מהי חומצה פוליגלוטמית?

חומצה פוליגלוטמית כובשת את תעשיית טיפוח העור בסערה. זהו אחד המרכיבים החמים ביותר בשל הרבגוניות והיעילות שלו!

זהו חומר לחות רב עוצמה שמשנה משחק עבור אלה שסובלים מעור יבש ומיובש. תכונותיו העדינות והלא רעילות מאפשרות לו להשתלב בצורה חלקה במשטר הטיפוח הקיים שלך.

Try Before You Buy

רוצה לדעת על מה ההייפ? המשך לקרוא כדי לגלות עוד!

מהי חומצה פוליגלוטמית?

חומצה פוליגלוטמית, המכונה PGA, היא חלבון המורכב ממולקולות מרובות של חומצה גלוטמית המקושרות זו לזו. חומצה גלוטמית היא חומצת אמינו מסיסת במים המשמשת ליצירת חלבונים בגופנו.

בשימוש בטיפוח העור, PGA הוא תחנת כוח חומר לחות, שיכול לשמור על רמת הלחות 00 ולשמור בערך פי 5 על העור. חומרי לחות הם מרכיב חובה במשטר הטיפוח שלך! 

לאחר המריחה, הם ממשיכים לעבוד לאורך היום, שואבים לחות מהאטמוספירה ועמוק לתוך העור. חומרי לחות גם ימנעו מים לברוח מהר מדי ממעטפת החומצה, המכונה גם מחסום הלחות של העור[5_0]27.

חומצה פוליגלוטמית נמצאת בשימוש בתחום הרפואי במשך שנים במערכות מתן תרופות ודבק ביולוגי. זה מוערך מאוד מכיוון שהוא מרכיב בעל סיכון נמוך ולא רעיל, מה שהופך אותו למתאים אפילו לעור הרגיש ביותר. 

עכשיו הוא כובש בסערה את תעשיית טיפוח העור והופך לפופולרי עוד יותר בשל יכולתו לספק לעור ולגוף מגוון עצום של יתרונות בעת שימוש מקומי.

מאיפה מגיעה חומצה פוליגלוטמית?

בניגוד לחומצה היאלורונית, חומצה פוליגלוטמית אינה מיוצרת באופן טבעי על ידי הגוף. עם זאת, זהו פולימר טבעי שנוצר באמצעות תסיסה - רק בפולי סויה!

זה התגלה לראשונה במזרח אסיה ממזון מסורתי בשם nattō - פולי סויה מותססים. זה לא התגלית היחידה הקשורה לאוכל ושתיה מותססים! Pitera, רכיב טיפוח העור המוגן בפטנט של SK-II, התגלה באמצעות מחקר קפדני של ייצור סאקה.

PGA קיים בשתי צורות: חומצה אלפא פוליגלוטמית וחומצה גמא פוליגלוטמית. חומצה אלפא פוליגלוטמית מסונתזת כימית במעבדה, ואילו האחרונה נוצרת באופן טבעי באמצעות תסיסה באמצעות בצילוס זנים. 

הרו את היובש עם סרום הלחות המבוסס על אצות זה! חומרי לחות מעצימים פועלים יחד כדי לשמור על לחות העור שלך לאורך כל היום!

מה חומצה פוליגלוטמית יכולה לעשות עבור העור שלי?

מכיוון שחומצה פוליגלוטמית עדינה ומעניקה לחות, היא מושלמת לכל סוג עור הדורש לחות עמוקה. עם זאת, זה מועיל ביותר עבור אנשים המחפשים מוצרים מעכבי גיל המחזירים לחות וגמישות לעור. 

הידרציה מיידית
PGA הוא חומר לחות המסוגל לשמור על פי 5,000 ממשקלו במים ולשמור על לחות העור. חומרי לחות הם מרכיב חובה בהחלט במשטר הטיפוח שלך!

לאחר המריחה, הם ממשיכים לעבוד לאורך היום, שואבים לחות מהאטמוספירה ועמוק לתוך העור. חומרי לחות גם ימנעו מים לברוח מהר מדי ממעטפת החומצה, המכונה גם מחסום הלחות של העור[5_0]27!

מפחית יובש ורגישות
מכיוון ש-PGA מעניק לחות עמוקה לעור, הוא יעזור להפחית כל אדמומיות ורגישות הנגרמות מהתייבשות! כאשר העור שלך חסר לחות, זה מגדיל את הסיכויים שלך לפציעה ומקשה על העור לרפא את עצמו.

האופי העדין של PGA הופך אותו גם למצוין לשימוש עם חומרים פעילים חזקים יותר שעשויים להגביר את רגישות העור, כגון ויטמין C, רטינול וחומצות פילינג אחרות. 

הרגע את הגירוי עם מסכת הסדין העדינה הזו. תמצית עלי אלוורה, אקווקסיל ותמצית אצות ירגיעו את הרגישות ויעניקו לחות עמוקה לעור!

מגביר את גמישות העור ומוצקותו
PGA ייחודי מכיוון שהוא גם מגן על המאגרים הטבעיים של העור של חומצה היאלורונית, מפירוק. פירוק החומצה ההיאלורונית בעור הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר להזדקנות. ההגנה והעלייה של גורמי הלחות הטבעיים של העור מביאות לעלייה הדרגתית ברמות הלחות של העור, בגמישות ובמיצוק הכללי של העור.

מסכת הסדין הזו תמלא את העור באופן מיידי בתערובת של קולגן, אלסטין, אדנוזין ו-PGA כדי להפחית באופן גלוי קווים עדינים וקמטים!

כיצד אוכל לשלב חומצה פוליגלוטמית במשטר הטיפוח שלי?

קל לשלב חומצה פוליגלוטמית במשטר הטיפוח שלך! מכיוון שהוא כרגע החומר הפעיל החם ביותר בשוק, ניתן למצוא אותו בכל התכשירים החל מסרומים, קרמים, מסכות פנים ופריימרים לאיפור! כדי להשיג את התוצאות המשמעותיות ביותר מ-PGA, אנו ממליצים להשתמש במספר רב של מוצרים כדי להגביר את רמות הלחות של העור שלך. 

האם אוכל להשתמש בחומצה פוליגלוטמית עם מרכיבים פעילים אחרים?

בהחלט! מומלץ להשתמש בו עם חומרים פעילים אחרים! מכיוון ש-PGA עדין מאוד, הוא ישחק יפה עם פעילים אחרים ולא יפריע לאינטראקציה שלהם עם העור שלך.

זה יעבוד היטב עם כל מוצרי טיפוח, אבל הנה השילובים האהובים עלינו!

חומצה פוליגלוטמית וחומצה היאלורונית
PGA ו-חומצה היאלורונית הם צמד חלומות! חומצה היאלורונית תעניק לחות אינטנסיבית לעור, בעוד PGA ישמש כבוסטר, מעלה את רמת הלחות ומונע ממנה לברוח מהעור! התוצאה היא עור עם לחות, שמנמן וחלק.

תן לעור שלך לשתות מים גבוה עם הסרום המעניק לחות במיוחד! חומצה היאלורונית וחומצה פוליגלוטמית מזינות את מחסום הלחות של העור שלך לעור שמנמן ולחות!

חומצה פוליגלוטמית ורטינול 
PGA נהדר לשימוש אם אתה מתחיל את המסע שלך עם רטינול מכיוון שהוא יפחית את היובש המוגזם שאתה עלול לחוות כשהעור שלך מסתגל!

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת שימוש במוצרי רטינול הוא שאתה עלול לחוות רגישות מוגברת ויובש מוגזם. המשך עם קרם עשיר כדי להקל על אי נוחות.

האם העור שלך מרגיש מיובש? הקרם היוקרתי הזה יספק מנה חזקה של לחות וימלא את העור שלך!

תן לעור שלך משקה גבוה של מים!

PGA כובשת את תעשיית טיפוח העור בסערה - ויש לכך סיבה טובה! מרכיב הכוח הזה הוא משנה משחק וישתלב בצורה חלקה במשטר הטיפוח הקיים שלך.

עכשיו כשאתה יודע על מה ההייפ, הגיע הזמן לפנק את העור שלך בכמה טיפולי העור הטובים ביותר[_0127_2_7_3][5_0] הטובים ביותר בשוק _0127_5_1]

או, אם אתה מנסה ליצור שגרת טיפוח מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו. חידון עור ידידותי למתחילים זה עוזר לזהות את סוג העור שלך וליצור שגרת טיפוח רק בשבילך. 

Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום