הסוד של Multi Masking

 מיסוך רב הוא מרכיב בסיסי בשגרת העור הקוריאנית במשך שנים, אבל זה יכול להיות מסובך לדעת באיזה סדר ליישם את המוצרים שלך. בואו נפתח את ארון האמבטיה ונפעיל את המסכות האלה! חזור אחריי: ניקוי, פילינג, טיפול, לחות.


שלב ראשון: ניקוי
התחל עם לוח נקי - אנו ממליצים על ניקוי כפול או שימוש בתכשיר ניקוי וטונר. זוג זה מ-Declare ישאיר את העור שלך רך ונוח.
השתמשנו ב- Declare Gentle Cleansing Milk כדי להסיר בעדינות איפור.
 
שלב שני: פילינג
ניתן לקרוא למסכות פילינג גם פילינג או חידוש פני השטח - זה טיפוח העור מדברים על פילינג. זה יכול להיות אנזימים, ahas או פילינג פיזי. מסכת פילינג גוג'י ברי וחוחובה משלבת אנזימים וחרוזים עדינים לקילוף כפול המותאם אפילו לעור הרגיש ביותר
 
שלב שלישי: טיפול
כדי להפוך את שגרת המסכה שלך לקצת מפוארת, הוסף מסיכת לחות לשגרה שלך לפני מסכת חימר. עור עם לחות סופג את המוצר בצורה יעילה יותר כך שאתה משפר את מסכת החימר שלך - מנצח!
מסכת ה-Declare Marine Gel מעניקה לחות ומרגיעה את העור, מכינה אותו לשלב הבא. הטיפול הכפול של Dr Irina Eris Detox and Lift משתמש בחימר ברזילאי כדי להוציא זיהומים מהעור.
טיפ עליון: אל תאפשר למסכת החימר שלך להתייבש על העור, במקום זאת, שפך עליה מים כדי לשמור עליה רטוב כל עוד אתה משאיר אותה לתוצאות מיטביות.
השתמשנו במסכת הג'ל של Declare Marine כדי לטפל מראש בעור, ולאחר מכן בשלב הראשון של הטיפול Dr Irina Eris Lift and Detoxify. 
declare marine gel mask
שלב רביעי: לחות ולהרגיע
לחות והרגעה הם תמיד השלב האחרון בשגרת המסכה שלך. סיימנו עם מסכת אצות הזהב המזינה מבית ד"ר אירינה אריס. זוהר, מותק, זוהר!
השתמשנו במעלית Dr Irina Eris & טיפול במסכה כפולה של Detox, אז סיימנו עם אצות הזהב (שלב שני) להרמה אולטימטיבית.
ד"ר אירינה אריס טיפול הרמה וניקוי רעלים. 

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום