איזה אנטי אייג'ינג באמת עובד, על פי המדע.

רטינול

מרכיב עיקרי זה לטיפוח העור התגלה בשנת 1909, והוא שימש במקור כתרופה נגד אקנה. הרופאים שמו לב לשיפור במרקם ובצבע הכללי, וכוכבת טיפוח עור נולדה. הוא משמש כעת למגוון של בעיות עור כולל קמטים, אדמומיות, עור דליל, פיגמנטציה, אובדן מרקם, אובדן גוון, אובדן מוצקות... זו בעצם חנות טיפוח לעור אחת. רטינול משפר את התחלופה התאית ומגביר את ייצור הקולגן והאלסטין, תוך מנרמל את רביית התאים. מומלץ להשתמש בלילה על עור יבש. 
חשוב: אתה חייב להשתמש בקרם הגנה במהלך היום אם אתה משתמש ברטינול. 
TL;DR - משפר באופן דרסטי את מרקם העור. אתה צריך את זה.

מוצרים שאנו ממליצים:

לחץ כאן כדי לקנות: GADE Retiage Serum | DECLARÉ Power Duo Oil + Serum | ד"ר אירנה אריס קפסולות ניאומטריות


קרם הגנה

סטטיסטיקה מפחידה. 2 מכל 3 אוסטרלים יאובחנו כחולים בסרטן העור עד גיל 70. אם זה לא מספיק כדי לגרום לך להגיע לקרם ההגנה, בואו נסתכל על השמש וההזדקנות. נזקי השמש גורמים: פירוק בקולגן ואלסטין, נקבוביות מוגדלות, אובדן מוצקות, התייבשות, רגישות, שינוי צבע ומרקם פגום. זהו הגורם הגדול ביותר בגיל הראייה של העור, והקל יותר לטפל בו. מניעה עדיפה על ריפוי, אז להחליק, להשתטח, להטיח.
מוצרים שאנו ממליצים:
לחץ כאן כדי לקנות: DECLARÉ CC Cream SPF 30


הגנה על טלומר

טלומראז הוא הרטינול החדש. שמעתם את זה כאן, אנשים.
זמן המדע! בשנת 2009 זכו 3 מדענים בפרס נובל על מחקרם על טלומרים והזדקנות. הטלומרים אחראים להגנה על הכרומוזומים שלך (ולכן על ה-DNA שלך). המדענים גילו שאם אתה יכול להגן על הטלומרים, אתה יכול לתת לתא 'חיי נצח'. המשמעות היא שזו הטכנולוגיה הראשונה שיכולה לטפל בהזדקנות ביולוגית, ולא לנזק סביבתי. זה בהחלט טרנד שאפשר לקפוץ עליו אם אתה רציני לגבי אנטי אייג'ינג.

מוצרים שאנו ממליצים:


גלגול דרמה

גלגול דרמה הוא כאשר אתה יוצר פצעים מבוקרים וקטנים בעור כדי לעורר תגובות ריפוי פצעים ולהגביר את ספיגת המוצר. בעוד שהמחטות עמוקות יותר זמינות אצל מטפלים מקצועיים כבר כמה שנים, גלגלי דרמה ביתיים ראו עלייה דרמטית בפופולריות. המחטים הקטנות הללו מסייעות רבות לספיגת המוצר ומרקם פני השטח. תופעות לוואי נפוצות: עור חלק יותר, פחות קווים וקמטים והגברת הביצועים מטיפול העור שלך.
מוצרים שאנו ממליצים:

LED

טיפול LED נמצא בשימוש נרחב במסגרות רפואיות כדי להאיץ את ריפוי הפצעים. ישנם מחקרים רבים התומכים ביעילותו בגירוי ייצור קולגן ואלסטין, מסייע באקנה, מרגיע רוזציאה, הרגעת העור לאחר כוויות שמש, והפחתת פיגמנטציה. טיפולי LED ביתיים עדינים מספיק לשימוש מספר פעמים בשבוע, ויכולים לספק זוהר חדש לגמרי.
בונוס: בטוח לשימוש על עור רגיש, או בזמן הריון.

מוצרים שאנו ממליצים: 

CLICK HERE TO SHOP: FOREO UFO Mini | FOREO UFO | FOREO Espada

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום