שבעה טיפים לאיפור ללא רבב

פשוט ליצור מראה איפור ללא רבב. הנה כמה סודות שיכולים לעזור לך להשיג זאת.

1. פריימרים

בסיס איכותי מכין את העור למצב חלק מכיוון שהוא משפר את אורך חיי האיפור. הפריימר הנכון גורם לבסיס להישאר ארוך יותר. נסה לגרום לפריימר להתיישב בצורה מושלמת על העור לפני שתמרח את הבסיס שלך על ידי שימוש ב- Perfection Flawless Base להפחתת קווים עדינים ונקבוביות עבור איפור ללא פגם עם גימור קטיפתי וחלק.

2. קווי המתאר

עיצוב קווי מתאר חשוב כאשר אתה רוצה לעצב את הפנים ביעילות כדי לשפר את קווי מתאר הפנים שלך. הקפד לשים רק את הכמות המספיקה של גווני מאט אבקת משיי מתחת לעצם הלחי שלך כדי ליצור הגדרה עדינה. נסה להשתמש בערכת מתאר כדי לפסל את הצורה שאתה אוהב.

3. קונסילר

השתמשי בקונסילר כשצריך, במיוחד על עיגולים וכתמים מתחת לעיניים. סטיק הקונסילר בעל הביצועים הגבוהים שלנו יעניק לך מראה איפור ללא רבב. המקל המדהים הזה מכסה ביעילות כל פגמים, עיגולים שחורים ואדמומיות על הפנים שלך כדי לעזור ליצור מראה ללא רבב.

4. מרקר מדגיש

מתחשק לך קצת זוהר על העור שלך? השתמש ב-Rich & Moist Radiant Highlighter עט להדגשת עצם הלחיים וגשר האף שלך, שיוצרים ברק ועור זוהר על הפנים שלך ומציגים את מראה האיפור ללא רבב. הגיע הזמן שתזרח!

5. מַסקָרָה

שפר את הריסים שלך על ידי הוספת כמה שכבות דקות עם מסקרה Lash Splendor High Impact שלנו. מסלסל את הריסים שלך במדויק כדי להאריך כל אחד מהם ולהגביר את נפח הריסים המספק את עוצמת העיניים בצורה מושלמת.

6. לְהַסמִיק

מרגיש כמו זוהר ורוד על הפנים שלך? תן לעור זוהר מרהיב ונטול פגמים על ידי משחק עם פלטת הסומק של GaDe Basics Ceramide Silky Blush. צור את מראה האיפור המושלם שלך תוך מספר שניות.

7. אַבְקַת פָּנִים

כדי לגרום לבסיס שלך להיראות כמו העור השני שלך - אף אחד לא יידע שאתה לובש אותו, נסה את אבקת הסאטן הדחוסה של Idylic Soft Satin על החלק העליון של קרן Idylic Moisture Rich ללבוש ארוך. צבע טבעי עם זוהר מאט רך הם המפתח ליצירת אפקט איפור ללא רבב. משתלב עם המברשת המקצועית שלנו לאבקת פנים. הכלי הנכון יגרום לבסיס שלך להשתלב חלק ואחיד יותר.

היצמד לטיפים המקצוענים האלה כדי להשיג אפקט איפור מדהים וללא רבב!

זקוק לעזרה בהרכבת שגרת הטיפוח הטובה ביותר לסוג העור שלך? נסה את חידון העור שלנו!

Beauty Affairs Skin Quiz Image

Alexis Adrienne

אלכסיס אדריאן

אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

השאר תגובה

כל ההערות מנוהלות לפני פרסום