7 קרצוף הפנים האהובים עלינו

כשמדובר בשימוש בקרצוף פנים, ישנם שני מחנות של אנשים באינטרנט - אלה שנשבעים שסקרבים הם אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול להטיל על העור שלך, והמחנה השני שפשוט... משתמש בהם עבור יתרונות של פילינג

Try Before You Buy

האמת היא, קרצוף פנים אינם מובילים לשגיאה מטבעה של העור שלך, שלעתים קרובות היא גורמת לאדום לעור שלך. -פילינג, וגירוי לאחר שימוש בקרצוף פנים. זכור - אתה ממש לא מנסה לשפשף את האקנה שלך או פגמים אחרים הנתפסים מהפנים שלך עם אלה!  

בעוד שסקרבים לפנים בימינו אמורים להיות מנוסחים עם חרוזי פילינג עדינים ומתמוססים במקום מיקרו-חרוזי פלסטיק או קליפות אגוז מהעבר, עדיין חשוב לבצע פילינג ביד קלה. 

ריכזנו את שבעת קרצוף הפנים האהובים שלנו, שלדעתנו יכולים למצוא מקום בשגרת הטיפוח שלך לעור חלק יותר וזוהר בגוון אחיד. 

7 קרצוף פנים מועדפים לנסות

קרצוף הפנים הללו נע בין מותגים קליניים כגון Dermalogica למותגים בעלי זווית יופי נקייה יותר, כגון Origins ו-Grown Alchemist. אנו בטוחים שאחד מאלה יהיה פילינג הפנים החדש האהוב עליך שיעזור להחליק עור מחוספס לזוהר ללא רבב! 

Origins GinZing™ Refresh Scrub Cleanser

פילינג הפנים המרענן הזה מבית Origins משתמש בחרוזי פילינג ממקור טבעי כדי לשפשף את העור שלך מבלי לעלות על כדור הארץ. הם נוצרו מתערובת אסטרים של חוחובה ושעוות קרנובה ליצירת גרגירי פילינג חלקים במיוחד שגורפים תאי עור מתים כדי לחשוף עור זוהר ומתחדש. 

מה שמבדיל את קרצוף הפנים הזה מהשאר הוא התוספת של תמצית ג'ינסנג של Panax. התמצית הטבעית המשכללת הזו עובדת קשה כדי להפחית את המראה של היפרפיגמנטציה, לעורר ייצור קולגן ולשפר את גמישות העור. 

מרכיב טבעי זה מופיע לעתים קרובות במוצרי K-Beauty, אך מתחיל להופיע במוצרים מערביים בשל שלל היתרונות שהוא מביא לעור.

קלף והצעיר את העור שלך הודות לקפאין ולפנקס ג'ינסנג שנמצאים בנוסחת הקרצוף של פילינג זה.

Dermalogica Daily Microfoliant

ה-Daily Microfoliant מ-Dermalogica הוא מוצר טיפוח איקוני - ויש לכך סיבה טובה. מבחינה טכנית, קרצוף הפנים הזה משתמש בשני חלקיקי קרצוף עדינים ו-פילינג כימי - אבל זה מה שהופך אותו לחביב כל כך על מעריצים ברחבי העולם. 

יש לו פורמולת אבקה שתוכל להפוך למשחה עם מים או להוסיף לתרחיץ הפנים הרגיל שלך. פילינג פנים זה משתמש בתאית צמחית טבעית עדינה כדי למחוק תאי עור מתים. במקביל, כמות קטנה של חומצה סליצילית מסייעת להמיס עודפי חלב לנקבוביות מעודנות ולעור נטול ברק. 

קרצוף הפנים הקלאסי הזה מ-Dermalogica משתמש בחומצה סליצילית ובתאית צמחית עדינה כדי להחליק ולעדן את העור.

פילינג מזין Juvena Pure Cleansing

קרצוף הפנים העדין במיוחד הזה משתמש בתאית צמחית המופקת מגבעולי במבוק כגרגירי הפילינג כדי לטאטא עור מת. אידיאלי לכל סוגי העור - רגיש במיוחד - קרצוף הפנים של Juvena Pure Cleansing Refining Peeling מושלם להחלקת מרקם העור הצפוף ולשיפור הזוהר של העור שלך. 

זה גם מנוסח עם תמצית היביסקוס, פרח טבעי עשיר בנוגדי חמצון המסייע בהגנה על העור מפני ההשפעות המזיקות של זיהום, מוודא שהעור שלך זוהר ומונע סימני הזדקנות מוקדמים מרדיקלים חופשיים.

קלף ביעילות אפילו את העור הרגיש ביותר עם פילינג הפנים הזה מבית Juvena. 

מסכת פילינג של אן סמונין

אנחנו מעריצים של מוצרים דו-באחד ב- Beauty Affairs - זוכרים איך סקינימליזם פופולרי[5_012] עכשיו? מסכה זו להחלקת העור של המותג הצרפתי Anne Semonin פועלת כמסכה מטהרת וכפילינג פנים, מסירה תאי עור מתים ומבהירה את גוון העור לזוהר גלוי.

תמצית אצות ים אדומות בשילוב עם סובין אורז מתקלף מורידה כל דבר שעלול לחסום את הנקבוביות, לעדן את העור ולהעניק לעור שלך דחיפה בהירות.

עדכן והזין את העור שלך עם המסכה הזו של אגדת הטיפוח הצרפתית אן סמונין.

Dermalogica מולטי ויטמין Thermafoliant

משחת עור תרמי זה מבית Dermalogica אידיאלי עבור אלה שכבר נמצאים במסע האנטי-אייג'ינג שלהם; מועשר ברטינול, פילינג פנים זה מכוון במיוחד להופעת קווים עדינים וקמטים לעור זוהר.

Dermalogica מולטי ויטמין Thermafoliant הוא בעל אפקט מחמם, המסייע לשחרר חסימות נקבוביות לעור ברור וזוהר יותר. הוא משתמש בכוח של גרגירי קרצוף פיזיים וגם של פילינג כימי כמו חומצה סליצילית כדי לעדן את העור ולהעניק זוהר.

הכנס חווית פנים מקצועית לביתך עם קרצוף הפנים המחמם הזה מ-Dermalogica.

מלטש פנים מזין אומורוביץ'

באמצעות העוצמה של סחף הונגרי טבעי ומים תרמיים, סקראב פילינג זה מצחצח תאי עור מתים ומטפח את העור לזוהר זוהר. מרכיבים טבעיים אלו עמוסים בתערובת ייחודית של מינרלים שתמצאו רק בחלק זה של העולם, מה שהופך את הפוליש לעור הפנים המזין של Omorovicza בדיוק לפינוק לעור שלך! 

אין זה פלא שהמרחצאות התרמיים ההונגרים נחשבו לכמה ממכוני הספא הטובים ביותר - והמורשת העשירה הזו הפכה את זה לקרצוף הפנים הזה.

חדד את הנקבוביות והחזיר את החיים לעור שלך עם סקראב פילינג מזין זה מבית Omorovicza.

פילינג למסכה הידרו של Dermalogica

עוד היבריד מדהים של מסיכה ושפשוף פילינג של שניים באחד, פילינג ה-Dermalogica Hydro Masque מתמודד עם שני הדברים החיוניים ביותר לקבלת עור זוהר: לחות ופילינג. 

מוצר טיפוח רב תכליתי זה, ארוז בחלקיקי במבוק מקלפים, סוחף תאי עור מתים כדי לחשוף ברק מחודש. הוא גם מחדיר לעור חומצה היאלורונית, מגביר את תכולת המים של העור ומשפר את הבהירות לזוהר זוהר.

קבל עור זוהר עם קרצוף הפנים והמסכה הרב-תכליתית הזו.

מתי אתה משתמש בקרצוף פנים?

והשאלה האולטימטיבית: תכשיר ניקוי לפני או אחרי קרצוף הפנים?

אתה אמור להשתמש בפace שלך לאחר ניקוי - זה אומר שאתה יכול להפיק את מירב היתרונות עבור העור שלך!

או, אם אתה חדש בטיפוח העור שמנסה ליצור שגרת טיפוח מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו.

Beauty Affairs Skin Analysis

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום