5 מוצרי Omorovicza שאנחנו אוהבים

כשזה מגיע לטיפוח יוקרתי מחוזקים בהזנה מהמותגים הטובים ביותר ומים תרמית יוצאי דופן, חלקם מהמותגים הטובים ביותר. כל מוצרי הטיפוח אומורוביץ' מושרים במים תרמיים מרפאים במיוחד ממעיינות טבעיים בהונגריה - המרחצאות המפורסמים של Racz Fur. 

Try Before You Buy

משפחת אומורוביץ' החזיקה בבית המרחץ המפואר הזה במשך דורות לפני שהם חשבו לחלוק את המים המזינים של המעיינות הטבעיים האלה עם העולם על ידי יצירת טיפוח העור המזין אומורוביץ'[7_0_5_7_27][7_0_5_7_0127][7_0_5_7_0127 ] שורה. ריכזנו את מוצרי הטיפוח האהובים עלינו מ- Omorovicza שתוכלו למצוא ב- Beauty Affairs!

טיפוח העור הטוב ביותר של Omorovicza

מה שמייחד את טיפוח העור של Omorovicza מהשאר הוא התוספת של מים טרמליים הונגריים מועשרים במינרלים. למים התרמיים הללו יש תערובת ייחודית של מינרלים שגורמת למעיינות ההונגריים הללו להיות ידועים בסגולות הריפוי שלהם! אותה יכולת רתומה במוצרי הטיפוח של Omorovicza כדי להעניק לעור שלך דחיפה אולטרה-ריפוי, מבלי שתצטרך לשלם עבור כרטיס טיסה להונגריה!

קרם מיצוק צוואר אומרוביצה

האם ידעת שהצוואר שלנו לעתים קרובות מסגיר את גילנו? הורדת טיפוח העור שלך עד לצווארך, או אפילו יותר טוב, שימוש במוצרים שתוכננו במיוחד כדי להזין את העור הדק יותר בצווארנו הוא אידיאלי לשמירה על האזור דק וצעיר. 

קרם צוואר מטפח זה מבית Omorovicza משתמש בצורה עדינה של ויטמין C יחד עם חומצה היאלורונית ומים תרמיים הונגריים כדי לעכב את הופעת קמטים בצוואר בפורמולה קרמית ולחות. 

הרחיקי קמטים וקמטים מציקים עם קרם צוואר מועשר ויטמין C ומים תרמיים

Omorovicza Perfecting Lip Balm

זה יכול להיות קל להתעלם מהשפתיים שלך בטיפוח העור, אבל לשמור עליהן רכות ולחות היא חיונית! השמירה עליהם נקייה מפתיתי עור יבשים היא חיונית להארכת שחיקת השפתונים ויכולה גם לסייע במניעת היווצרות קמטים כה עמוקה על השפתיים.

שפת ה- Omorovicza Perfecting Lip Balm משתמש רק במרכיבי טיפוח העור הטובים ביותר; סרמידים לנעילת הלחות, בתוספת פפטידים וכדורי חומצה היאלורונית לשפתיים שמנמנות לאורך זמן, לשפתיים מלאות יותר. השתמש כמסכת שפתיים למשך לילה או למרוח לפי הצורך לשפתיים שופעות!

שפתון זה מנוסח עם כל מה שאתה צריך עבור שפתיים מושלמת: סרמידים, פפטידים, חומצה היאלורונית ותרכיז הריפוי המוגן בפטנט של Omorovicza.

אומורוביץ' אומורסנס

שימוש בתמצית הוא שלב לטיפוח העור שיכול לשנות את שגרת הטיפוח שלך! מוצרי טיפוח העור הקלים והמעניקים לחות משפרים באופן מיידי את הלחות העור שלך ויכולים, לאורך זמן, לעזור לרכך קמטים מוקדמים ולהביא זוהר צעיר לעור שלך. האומורסנס מאומורוביץ' אינו יוצא מן הכלל!

עם תערובת ייחודית של חומצות אמינו, חומרי לחות ומים תרמיים הונגריים מותססים, Omoressence מסייעת למיצוק וללחלח של העור לאורך זמן לזוהר צעיר בעליל. את התמצית הזו מומלץ למרוח לפני שלב הסרום שלך כדי לעזור לעור לשפר ולהחדיר את היתרונות של מים תרמיים הונגרים לעור שלך!

הצעיר ורענן את העור שלך עם התמצית הקלילה אך העוצמתית הזו. תערובת עוצמתית של חומרי לחות מלחחות באופן מיידי את העור לזוהר צעיר!

שמן גוף למיצוק אומרוביצה

לפעמים, קרם גוף לא ממש חותך אותו - שם נכנס לתמונה שמן גוף מזין במיוחד כמו זה של Omorovicza. ניתן לערבב את שמני הגוף עם קרם הלחות המועדף עליך לפני המריחה או שניתן להשתמש בהם בפני עצמם כטיפול מזין עמוק לעור שלך. 

Omorovicza Firming Body Oil נוצר עם התערובת המושלמת של שמנים בעלי כוחות הגנה נוגדי חמצון והם אידיאליים להחלקה ומיצוק עור יבש ומתקלף. ויטמין E עובד קשה כדי להגן על העור מפני גורמי לחץ סביבתיים כדי לשמור על עור צעיר וזוהר, בעוד ש-Squalane מרגיע גירוי ומעניק לחות עמוקה לעור. 

מצק ומעניק לחות לעור עם שמן הגוף העשיר במיוחד הזה. מועשר בתערובת עוצמתית של שמנים צמחיים, הוא מושלם להענקת לחות עמוקה לעור מלמעלה עד אצבעות הרגליים. 

סרום לשלמות מיידית של Omorovicza

כל טיפוח עור עם 'מיידי' בשם יכול לעתים קרובות להיות טוב מכדי להיות אמיתי. עם זאת, זה לא המקרה עם סרום Omorovicza Instant Perfection Serum! סרום לחות ומאזן זה מרכך קמטים ומקדם זוהר הודות לנוסחה המושרה במים הונגריים.

נוגדי חמצון וחומרי לחות עובדים קשה לצד המים התרמיים הייחודיים של Omorovicza לעור מלא לחות ומתהדר בזוהר בריא.

מושלם והעניק לחות לעור שלך עם הסרום המשפר את העור הזה. נוגדי חמצון, חומרי לחות ומים תרמיים חוברים יחד ליצירת עור זוהר ובריא בנוסחה קלת משקל זו!

חנות Omorovicza אוסטרליה

מצא את המוצר החדש והאהוב עליך Omorovicza ממש כאן ב- Beauty Affairs! למותג היוקרתי הזה יש מוצר לכל סוג עור ולכל חשש עור. קנו כאן את המגוון המלא של טיפוח העור של Omorovicza!

לחלופין, אם תרצה ליצור שגרת טיפוח מותאמת אישית, נסה את ניתוח העור שלנו. תקבל טיפים מפורטים כיצד לטפל בעור שלך, בתוספת הזדמנות לנסות טיפול עור יוקרתי המושלם לעור שלך בחינם*!

Beauty Affairs Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • קרם מיצוק צוואר אומרוביצה
  • Omorovicza Perfecting Lip Balm
  • אומורוביץ' אומורסנס
  • שמן גוף למיצוק אומרוביצה
  • סרום אומרוביצה אינסטנט שלמות
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום