הבדל היוקרה: לה מר קרם הים

קרם דה לה מר של לה מר הוא יותר מסתם מוצר טיפוח איקוני - שימוש בצנצנת זו היא חוויה יוקרתית מתחילתו ועד סופו. אחרי הכל, זו תוצאה של עשרות שנים של מחקר בפיתוח מרכיב טיפוח העור האולטימטיבי! 

מה נותן לה מר את ההבדל היוקרתי?

La Mer Cream swatch on white table

קרדיט: LaMer/Instagram

משהו שמייחד את לה מר משאר מותגי היוקרה היוקרתיים שלהם (ובמיוחד ה-mirga pharmacy pharmacy) (ובמיוחד ה-mirga broacle) שלהם . זו לא תמצית בוטנית רגילה - La Mer יוצרים זאת בעצמם, ומבטיחים שהסוד של מרכיב הנס הזה של La Mer יישאר בלעדי._7 ]

איך? 

זה העניין - אמנם כן, מדובר בסוג של תמצית אצות (כפי שהיא מופיעה ברשימות המרכיבים), אבל יש הבדל עצום בגרסה שתמצא במוצרי La Mer בהשוואה לכל דבר שטוען שיש לו אותו הדבר דָבָר. 

ב-La Mer, תמצית האצות מותססת, מה שמגביר את היכולות של תמצית זו לעור שלך. זה גם נרקח עם מה שמייסד לה מר המקורי כינה 'תה ליים' - תערובת של קליפות הדרים ותמציות תה מעובדות במיוחד כדי לספק דחיפה נוגדת חמצון למרק הנס.

המוצר הסופי? 

מתקן יוקרתי במיוחד, יעיל להפליא ו-בלעדי מרכיב חזק לטיפוח העור שאתה יכול רק מצא בלה מר מוצרים - כולל קרם דה לה מר האייקוני.

La Mer Creme de la Mer Moisturising Cream product image white background

קרם לחות La Mer Crème de la Mer | 1,635 דולר
מלכת קרמי הלחות היוקרתיים - עמוסים בנוגדי חמצון ומרכיבים מזינים כדי להחיות את העור שלך, מבפנים ומבחוץ.

מה יש בקרם ים?

La Mer Creme de la mer hand reaching for lid

קרדיט: LaMer/Instagram

קרם דה לה מר אינו קרם לחות רגיל, הודות למרק הנס הייחודי שהוא מכיל - אבל מה עוד הופך את המוצר הזה לאיקוני כל כך? הנה כמה דגשים של מרכיבים שמציבים את קרם דה לה מר בתקיפות מעל שאר החבילה. 

ים מרק הנס

אוקיי, זה לא טכנית נקרא 'מרק נס' - אבל יכול להיות שזה גם השם האמיתי. מחקרים מצאו שמרכיבי טיפוח מותססים (בדיוק כמו תמצית אצות זו) מסוגלים לעודד את תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור לעור שנראה ומרגיש צעיר יותר. 

למרות שיש לו יותר יתרונות מתמצית אצות ים טיפוסית שלך, למרק הנס של לה מר עדיין יש כמה מהיתרונות המקוריים של תמצית אצות[_0127_2_0_1][5_4][5_0_1][5_4] -תכונות הזדקנות, נוגדי חמצון והבהרת העור. רשום אותי! 

שמן שומשום

שמן זה ממקור צמחי עשיר ב-ויטמין E, אחד מנוגדי החמצון היעילים [0127_5_0], אחד מהנוגדי חמצון[7_5_1][7_5_1][7_5_1][7_2] היעילים ביותר [7_2] לעור שלנו. עם זאת, זה לא הדבר היחיד שיש לשמן שומשום להציע לעור שלנו - הוא גם אנטי דלקתי ואנטי מיקרוביאלי עוצמתי טבעי.

כאנטי דלקתי, שמן שומשום יכול להרגיע מגורה & עור בעייתי, הפחתת אדמומיות לזוהר בגוון אחיד. זה גם אומר שיש לו פוטנציאל להרגיע דלקת הנגרמת על ידי אקנה, להפחית את המראה של התפרצויות מטרידות. 

עם זאת, בוא לא נשכח את הכוח האנטי-מיקרוביאלי הזה! אמנם מבחינה טכנית זה לא מוצר אנטי אקנה, אבל יכולת זו מובילה למניעת היווצרות של התפרצויות כבר לא סבירות על ידי ביטול (בעדינות) של כל חיידק הגורם לאקנה. 

ניאצין

אני יודע מה אתה חושב - האם זה לא אותו דבר כמו ניאצינמיד? שניהם מופקים מויטמין B3, אך יש להם צורות שונות במקצת. זה בערך כמו ההבדל בין טרטינואין מרשם ללא מרשם רטינול; שניהם יהיו יעילים, אבל בדרכים מעט שונות. הנה איך.

העניין עם ניאצין הוא שהוא צריך להמיר תחילה לניאצינמיד לפני שתהיה לו השפעה כלשהי על העור. לאחר ההמרה, הוא זהה לחלוטין לניאצינמיד - ועדיין יש לו את כל אותם היתרונות להזנת העור עבור העור. אלה כוללים שמירה על מחסום לחות בריא, היפרפיגמנטציה דוהה והפחתת מראה הקמטים והקמטוטים.

פנתנול

Panthenol הוא עוד מרכיב מדהים לטיפוח העור שגם הוא יוצא ממשפחת ויטמין B - בדיוק כמו ניאצין. אולי אתה מכיר את זה בשם פרוויטמין B5!

זה נחשב לאחד ממרכיבי תקן הזהב, הודות ליכולתו לטיפוח, לרכך ולרפא את העור. זהו אחד המרכיבים הטובים ביותר שתוכלו להגיע אליהם לעור חלק ולח במיוחד - אז אין זה פלא ש-La Mer כללה אותו בקרם הלחות המפורסם שלהם. 

בטא-קרוטן

נוגד חמצון פנטסטי נוסף, בטא-קרוטנים, נמצאים בדרך כלל בשמנים צמחיים כגון שמן ורדים[_0127_2_4][5_0] ושמן ים .7__4][5_0] בטא-קרוטן עוזרים להגן על העור מפני מתח חמצוני הנגרם מחשיפה לשמש, זיהום ואפילו עישון. מניעת הלחץ החמצוני הזה עוזרת רבות לשמירה על מראה העור שלך מדהים!

עכשיו כשאתה יודע בדיוק מה יש בקרם דה לה מר, האם תנסה את קרם הלחות האייקוני הזה בקרוב? כקרם לילה, הוא מושלם לכל סוגי העור - אפילו עור שמן ומעורב. 

כקרם לחות, הוא מבטיח שהעור שלך יהיה לח ושמח - אבני הקפיצה ליצירת שגרת טיפוח מדהימה.

אם אתה עדיין עובד על יצירת שגרת הטיפוח המושלמת שלך, נסה את חידון טיפוח העור[_0127_1_2_7][0127_1_2_1][0127_1_2_1][0127_1_2_1] שלנו 

Skincare Quiz call to action image
Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום