.

מתי כדאי לי להשתמש במסכה בשגרת טיפוח העור שלי?

זה תלוי בסוג המסכה! מסכות שאתה שוטף, כגון מסכות חימר, מסכות קרם ומסכות ג'ל, עדיף להשתמש בו מיד לאחר הניקוי הסרום והטונר שלך. 

מסכות סדינים ומסכות שינה אין צורך לשטוף מיד לאחר השימוש - המרכיבים המועילים שלהם נשארים על העור עד לפעם הבאה שאתה שוטף את הפנים שלך.[5_0127 ]

מסכות מביאות את התועלת הטובה ביותר לעור שלך בשימוש פעם או פעמיים בשבוע – זה האיזון הטוב ביותר עבור עקביות ותוצאות  

Sisley Black Rose Cream Maskמסכת קרם ורדים שחורים של סיסלי
המסכה הקרמית הזו מבית סיסלי עובדת קשה כדי להצעיר את העור הודות לתמצית שושנה שחורה עשירה בחומרים מזינים.

אז אילו מסכות הכי טובות לאיזה סוג עור?

נסביר במה כל מסכת טיפוח היא הטובה ביותר, ובנוסף נסביר לאיזה סוג עור היא מתאימה ביותר, במדריך זה למסכות טיפוח!

מסיכות קרם

המסכות הקרמיות הללו מועילות להרגעת עור מגורה ולהגברת רמות הלחות בעור. לעתים קרובות הם מנוסחים עם שמנים צמחיים עשירים ומזינים כמו חמאת שיאה ושמן אבוקדו כדי להרטיב את העור ולחזק את מחסום הלחות של העור שלך. 

דרך נוספת שהם מחזקים את העור שלך היא באמצעות מרכיבים מרגיעים כמו תמצית שיבולת שועל ואלוורה - מרכיבים אלה מדהימים בהרגעת גירוי והפחתת אדמומיות. בשילוב עם תחושת הקירור של מסכות קרם , המסכות האלה הן פינוק אמיתי לעור שלך![5_1]

מסכות קרם לעור הן הטובות ביותר עבור: עור יבש, עור רגיל, עור מיובש, עור נוטה לאדמומיות.

REN Evercalm Ultra Comforting Rescue Maskמסכת הצלה אולטרה נוחה של REN Evercalm
להרגיע ולהעניק לחות לעור הודות לתערובת מטפחת של חמאת שיאה וחומרי לחות!

מסיכות גיליון

מסכות סדינים הפכו לפופולריות ביותר על ידי K-Beauty, אבל האמת היא שכמעט לכל מותגי הטיפוח יש את המסכות המעניקות לחות במיוחד. מסיכות סדינים עשויות ממסכת סיבים רכה במיוחד הספוגה בכמות של כמעט בקבוק שלם של טיפול 1 של טיפוח עור [5] 1 חומרי טיפוח של 1_0.

סוג זה של מסכת טיפוח עוזרת לעור שלך לספוג לחות וכל מרכיב מועיל בכך שהיא מונעת למעשה מהטיפוח להתאדות. זה נועל את הלחות לעור זוהר ומטושטש!

מסכות סדין הן הטובות ביותר עבור: לכל סוגי העור, אך במיוחד לעור יבש & עור מיובש

עור הזקוק לאיפוס ישגשג מהיתרונות של מסכת הסדין הרכה והספוגה בסרום זו של המותג האוסטרלי Minenssey.

מסכות חימר

נוסח לספיגת עודפי חלב, מסכות חימר הן עיקרון בטיפוח עור שמן בכל עור. הם טיפול שיכול לעזור למאט באופן מיידי את העור, להפחית את מראה הנקבוביות ולהתמודד עם פצעונים. הם מהווים הצלה לעור שמן ומעורב, במיוחד בחודשים החמים יותר, כדי לעזור לווסת את ייצור השמן של העור ולנהל את הנקבוביות. 

מסכות חימר יכולות להיות מייבשות עבור אלה עם סוגי עור יבשים. עם זאת, ריבוי מסכות הוא הטיפ העליון שלנו כדי להפיק את המרב ממסכות לכל סוגי העור - כולל יבש! מריחת מסכת חימר על אזורים בעייתיים הזקוקים לכך (לדוגמה, אזור ה-t, המצח והסנטר) תוך שימוש במסכת ג'ל לחות על הלחיים היא דרך מצוינת לעור יבש יותר לקבל את היתרונות של מסכות חימר מבלי בהכרח להתייבש יתר על המידה. העור שלהם. 

 מסכות חימר הן הטובות ביותר עבור: עור שמן, עור משולב, עור נוטה לאקנה

מסכה זו על בסיס חימר מבית Murad משתמשת גם בכוחה של גופרית כדי לנקות את העור ולטהר נקבוביות.

מסכות שינה

המסכות האלה הן בין כמה מהמועדפים שלנו לעבודה בזמן שאנחנו ישנים! מסכות טיפוח אלו נועדו לשמש כשלב האחרון בשגרת הלילה שלך כדי לנעול את כל הטוב שבצעדים הקודמים שלך ו[5_0127_להביא משלו] יתרונות לעור שלך.

מסכות שינה בדרך כלל בעלות מרקם קרם לחות עבה במיוחד. בזמן שאתה ישן, העור שלך מבחינה טכנית הוא הכי יבש ופגיע ביותר - המרקמים העבים האלה עוזרים לנעול לחות לתוך העור שלך, עוזרים לוודא שהעור שלך זוהר ומלא לחות למחרת בבוקר!

מסכות שינה מסוימות מיועדות גם לקילוף ולטפל בעור שלך בן לילה, לשפר את גוון העור, לרכך קמטים ולמנוע היפרפיגמנטציה עיקשת. והכי חשוב - כל זה קורה בזמן שאתה ישן! 

 מסכות שינה הן הטובות ביותר עבור: עור רגיל, עור יבש, עור בוגר

 

Dermalogica Sound Sleep Cocoon

מסכת השינה הזו מ-Dermalogica נמסה לתוך העור בן לילה לעור רך וזוהר למחרת בבוקר.

מסיכות ג'ל

זוהי קטגוריה נוספת של מסכת כביסה שאותה יש להשתמש באופן אידיאלי מיד לאחר הניקוי אך לפני החיטוב. מסכות ג'ל נוצרות כדי להגביר באופן מיידי את הלחות העור ובנוסף להעניק לעור תחושה מרגיעה ומצננת.

בדרך כלל הם עמוסים במרכיבי לחות כגון חומצה היאלורונית, גליצרין ואלוורה כדי להגביר את לחות העור הנדרשת! הם גם קלים להפליא לשימוש - לטפטף שכבה, להירגע למשך 15 דקות, ואז לשטוף ולהמשיך עם שאר שגרת הטיפוח שלך. מכיוון שלמסכות ג'ל יש טקסטורות כה קלות אך מוגדשות, הן נהדרות לשיפור הלחות של כל סוגי העור. 

מסכות ג'ל הן הטובות ביותר עבור: כל סוגי העור

נוסחה עם שתי תמציות צמחיות מרגיעות במיוחד בפורמולת ג'ל, המסכה הזו מבית Kiehl's מושלמת להרגעה ולחות העור.

מסכות מתקלפות

המסכות המהנות האלה הן לעתים קרובות הנושא של סרטונים ויראליים - אבל הן יותר מגימיק לטיפוח העור! בשימוש נכון, מסכות מתקלפות יכולות לעזור להבהרת העור, לנקות את הנקבוביות ולשפר את מרקם העור. מסכות מתקלפות מנוסחות לרוב עם מרכיבים מסילוק רעלים כגון פחם שעוזרים לספיגת זיהומים לעור צלול וזוהר יותר.

מסכות מתקלפות הן הטובות ביותר עבור: כל סוגי העור

מסכה זו של המותג הצרפתי Anne Semonin מבהירה ומזינה את העור לזוהר בריא.

מדריך מסכות לטיפוח העור

עכשיו כשאתה יודע איך כל מסכה עובדת לעור ולאיזה סוג עור מתאים כל סוג, אנחנו מקווים שהסרנו כל בלבול סביב מסכות טיפוח! הם מהווים תוספת נפלאה לכל שגרת טיפוח ומכוונים למגוון רחב של בעיות עור כדי לעזור לך להגיע ליעדי העור שלך.

או, אם אתה מנסה ליצור שגרת טיפוח מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו. תקבל ניתוח מפורט של סוג העור שלך ושגרה שנוצרה במיוחד כדי לעזור לך למקד את הדאגות שלך לטיפול בעור!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום