ערפל פנים לעומת טונר לעומת המהות: מה ההבדל?

כשמדובר מוצרי טיפוח עור מימיים, המסייעים להזין את העור שלך, ישנם שלושה שנראים דומים מאוד: תרסיס פנים, טונרים, תמציות. זה אפילו יותר מבלבל כאשר כמה טונרים ארוזים עם חרירי תרסיס, אבל המוצר עדיין נקרא טונר-מה נותן?

Try Luxury Beauty For Free

אם אתם מנסים להבין אם שגרת טיפוח העור שלכם צריכה טונר, ערפל פנים, או המהות-או אפילו כל שלושת-הפוסט הזה בבלוג יעזור demystiffy מה כל אחד ממוצרי טיפוח אלה נועדו לעשות ואיך הם יכולים ליהנות משגרת העור שלך!

ערפל פנים מרגיע זה של דרמאלוגיקה מזין את העור עם כוח של camides וחומצה היאלורונית ועד לעור עמוק מבפנים.

מהו טונר?

באופן מסורתי, טונר הוא מוצר skincare נחשב כחלק מהניקוי של שגרת העור שלך-מיושם על כרית כותנה ונסחף על הפנים, טונר יכול לעזור לתפוס כל חלקיקי איפור מתמשכים, להקציף חלב עודף, ולאזן מחדש את ה-ph של העור לאחר ניקוי.

ניסח לתיקון העור בעוצמתו של Centella asiatica, הטונר הזה מושלם לשיקום הידרציה לעור צמא, מיובש.

זה חשוב לצליל לאחר ניקוי?

האמת היא שכמעט כל המטהרים מאוזנים כראוי בימים אלה. גוון עור כדי לאזן מחדש שלך עור של pH היה הרבה יותר רלוונטי כאשר מאוד אלקליין בר סבונים היו רק ניקוי מוצר זמין עבור העור! זה אומר שאם אתה משתמש לניקוי מודרני, באמצעות טונר לאחר מכן לא צריך לאזן את ה-ph של העור שלך.

עם זאת, זה לא אומר טונר הוא חסר תועלת לחלוטין! זה רק אומר כי טונר יכול לעזור לעור בדרכים אחרות, בהתאם לסוג העור שלך.

אחת הסיבות הנפוצות לשמור באמצעות טונרים היא לווסת ייצור החלב. מכשפות לוז, מרכיב טיפוח העור העפיץ באופן טבעי, מנוסח בטונרים. סוג זה של טונר הוא הטוב ביותר עבור שילוב עור או עור שמנוני צריך עזרה בניהול ברק.

זה קלרנים טונר מנוסח עם קמומיל מרגיע לטאטא משם עקבות מתמשכים של איפור, להרגיע את העור.

סיבה נוספת להשתמש טונר היא קילוף העור-כמה טונרים מנוסחים עם exfolants כימיים! אולי תשמעו סוגים אלה של מוצרים המתוארים כ "קילוף toniating" או "קילוף חברים. סוג זה של טונר

סוג אחר של טונר שהופך נפוץ יותר ויותר הם טונרים שפשוט לחות עור-הוספת לחות חיונית בחזרה לעור עם מרכיבים כגון חומצה היאלורונית, גליצרין, וחומצה פוליגלוטמית הופכת לפופולרית יותר ויותר במותגי עור מערביים!

מושלם עבור שילוב ועור שמנוני, זה טונר ממותג צרפתית אן סemonin מסייע לאזן את ייצור החלב עבור מט רך, עדיין לחות.

מהי מהות הפנים?

לראשונה פופולרי על ידי מותגי יופי מזרח אסיה, אתה יכול לחשוב על תמצית כמו סרום מימי/עור עור עור אחד. טיפוח העור הפך לפופולרי על ידי המותג היפני SK-II עם מהות הטיפול הפנים שלהם.

כמו כל תמציות, המהות של טיפול פנים היא מוצר קל-כמעט מימי-עור עם מרכיב גיבור. בפרט, מרכיב הגיבור של SK-II הוא מרכיב מותסס שנקרא פיתה-אבל תמציות יכולות להיות כל סוג של מרכיב כ "יסודות הגיבור" שלהם.

יתרון נוסף של שימוש בתמצית הוא שהם עובדים כפריימר עבור שאר שגרת העור-במיוחד בסרום שלך, אשר בעקבות המהות-לוודא שכל העור שלך הוא אפילו יותר יעיל.

המהות האיקונית הזו מעבודות SK-II קשה לרכך את סימני ההזדקנות, לשמור על עור זוהר, ולשפר את עמידות העור לזוהר צעיר.

טונר לעומת מהות

ההבדל מספר אחד בין טונר לבין מהות הוא כמה מותגים מציעים ליישם אותם. בעוד טונרים מוחלים בדרך כלל על ידי רוויה של כותנה עגול עם מוצר לפני החלת העור, תמציות צריך להיות מיושם על העור שלך עם הידיים.

זה קל משקל המהות מוראד פותח שלך עור של הידרציה מסלולי כדי לשפר מים ספיגת עבור שמנמן, להתייבש.

מהו ערפל פנים?

האמת היא, המטרה של ערפל פנים נוטה לחפוף את רוב הטונרים-במיוחד לסוג ההיתוך. ברוב המקרים, הדבר היחיד שמבדיל פנים מלבד טונר לחות הוא האריזה שהיא נמצאת!

עם זאת, זה לא אומר שיש להתעלם מעלי הפנים לחלוטין-יש להם את המקום שלהם הן בשגרה העור והן בשגרת איפור.

תרסיס לחות זה משתמש בכוחו של חומצה היאלורונית וקולגן כדי לטפח את העור.

אחת הסיבות לכך שאתה יכול לבחור עבור ערפל פנים היא ששימוש אחד יכול להיות פחות בזבוז בהשוואה לשימוש טונר. כל מה שאתה צריך לעשות זה להטות את הערפל על העור שלך, ואז לפנק עודף עם הידיים. לא נדרש כדורים כותנה!

סיבה נוספת להשתמש בערפל פנים היא למעשה במהלך שגרת האיפור שלך-לא שגרת העור שלך! ערפל פנים יכול לעזור להפסיק איפור להיראות כל כך אבקה, ולספק צעיף קל של לחות שנותן איפור גימור בלתי ניתן לגילוי, כמו עור.

Omorovicza Queen of Hungary Mistאומורוביץ המלכה של ערפל חתיך
ניסח עם מינרלים מים תרמיים הונגריים עשירים, ערפל הפנים של אומורוביצה את העור.

מתי אני משתמש בהם בשגרת העור שלי?

אם אתה רק רוצה להשתמש באחד-או אולי כל שלושת-בשגרת העור שלך, הנה רענון של סדר skincare נכון .

  1. הסרת איפור (ערב בלבד)
  2. חומר ניקוי
  3. טונר
  4. תמצית
  5. ערפל פנים
  6. נַסיוֹב
  7. טיפול עיניים
  8. קרם לחות
  9. שמן פנים
  10. SPF (בוקר בלבד)

אם אתה משתמש רק אחד או שלוש, אלה הוא מדריך מועיל עבור מתי אתה יכול להשתמש בכל אחד מאלה בשגרת העור שלך!

או, אם אתם מנסים ליצור שגרת טיפוח העור, נסו את ניתוח העור שלנו.

Skin Analysis Call to Action

המוצרים שהוזכרו:

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום