לטיפוח העור גיבורי של חורף 2023

כאשר מדובר שלך בטיפול עור, יש מוצרים טובים ואז יש גיבורי. מוצרי טיפוח אלה הולכים מעל ומעבר, מספקים בדיוק את מה שהעור צריך במהלך החורף-התייבשות עודפות.

מה קורה לעור בחורף?

בגלל הלחות התחתונות וטמפרטורות קרות יותר, בעיות עור נפוצות כגון יובש, התלקחות, ועגבה יכולים להתרחש. זוהי אחת הסיבות העיקריות מדוע חשוב לעדכן את שגרת טיפוח העור שלך עבור עונות השנה; צרכי העור שלך משתנים לאורך כל השנה.

הנושא העיקרי של אנשים רבים חווים במהלך החורף הוא אובדן של הידרציה, מה שמוביל לנושאים מעל עור יבש נראה יבש. העברנו את המועדפים שלנו שעוזרים לטפח, להרגיע, ולהתייב את העור מול צמרמורת החורף.

רדת exasoothat מרגיע שיבולת שועל ופפטיד

שמירה על העור שלך לחות היטב בחורף מתחיל עם השימוש בסוגים הנכונים של ניקוי. ניקוי יבש מדי ופיצינג ישאיר את העור שלך מרגיש אפילו יותר חזק ופגיע במזג האוויר הקריר!

זה ניקוי עדין, לחות מן הקיר מנוסחת עם מרכיבים כדי לעזור לעור שלך להחזיק על הידרציה, כמו גם להדוף גירוי. ניקוי הרעד exasoothe ניקוי ($72) אידיאלי עבור כל סוגי העור, אבל רגיש במיוחד ויבש.

Murad Exasoothe Cleanser
רדת exasoothat מרגיע שיבולת שועל ופפטיד
ניקוי הקיר הזה נותן לחות וחיטוב מרגיע לעור שלך.

yehwadam artisia מרגיע קרם לחות

קרם לחות עשיר, מתחדש זה של luxe k-יופי מותג yehwadam מנוסחת כדי לא רק לחדש את הלחות, אלא גם להרגיע גירוי קיים על העור. אידיאלי עבור סוגי עור רגיש, יבש, בוגר, רגיל, קרם לחות מנחם זה יכול לשמש יום ולילה.

מרכיב הכוכב של yehwadam artisia מרגיע קרם לחות ($69), ארטמיסיה, הוא מרכיב טבעי המסייע להפחית את האדמומיות על העור. יחד עם מרכיבים מרגיעים אחרים כגון Centella asiatica ו panthenol, קרם לחות מרגיע זה הוא תוספת מושלמת לשגרת העור בחורף שלך.

Yehwadam Artemisia Soothing Moisturizing Cream
yehwadam artisia מרגיעה קרם לחות
קרם לחות יוקרתי זה מוחדר עם ארטמיסיה, עשב קוריאני מסורתי הידוע בתכונות הרגעה והלחות שלו.

התייבשות היאלורונית מורכב inica אורגני

סרום לחות זה מושלם להוספת לחות נוספת לעור. קומפלקס התייבשות היאלורונית אורגני ($89) יש נוסחה טבעית שזורעת את העור בלחות הודות לחומצה היאלורונית, מרכיב skincare יעיל להפליא.

הוא מושך פי 1000x פעמים את משקלו במים לעור, באופן מיידי את העור יבש ומבטיח לעור יש מקור מתמשך של לחות. נוסחה זו נוצר גם עם תמצית שזיף kakadu, נוגד חמצון חזק להפליא עם 100x יותר ויטמין C מאשר תפוזים! סרום רב-צדורה זו מחזקת את העור ומחזקת מפני רדיקלים חופשיים, מה שהופך אותו לסרום אידיאלי עבור כל סוגי העור.

Inika Organic Hyaluronic Hydration Complex
התייבשות היאלורונית מורכבת אורגנית
סרום לחות טבעי זה מאינקה אורגנית מגביר את העור עם נוגדי חמצון מבוססי צמחים וחומצה היאלורונית.

מסכת קליפה מיצוק GA-DE

טיפול אנטי-הזדקנות זה מנוסח עם תערובת של מרכיבים מרגיעים ומזריזים כדי לטפח את העור שלך כל השנה. מסיכת קליפת GA-DE ($35) כוללת גם את centella asiatica, תמצית צמח מרגיע באופן טבעי, אשר מכבה את אדמומיות וגירוי.

מרכיבים אחרים מטפח עור במסיכה זו כוללים ויטמין e, pthenol, ונוגדי חמצון על בסיס צמחים, כדי לספק לעור מוצק ומזין מבפנים. זה GA-DE מסכת לקלף הוא אידיאלי עבור עור בוגר.

GA-DE Revivalist Peel Off Mask
GA-DE revivalist מיצוק מסכה אופל-off
עשיר במרכיבים פעילים, גוונים מסיכות מיצוק, מפסל את העור, עוזר להגדיר מחדש את קווי הפנים תוך החלקת קמטים וקמטוטים לעור חזק יותר, שזוהר עם חיוניות.

שמן מקלחת לקוקוס

העור על הגוף שלך יכול לסבול בחורף, מדי! שם נכנס שמן המקלחת, המטפח. שמן מקלחת שקדים l'occitane ($39) לחות ומטהר את העור מכף רגל ועד ראש, ומשאירים אותו מרגיש סופר רך ולחות.

שמן שקדים עשיר בתערובת ייחודית של חומצות שומן המסייעות לטפח את העור, ומשאיר אותו תחושה חלקה וגמיש. יש אנשים למצוא שמן מקלחת זה כל כך יעיל, לחות כי הם יכולים לדלג על קרם לחות לאחר מכן!

L'Occitane Almond Shower Oil
שמן מקלחת שקדים l'occitane
זה הנמכר ביותר מקלחת שמן מפני L'Occitane הוא כת האהובים עבור סיבה טובה. שמנים מזינים לחות לעור לחות וללחות לעור, ומשאירים אותו תחושה חלקה ומזין-חובה במהלך חודשי החורף הקרים.

ד. קליפת אנזים אירינה ריס

עור יבש? מתעצבן בקלות? רוצים לעשות פילינג אבל נוטים להיות אדומים ויבשים? הקילוף הזה, נטול גרגיר זה מיועד לך. Dr irina eris קליפת אנזים ($57) מכיל אנזים פפאין כדי להמיס בעדינות תאי עור מתים, בתוספת תמצית אצות וגליצרין כדי להבלחות ולהרגעת. פשוט להחיל על עור נקי, יבש ולחכות בערך חמש דקות לפני שטיפה.

מתאים לעור בוגר, יבש, בקלות מגורה.

Dr Irina Eris Enzyme Peeling
Dr Irena אריס אנזים קילוף
קליפת האנזים הייחודית הזו מנוסחת על מנת להמיס בעדינות את הקשרים המחזיקים תאי עור מתים עודפי עור, ומעודד התחדשות.
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום