כיצד ליצור את מראה איפור טבעי

את מראה איפור טבעי היא המגמה האחרונה, כמו בלוגרים רבים של יופי ואפילו ידוענים לובשים אותם. המראה הזה נותן מראה רענן, ללא רבב, אבל החלק הכי טוב הוא, זה נראה כאילו אתה לא לובש שום דבר.

צעדים ליצירת מראה איפור טבעי

1. לשמור על עור טוב

שמירה על שגרת טיפוח העור טובה ומתאימה חיונית לא רק לעור שלך אלא את האיפור שלך. זה בגלל העור שלך הוא הבסיס של האיפור שלך. מצב עור טוב יעזור האיפור שלך להתמזג קל יותר, להישאר על זמן רב יותר. טיפים: לקלף את העור כדי להסיר את כל העור המת ולכלוך מן העור, משאיר אותו רך וחלק. גם, לחות העור שלך לפני החלת כל איפור. קרם לחות ישמש שכבת מגן כדי למנוע את האיפור לסתום את הנקבוביות.

2. לדלג על בסיס

כשאנחנו יוצרים את זה מראה איפור טבעי , לדלג על בסיס! להתחיל עם פנים נקי ולהשתמש בקרם bb, cc קרם או אפילו רק קרם הגנה. מוצרים אלה יש כיסוי טהור אל העור שלך וגם פועל כהגנה מפני השמש לעור שלך עם spf.

3. להסתיר משם

להשתמש קונסילר להסתיר כל פגמים, אדמומיות וגם עיגולים כהים מתחת לעיניים שלך. יש גם טריק עבור המראה הטבעי אשר לא להשתמש יותר מדי קונסילר. כל מה שאתה צריך לעשות זה לקחת קצת מהמוצר על פגמים ולמזג אותו על ידי בניית כיסוי בשכבות דקות. טיפ: אם העור שלך מקבל שמנוני, להשתמש באבקה כדי לספוג את השמן על העור.

4. צללית

כדי להפוך את העיניים שלך להיראות בהיר ורחב, להשתמש eyeshadow עם צבע קרוב גוון העור שלך ככל האפשר. מערבבים את המוצר eyeshadow קרוב לקו הריסים, דוהה כלפי מעלה כלפי הגבות שלך. גם, אייליינר היא בחירה אופציונלית, אבל אם אתה רוצה להשתמש אייליינר, השתמש בצבע אפור או חום אייליינר יהיה מושלם עבור זה מראה איפור טבעי .

5. לְהַסמִיק

כדי לקבל לא איפור מראה, להשתמש סומק קרם במקום לאבקה. לבחור חם צבעים אוהב ורוד ואפרסקים. על ידי שימוש במברשות או האצבע על ידי דקירה על הסמיק ולערבב אותו על תפוחים של הלחיים.

6. אל תשכחו להדגיש

להדגיש את עצמות הלחי ואת גשר האף ואזורים אחרים שבהם האור פוגע בפנים. אתה יכול להשתמש להדגיש קרם על ידי שימוש בידיים או במברשת כדי למזג אותו. מראה זוהר טבעי.

7. לצחצח את הריסים ואת הגבות

תלתל את הריסים שלך ולתת להם כמה שכבות דקות של המסקרה האהובה עליך. לאחר מכן, לצחצח על הגבות שלך עם ג 'ל, זה נותן את מראה איפור טבעי שאתה רוצה.

8. שפתון נגד יובש

עם השלב האחרון של זה לא איפור המראה, זה לשים קצת צבע על השפה שלך. להשתמש בלסם שפתיים צבעוני על השפתיים שלך לאחר exfoliate עדין על השפתיים שלך. למצוא צל של שפתון שאתה כמו וקרוב שלך טבעי שפתיים צבע.

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? לנסות שלנו חידון עור !

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום