מהי חומצה היאלורונית?

בטח שמעתם על חומצה היאלורונית בעבר - אחרי הכל, זה בכל המדיה החברתית! חומצה היאלורונית היא מרכיב עיקרי במוצרי לחות רבים בשל אופייה העדין ותכונות ההזנה שלה לעור שלך. 

Try Before You Buy

זה מופיע בכל מיני מוצרי טיפוח - סרומים, קרמי לחות, קרמי עיניים וכו'. אבל מדוע המרכיב הזה נמצא בכל כך הרבה מוצרי טיפוח מלכתחילה?

הנה המדריך שלנו למה שהופך את החומצה ההיאלורונית למרכיב טיפוח העור ואיך כדאי להשתמש בה בשגרה!

מהי חומצה היאלורונית? 

חומצה היאלורונית היא חומר לחות רב עוצמה שיכול לשמור עד פי 1,000 מהמשקל המולקולרי שלו במים. חומרי לחות פועלים על ידי משיכת לחות מהסביבה החיצונית אל השכבה הקרנית (השכבה החיצונית של העור). לחות נכונה היא חיונית מכיוון שהיא תומכת בתהליכי הריפוי של העור ותסייע לעור לשמור על מחסום לחות בריא ומתפקד.

אם אתה סובל מעור יבש או מיובש, חומרי לחות יהיו מרכיב חיוני לחפש במוצרי הטיפוח שלך. 

הציף את העור שלך בלחות ארוכת טווח עם סרום הלחות האינטנסיבי של Dermalogica!

מאיפה מגיעה החומצה ההיאלורונית?  

חומצה היאלורונית (HA) היא פוליסכריד המופיע באופן טבעי בגוף! למרות ש'חומצה' שמה, אין זו חומצה מקלפת כמו חומצה סליצילית או חומצה גליקולית. 

הוא מעניק לחות מאוד ומשמש ככר למפרקים ולרקמות של הגוף שלך. הידעתם שיותר ממחצית מהחומצה ההיאלורונית של הגוף נמצאת בעור? הרמות יכולות להתרוקן עם הזמן, מה שמוביל לאובדן המוצקות בעור שלך. תוספי חומצה היאלורונית וקולגן הם הדרך הטובה ביותר לתמוך ברמות HA פנימיות.

כאשר מדובר במניעת יובש חיצוני בשכבות העליונות של העור שלך, חשוב להשתמש בטיפוח העור העשיר במולקולת הלחות הזו.

ישנם שלושה סוגים שונים של חומצה היאלורונית שאתה מוצא בדרך כלל בחומצה היאלורונית, הידרוליזה בעור, הידרוליזה וטיפול בעור. כל אלה מושכים מים לעצמם, ובסופו של דבר משפרים את הלחות העור שלך. 

צריך חיזוק מהיר של הידרציה תוך כדי תנועה? ערפל הלחות של Dermalogica יספק לעור שלך גל לחות מיידי.

מהם היתרונות של טיפוח העור עם חומצה היאלורונית? 

חומצה היאלורונית מכילה מגוון עצום של יתרונות לעור. הוא תומך בייצור בריא של קולגן ואלסטין, מסייע בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ושומר על לחות העור ובריא.

מה שיפה ב-HA הוא שהוא יעבוד עבור כל סוגי העור. עם זאת, הוא המועיל ביותר לסוגי עור יבשים או לאנשים הסובלים מעור מיובש עם מחסום לחות בסיכון. 

זה גם משחק יפה עם חומרים פעילים אחרים ולא יפריע או ישלול את היעילות שלהם. ניתן להשתמש בו לצד מרכיבים חזקים יותר כגון רטינול, AHAs ו-BHAs כדי לקזז כל יובש או גירוי שהם עלולים לגרום.

אפקט שמנמן זמני
חומצה היאלורונית תמלא באופן מיידי, אך באופן זמני, קמטים עדינים וקמטים בעור. בנוסף, גל הלחות יגרום לתאי העור להתנפח, וליצור שמנמנות נראית לעין בעור.

למרות שהוא זמני, שימוש חוזר ישמור על לחות העור ובריא. זה יכול גם להאט את תהליך ההזדקנות אם נעשה בו שימוש עקבי על ידי מניעת היווצרות קמטים כה עמוקה!

הילחם בסימני הזדקנות וחזק את העור שלך עם סרום ההפעלה המתקדם של Genifique Youth של Lancôme!

מגביר את לחות העור
אם אתם סובלים מעור מיובש, חומצה היאלורונית תועיל מאוד. רוב מוצרי ה-HA יכילו גם מרכיבי לחות אחרים כמו מים, גליצרין וגורמי לחות טבעיים.

מרכיבי הלחות הללו יחדירו לחות מיידית לעור. ומכיוון ש-HA הוא חומר לחות, הוא ימשיך לעבוד לאורך כל היום, ויספק לעור שלך משקה גבוה של מים!

הגבר את גמישות העור שלך ושמור אותו שמנמן עם Declare's Collagen & אלסטין בוסטר! מנוסח עם שני קצוות של חומצה היאלורונית, הוא מעניק לחות עמוקה וממלא את העור.

Dewy Glow

שמירה על לחות נכונה היא חיונית לתפקוד תקין של איברי הגוף, והעור שלך אינו יוצא דופן. הידרציה היא המפתח להשגת זוהר מטומטם! 

חומצה היאלורונית תספק לעור שלך דחיפה מיידית של לחות, תרכך את השכבה החיצונית ביותר של העור כדי להפחית חספוס ופתיתי עור גלויים. אתה תבחין בזוהר מטומטם מיידי ועור פנים רענן.

רוצה להגביר את הזוהר שלך? סרום מרגיע העור הרגיש של מוראד יעניק לחות מיידית הודות לחומצה היאלורונית, בעוד שתמציות קמומיל וארניקה ירגיעו גירוי ודלקת!

משפר את הגמישות והחוסן של העור  

חומצה היאלורונית חיונית להגברת גמישות העור. עור מיובש מאבד את הגמישות שלו ויכול לגרום לרפיון, מתיחה ודילול. אובדן הגמישות יכול להוביל גם לעלייה בקרעים מיקרוסקופיים ובפציעה, מה שמוביל לזיהומים ולפגיעה בתאי העור.

זה גם חיוני לתהליך הריפוי הטבעי של הגוף. כאשר העור שלך ניזוק, הוא מייצר יותר HA כדי לרפא פצעים ולהגן על הגוף מפני נזקי השמש. שימוש בתמיסה מקומית עם HA יכול להאיץ את קצב ההתאוששות של העור ולהגביר את חוסנו!

האם צריך ליישם טיפוח עור עם חומצה היאלורונית על עור לח?  

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עליך למרוח חומצה היאלורונית על עור לח. 

חומצה היאלורונית היא חומר לחות, והיא תתפוס את הלחות שסביבה. הטיפ הטוב ביותר שלנו הוא להרטיב את העור עם ערפל פנים לפני מריחת מוצר הטיפוח של חומצה היאלורונית. זה מבטיח שיש מספיק לחות כדי שה-HA יוכל לאחוז בו לעור שלך לזוהר שמנמן ומטופל!

אטמו את הלחות הזו עם ג'ל המים הטעון של מוראד. תערובת כוחנית של ויטמינים, פפטידים ומינרלים תעניק לעור שלך משקה גבוה של מים מבלי להיות כבד מדי!

מריחה על עור לח תגביר את הספיגה של העור ואת הלחות הכללית. עדיף להשתמש בנוסחאות HA שונות (כגון סרומים וערפלים) ביחד. 

מוצרי HA פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר משתמשים בשילוב זה עם זה. אתה תמיד צריך לעקוב עם קרם לחות! קרם לחות יעיל יחזק את מעטפת החומצה של העור (מחסום לחות) וימנע איבוד מים טרנספידרמיס.

הישאר עם לחות!

עור בריא מתחיל עם לחות. שמירה על לחות העור חיונית להשגת עור חלומותיך. עכשיו כשאתה יודע יותר על חומצה היאלורונית, הגיע הזמן לטפל בעור שלך עם כמה ממוצרי טיפוח החומצה ההיאלורונית הטובים ביותר1]2 בשוק!

מחפש טיפולים ממוקדים אחרים? בדוק את הקולקציה האוצרת שלנו של מוצרי הטיפוח הטובים ביותר. לחלופין, קבל שגרת טיפוח שנוצרה במיוחד עבורך עם ניתוח העור שלנו!

Skin Analysis

מוצרים שהוזכרו:

  • סרום הידרציה מעגלי של Dermalogica
  • ערפל סרמיד של Dermalogica Hyaluronic
  • סרום מפעיל של Lancôme Advanced Genifique Youth
  • Declaré Collagen & Elastin Booster
  • סרום מרגיע עור רגיש של Murad
  • ג'ל מים טעון מזין Murad
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום