מסכות הקליפה הטובות ביותר לשגרת טיפוח העור שלך

חידוש ייחודי שהיה במגמה בשנים האחרונות, מסכות מתקלפות[_0127_5_0_1][5_012] בהחלט זכו להרבה תשומת לב. אולי ראית אחד מודגם בעדכון המדיה החברתית שלך עם ביצוע ללא רבב. 

או להיפך, אולי נחרדת ממצגות דרמטיות יותר שבהן משתמשים נאבקים להסיר אותם, ונראה שהם סובלים לא מעט מכאבים לאורך התהליך.

Try Before You Buy Luxury Skincare Beauty Affairs

למען האמת, לא כל המסכות המתקלפות נוצרות שוות. אין ספק שיש כמה בחוץ שעשויים להזיק יותר מתועלת. עם זאת, כאשר הם מנוסחים עם המרכיבים הנכונים ומשתמשים בהם נכון, הם יכולים להיות לא רק מהנים לשימוש, אלא גם מועילים לעור שלך.

אז כדי לעזור לך לבחור בחוכמה ולהשיג תוצאות, היום אנחנו עונים על כל השאלות הרלוונטיות ביותר שלך ומשתפים כמה אפשרויות נהדרות כדי להתחיל. הנה הסקופ!

מסכה משפרת בהירות זו מבית אליזבת ארדן מחזירה את הזוהר לעור שלך עם תערובת של AHAs ו-BHAs.

איך עובדות מסיכות פילינג ומהן היתרונות?

במהלך השנים, סוגים שונים של מסכות המתקלפות נכנסו ויצאו מהאופנה. אלו מאיתנו שגדלו בשנות ה-90 אולי זוכרים גרסאות קודמות שדרשו הרבה זמן להתייבש ואפילו יותר זמן לחלץ מהעור שלנו (שלא לדבר על השיער שלנו כתופעת לוואי). 

למרבה המזל, רוב המסכות המתקלפות של היום עברו דרך ארוכה, תוך שימוש במרכיבי גומי או הידרוג'לי המאפשרים מריחה והסרה קלה. לאחר שהמסכה התייבשה או "התייצבה", ניתן לקלף אותה בקלות ולהיפטר ממנה, מה שהופך אותה לחלופה מצוינת למסכות הדורשות שטיפה או ניקוי מבולגן.

מסכת פילינג זו מבית אן סמונין מותירה את העור במראה מחודש ומוצק בעליל.

בשילוב טכנולוגיה חדשה עם חפיסות מרכיבים מיוחדות במיוחד, הם יכולים לשמש כמעט את כל סוגי העור כדי לטפל כמעט בכל מצב או בעיה. חלקם נועדו לקרר את העור, להתמקד בדלקת ואדמומיות. 

הShake & Shoot Rubber Soothing Mask מאת Dr. Jart+ היא בחירה מצוינת שאנחנו אוהבים. בעוד שאחרים, כמו המשרד & Lift Peel Off Mask מאת אן סמונין, השתמשו במרכיבים מעודדי נעורים כדי למזער את סימני ההזדקנות.


בנוסף, מה שמייחד את פורמט הפילינג-אוף הוא שבגלל שהוא מוסיף מעט משקל או לחץ לעור בעת היישום, ניתן להחדיר את הפורמולות עמוק יותר לתוך העור. 

סדרת המסכות הזו מבית Dr Jart+ מחדירת מרכיבים מועילים כמו ויטמין C וניאצינמיד לעור בצורה מהנה ויעילה.

כיצד לבחור מסכה מתקלפת: מה לחפש (וממה להימנע)

במונחים הפשוטים ביותר, הדרך להימנע מחוויה גרועה עם מסיכה מתקלפת היא לבחור במסכה איכותית וממותג בעל מוניטין, ולא רק בכל גרסה שתמצא בבית המרקחת או באמזון . 
מוצרי קצה גבוהים יותר נוטים להיות בחירה בטוחה יותר מכיוון שהם מסוגלים להשתמש בטכנולוגיית ניסוח מתקדמת יותר כדי להפוך את ההסרה לפשוטה, וכוללים חומרים פעילים איכותיים ליצירת אפקט הגימור המושלם. 

מסכת פילינג עדינה זו מבית GA-DE נוסחה עם נוגדי חמצון רבי עוצמה כדי להגן על העור מפני סימני הזדקנות מוקדמת. 

כדי לחזק עור עמום, אתה יכול לחפש חומרי הבהרה טבעיים כמו ויטמין C, או אם העור שלך משתוקק ללחות, חפש חומר לחות כמו B5 או panthenol. אם יש לך עור בוגר, אתה עשוי ליהנות גם מקצת פילינג הודות ל-AHAs ו-BHAs כמו אלה שנמצאים ב-Peel & חשוף מסכה מחייה

דבר אחרון שיש לשים לב אליו הוא שמסכה מתקלפת לעולם לא אמורה להרגיש כואבת או קשה להסרה, אז כדי להימנע מהמלכודת הזו, אולי כדאי גם להקדיש רגע כדי לקרוא ביקורות של משתמשים אחרים. אם אתה רואה אחד מהדגלים האדומים האלה שהוזכרו בתגובות, כנראה שזה האינטרס שלך לעבור ולחפש אפשרות אחרת. 

או, אם אתה מחפש ליצור שגרת טיפוח מלכתחילה, נסה את ניתוח העור שלנו. לאחר שתענה על מספר שאלות קצרות בלבד, תקבל שגרת טיפוח מיני בחינם המותאמת לסוג העור ולמטרות העור שלך!

Beauty Affairs Skin Analysis Quiz

מוצרים שהוזכרו:

  • אליזבת ארדן הבדל גלוי פילינג & חשוף מסכה מחייה
  • מסכת קילוף ממצקה של GA-DE Revivalist
  • Dr Jart+ Shake & מסכה להבהרת גומי Shot
  • Dr Jart+ Shake & מסכה מרגיעה גומי של Shoot
  • משרד אן סמונין & הרם את מסכת הקליפה
  • Alexis Adrienne

    אלכסיס אדריאן

    אלכסיס אדריאן היא כותבת יופי נלהבת עם למעלה מ-10 שנות ניסיון. היא להוטה להפליא בכל הקשור לטיפוח העור, האיפור והקוסמטיקה, עם קצה האצבע על הדופק של מגמות היופי העולמיות האחרונות בכל עת.

    השאר תגובה

    כל ההערות מנוהלות לפני פרסום